Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geloof me met een prins Albert doe je iemand geen plezier 😅😅
Heb ooit een dame gesproken die iemand gehad heeft die zo'n ding had. Ze vertelde dat ze altijd vroeg hem uit te doen omdat het haar anders zeer deed.

Vind het sowieso altijd wel bijzonder waarom mannen zo'n ding willen. Mijn voorkeur heeft het niet😅😅
lijkt me ook echt horror o_O
zie een piering sowieso niet zitten om bij mezelf te laten doen, laat staan op die plaats 😧
 
Geloof me met een prins Albert doe je iemand geen plezier 😅😅
Heb ooit een dame gesproken die iemand gehad heeft die zo'n ding had. Ze vertelde dat ze altijd vroeg hem uit te doen omdat het haar anders zeer deed.

Vind het sowieso altijd wel bijzonder waarom mannen zo'n ding willen. Mijn voorkeur heeft het niet😅😅
ik zou ringen, kettingen en armbanden dragen. Maar een prins albert nee. 😅
 
mijn dingetje door een cockringetje daarentegen...😝

ook nog niet gedaan eerlijk gezegd, maar deze lag voor het oprapen
Dame weleens bij mij. Eentje die ze strakker kon trekken. Meer een soort lasso eigenlijk. Deed zeer. Velletje kwam er tussen. 😳 Een echte cockring zal wel fijn zijn denk ik, mits juiste maat.

ik zou ringen, kettingen en armbanden dragen. Maar een prins albert nee. 😅
Om je Roxasje? 🤣
 
Precies! Geen ringetje door mijn dingetje.
Bij vrouwen vind ik een pircing bel mooi. Bv een diamantje of een ringetje in de neus vleugel, een sceptum. Of een navel of tong piricing. 😍😍
Dame weleens bij mij. Eentje die ze strakker kon trekken. Meer een soort lasso eigenlijk. Deed zeer. Velletje kwam er tussen. 😳 Een echte cockring zal wel fijn zijn denk ik, mits juiste maat.


Om je Roxasje? 🤣
Hij heet piemelito 😂 en nee rond mijn vingers.
 
Bij vrouwen vind ik een pircing bel mooi. Bv een diamantje of een ringetje in de neus vleugel, een sceptum. Of een navel of tong piricing
Neusvleugel of navel nog wel. De rest ben ik niet zo'n fan van, maar uiteindelijk gaat het om de persoon die aan de ring vast hangt. 😉

Hij heet piemelito 😂
Je hebt er een naam voor? 🤣 Wie nog meer? Ik niet namelijk.
 
Heb een tijdje een dame gehad die een clit piercing had.
Hele mooie momenten mee beleefd 😁😁😎
Helaas van de een op andere dag verdwenen 😢😟
Een tong pircing is ook leuk zijn bij een pijpbeurt. 😁
soms dasderin

soms dasderuit

hangt beetje van de omstandigheden af...

😝
Zo grappig sommige dvp´s hebben de mijne de bijnaam gegeven is-he-in.😜😂
 
Om toch even terug te komen op die Prince Albert.... heb hem al zo'n 25 jaar en in prive echt nog mooit klachten gehad van dames, eerder het tegenovergestelde...... overigens bij dvp bezoek gaat ie voor de daad er altijd uit (bolletje met schroefdraad, binnen n paar seconden gepiept) omdat het niet condoomveilig is.... dus spelen met, neuken zonder piercing.... met condoom..

Vele dames vinden t mooi, spannend en lekker... t is eens wat anders.... ;-) en in het dagelijks leven, merk je alleen op t toilet dat je er een hebt, met de "klonk" van staal tegen de pot als je gaat zitten ;-)
 
In een artikel daarover vertelde een man die er eentje had laten aanbrengen dat hij drie dagen last had tijdens het plassen.

Waar de een het opwindend vindt, is het voor mij een afknapper en om die reden vraag ik voor een afspraak dan ook of de dame ergens iets heeft zitten.
De dame die ik als laatste heb bezocht bleek er eentje in haar tong te hebben zitten (ik had er die keer niet naar gevraagd) en van zoenen of orale bevrediging kwam het deze keer toch niet, anders had ik het subiet gestopt.
 
Ik vind piercings (en tattoos) juist wel interessant, en opwindend, als het past bij de dame in kwestie. Het is voor mij allemaal onderdeel van het totaalplaatje en de persoonlijkheid. Tijdje geleden bij een dame geweest die een tattoo (en pierce) artist was, dat lichaam was echt een kunstwerk. Daarbij was ze enorm mooi verzorgd, dus was echt geweldig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan