Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen vrijdag 03 mei naar de Eroxx geweest. Thema was Hookergames.
Mannen krijgen dan 3 bandjes die ze kunnen inruilen voor bewezen diensten ;-).

Ik was daar als TV.

De actie kwam wat later op dreef dan gewoonlijk.

De meester met zijn slavin was er ook. Steeds geweldige show dat die geven.
Gebeurt in de ruimte aan de traliekooi op de grote poef.
De slavin moest meerdere mannen (10 - 15) pijpen. Ze mochten niet spuiten.
Don't cum zei de meester geregeld. Spreekt normaal gezien Frans.
Wie het aandurfde en zijn pik hard genoeg bleef werd verzocht de slavin te neuken (met condoom).
Vanaf het eerste moment had de slavin een buttplug in. Een met glinsterend uiteinde. Was wel cool.
Nadat iedereen aan de beurt was geweest, werd de plug eruit gehaald en werd de slavin uitvoerig anaal geneukt door haar meester. Geil!!!

Eventjes daarna ging in dezelfde ruimte een Afrikaanse dame (groot, slank, stevige borsten, knap) in de gynaecoloog-stoel liggen. Dadelijk een 10 tal mannen errond natuurlijk. Zei werd uitvoerig geneukt door haar vriend/man. Ondertussen pijpte zei verschillende mannen, dan links en dan rechts.
Die mannen mochten allemaal hun cum in haar mond spuiten. Jongens , wat een geile bedoening was dat. Zie je niet zo dikwijls daar. Je hoorde echt de mannen achtereen af kreunend spuiten.
Plots trok haar vriend/man zich terug uit haar kut!
Reden : zij squirtte!! En nog geen klein beetje.
Een straal van wel 3 meter ver, iedereen vloog aan de kant, sommige waren getroffen. Collateral damage zeker ;-)
Echt niet normaal.
En er werd weer verder geneukt en gepijpt...
Ondertussen had zich een meisje tussen de menigte gemengd. Die pijpte de vriend als die zijn pik uit de kut haalde (van die Afrikaanse).
Zie je ook niet zo vaak daar. Een hoop mannen die natuurlijk aan het betasten.
Maar ik het al snel door dat dat geen meisje was.
Dat was een 'echte' Shemale. Met echte borsten en penis. Ik heb het gecheckt ;-). Ik heb zelfs haar/zijn penis hard gekregen in mijn handje terwijl zei/hij werd geneukt in het kontje. Ik hield ze/hem vast bij de borsten en hield toezicht als er wel condooms gebruikt werden. Af en toe deed ik wat glijmiddel op de binnen gaande pikken.
Geil!! Ondertussen waren andere mannen mijn pik ook aan het pijpen. Ik was als TV daar, dus graag ;-)
Er waren wel meerdere mannen daar op een vrijdag die graag een pik lusten. Zoveel was duidelijk.

Op een gegeven moment waren in die ruimte aan de traliekooi met grote poef wel zeker 50 mensen in 3-4 kleinere orgies bezig.
De ganse ruimte was gevuld met geile mensen. Eerste maal dat ik daar zo iets zie en zeker op een vrijdagavond!

Achteraf nog een klein trio gedaan met een bi-koppel, man & vrouw. Die lieten enkel bi-jongens toe in hun gezelschap.

Toen was het 01:00 uur en tijd voor mij om naar huis te gaan.
Was top!!!

ps : er waren veel knappe mensen daar! En weinig opdringerigheid van hordes mannen. Maar er werd streng toegezien door de security van de Eroxx. Proficiat!

Benieuwd naar komende vrijdag...

Wie komt er ook????

xxx
 
Sorry maar zo een verhaal door een newbie: ik geloof er geen reet van.
50 mensen rond de kooi? Dan staat heel de binnenruimte van de Eroxx vol. En niemand anders beschrijft deze taferelen hier?
Ik denk dat Ivan die zichzelf een XL toemeet een XL fantast is🤣🤣

Beste,

Was u er afgelopen vrijdag? Ik denk het niet.
Newbie op dit forum ja (om berichten te posten).
Trouwens ik kom geregeld in de Eroxx., maar heb hier nog geen verslagjes geschreven (was mijn eerste). Gaat vanaf nu geregeld gebeuren...
En ja, de ruimte voor de tralie kooi stond vol met mensen die allemaal verwikkeld waren in een orgie. Er waren 3-4 orgy's bezig + in de open ruimte die daar ook is waar overal meer dan 10 mensen bezig waren...
Trouwens in de traliekooi was ook ganse avond volop actie, en uiteraard in de andere ruimtes. Aan de gloryholes was het rustig! maar dit heb ik niet zo van kortbij meegemaakt. Ik was met andere dingen bezig ;-)

xxx
 
Toevallig was ik er vrijdag ook. Ik heb Ivan gezien (denk ik) tenminste ik heb een TV gezien met een mondkapje op, als jij dat was dan heb ik je gezien.

De mensen die hij beschrijft heb ik ook gezien en ook de settings die hij beschrijft kan ik onderschrijven.

Ook ik kan aangeven dat er veel actieve stellen waren (ook veel niet actieve), veel vrouwen die graag een man extra erbij wenste. Sommige gingen er wel heel ver in en werkte echt meer dan 10 mannen achter elkaar af, alles voor een bandje. Met name een mooie dame in een visnet jurkje (en verder naakt). De mooie donkere dame en nog veel meer mooie mensen.

Zelf plezier gehad met een vrouw die ik op de dansvloer tegenkwam en waar we dit verticaal hebben voortgezet, daarnaast nog met een mooie vrouw met heel kort blond haar genoten in de darkroom (beneden). Daarnaast nog sex met een jong stel waarbij zij heel actief was.

Het was erg druk, kwam wel wat laat op gang helaas want ik had graag nog een vierde ronde of meer gedaan.
 
Sommige gingen er wel heel ver in en werkte echt meer dan 10 mannen achter elkaar af, alles voor een bandje. Met name een mooie dame in een visnet jurkje (en verder naakt). De mooie donkere dame en nog veel meer mooie mensen.
Klopt, dame in visnet was Roos. Lang geleden dat ik haar nog eens bij Eroxx heb gezien. :love: Hoop dat zij heeft gewonnen, want ze heeft veel geneukt vrijdagavond. Haar vriend staat er altijd bij overigens, net als de vriend van die donkere meid in de stoel, ook zo'n grote mooie dame die actief was iets later op de avond. Dus dat klopt ook. :love:

Alleen jammer dat er ook 2 andere (ietwat stevigere) jongedames rondliepen die bandjes verzamelden zonder te neuken (ik heb hen althans niet zien neuken, en ik ben veel achterin geweest). :mad: Wel telkens als ik ging roken waren zij ook aan het roken. Ik zag ze achteraf met Nina staan praten aan de inkom. Hopelijk kregen ze naar hun voeten want dit soort meiden met veel blabla maar geen actie verpest het spelletje voor de degenen die eerlijk neuken/pijpen voor bandjes.

Ik zag ook een TV met mondkapje. TV's zijn niet mijn ding, maar deze was wel cool, leek net op een van de characters Kitana of Mileena uit Mortal Kombat.🤩

Screenshot 2024-05-07 at 14.41.39.png
 
Laatst bewerkt:
Klopt, dame in visnet was Roos. Lang geleden dat ik haar nog eens bij Eroxx heb gezien. :love: Hoop dat zij heeft gewonnen, want ze heeft veel geneukt vrijdagavond. Haar vriend staat er altijd bij overigens, net als de vriend van die donkere meid in de stoel, ook zo'n grote mooie dame die actief was iets later op de avond. Dus dat klopt ook. :love:

Alleen jammer dat er ook 2 andere (ietwat stevigere) jongedames rondliepen die bandjes verzamelden zonder te neuken (ik heb hen althans niet zien neuken, en ik ben veel achterin geweest). :mad: Wel telkens als ik ging roken waren zij ook aan het roken. Ik zag ze achteraf met Nina staan praten aan de inkom. Hopelijk kregen ze naar hun voeten want dit soort meiden met veel blabla maar geen actie verpest het spelletje voor de degenen die eerlijk neuken/pijpen voor bandjes.

Ik zag ook een TV met mondkapje. TV's zijn niet mijn ding, maar deze was wel cool, leek net op een van de characters Kitana of Mileena uit Mortal Kombat.🤩

Bekijk bijlage 186593

Hoi,

Ja, dat was ik met het mondkapje ;-)
Leuk dat je me cool vond.
En wat een geluk dat er nog mensen die daar waren bovenstaande situaties kunnen bevestigen.
Anders zouden er sommige kunnen denken dat we zomaar wat fantaseren!

De dame in het visnetpak(volledig naakt) was inderdaad ook een ganse bende aan het afwerken(lees neuken), in de traliekooi.
Dat heeft met 15 ook niet opgehouden denk ik.

Dat was ik nog vergeten te vermelden ;-)

xxx

ps: iemand die komende vrijdag (10 mei) gaat?
 
Eroxx: 10 mei 2024
Topless Party

20:15 uur:
Aan de inkom werden 2 mannen niet toegelaten. Blijk hadden ze zich de vorige keer niet aan de regels gehouden!
NEE = NEE
Is voor sommigen toch nog altijd niet duidelijk.
ps :Als een koppel of meisje NEE zegt tegen een man, dan moet je geen 10x zitten te proberen, dat is erover!

Werden kordaat de deur gewezen door een meisje van achter de balie(was niet op haar mond gevallen).
Mooi zo, dat zal ze leren ;-)
Ik was rond 20:20 uur in de disco.

Veel mooie meisjes/koppels.
Veel topless girls (was ook het thema), mooie pakjes, veel tattoo's. Meisjes die vol staan met tattoo's, dat heeft wel iets.

Rond 20:40 uur had ik al de eerste tepels tussen mijn vingers.
Is een ondeugend meisje, was vorige week ook daar (komt daar wel meer). Kwam toen mijn haar een beetje goed leggen.
Ze had me gezien en kwam af, maar vandaag staken de tepels uitnodigend voorruit. Ik zeg : mag ik daar aan komen. 'Ja hoor'.
Ik zeg : dan ga ik daar wel de ganse avond geregeld aan komen. 'Geen probleem'.
Klein babbeltje terwijl ik de tepels vast had ;-). Door de avond heen verschillende malen vastgehad. Leuk.

+- 20:50 uur :
In de grote ruimte aan de traliekooi was een koppel in de zetel bezig. Vriendin/vrouw was hem aan het pijpen. Vrij grote pik.
Liep niet veel volk rond in deze ruimte, was ook nog vroeg. meestal nog geen actie rond dit uur.
Even later : het meisje van bovenstaand koppel zat klaar op de grote poef. Man zat zich nog af te rukken in de zetel.
Voorbij slenterende heren werden gevraagd om deel te nemen. Pijpen, daarna neuken.
Met 5 stonden ze aan te schuiven. Pik in kutje en een in de mond, plus in ieder hand nog een.
Mannen die klaar waren moesten in klokwijzers zin ronddraaien, daar werd op toegezien ;-)
Daar zijn toch een 15 tal mannen mogen gaan neuken.
Achteraf heeft dit koppel nog verschillende hoekjes en kamers aangedaan.
man was steeds met zichzelf bezig terwijl zijn vriendin de mannen liet spuiten!
Ik heb een deel mannen hun zaad zien spuiten in de mond( 7 - 10 ?). Dat werd gretig doorgeslikt !
Was wel een geil sletje.

Iets na 21:15 uur :
De ruimte achter de disco.
Meisje met de speciale oortjes op haar hoofd - doet me altijd denken aan Mickey Mouse om een of ander reden(is een kleinere stevige, is meer aanwezig). Die liet zich volop neuken en de mannen die gepijpt werden mochten gewoon lekker in de mond spuiten.
Minstens een stuk of 20 laten spuiten, volgens mij zelfs meer op de ganse avond.

Meerdere koppels waren er bezig.
Ook in de zetels die daar staan.

Eigenlijk was er al vrij snel overal actie.
Ieder ruimte werd benut al voor 22:00 uur, behalve de tralie ruimte, die is lang leeg gebleven.

Zelfs op de matrassen aan de glory-holes werd er geneukt. Meisje, meerde mannen...daar was het met momenten druk.

De 'Meester' was er ook. helaas zonder zijn 'Slavin'. Dus geen show vandaag.

Ondertussen veel knappe geile mensen in de disco.
Er was een koppel daar, meisje had een minuscuul klein rokje aan, kontje was te zien. Maar een knappe dat dat was. Geen heel grote, maar wat een tieten mensen.
Godmiljaar, verreweg de knapste die ik daar al gezien heb. Goddelijk lijf.
Nu ik moet zeggen, er liepen wel meer goddelijke exemplaren rond ;-), maar die had wel iets.
Er liep ook een grote met een strak corset rond, grote bril op, haar wat speciaal gedaan, stevige tieten die uit het corset sprongen.
Heb ik ook al meer daar gezien. En iets zegt me dat dat een man is. Een she-male??? Ze lijkt echte borsten te hebben.
Is iets speciaals, maar kan niet echt in haar/hem buurt komen.
Deze dient nog een grondig onderzoek te mogen ondergaan. Daar moeten we het fijne van weten. Is voor een andere keer.
.
De tralie kooi is rond 23:00 uur in gebruik genomen door een koppel. Is altijd leuk, dan kan je aan de tralies meekijken. Veel toeschouwers. veel sex. Grote borsten!

Tegen de muur in de grote ruimte hier, werd een knappe grote vrouw, stevige borsten, kort zwart haar, ondeugend kopje, rechtstaande gevingerd daar haar man/vriend.
Verschillende mensen aan het toekijken. Die is daar klaargekomen tegen de muur aan. Dat hoorde je soppen, lekker geil !!!

Rond 23:45 uur naar huis gegaan (was moe, was al van 05:00 wakker).

Aanwezigen die na 24:00 uur nog geile toestanden te melden hebben mogen altijd verder aan vullen.

Aanstaande donderdag (16 mei) 's avonds 'Travestie Party'. dan ben ik er weer.
Mensen, als je geile toestanden wil zien, meemaken. Dat is het moment.
Liefhebbers van TV's, She-males, gay's, bi-koppels of gewoon leuke geile hetero mannen (iedereen mag tenslotte binnen).
Allen op post.

xxx
 
Laatst bewerkt:
Ik was donderdag met hemelvaart nog eens aanwezig.
En het was een topmiddag/avond.
Bij binnenkomst dadelijk enkele gekende koppels gespot en praatje mee gemaakt.
Daarna etenstijd. Eerst de innerlijke mens wat versterken.
Heel veel zeer knappe dames van koppels en allemaal actief. Ik denk niet dat ik niet actieve dames gespot heb.
De een natuurlijk al wat meer dan de andere.
De verhoudingen vond ik wel niet ideaal. Er werden toch wel wat te veel single mannen toegelaten naar mijn gevoel.

Bij binnenkomst stonden er 3 oost Europese mannen voor mij. 1 was al eerder daar geweest. De dame achter de inkom vroeg dadelijk: spreken jullie alle 3 Nederlands. Antwoord van de eerste: ja in gebrekkig Nederlands. Zou goed kunnen dat dat het enige woord is dat hij in het Nederlands kent. Ja maar Alle 3. ook de eerst weer: Ja en toch werden ze zonder verder vragen binnengelaten. Een groep van 3 oost Europese mannen samen binnen laten doen ze niet in veel clubs volgens mij.

Nadeel op zo een drukke middag: als single man krijg je een zeer klein lockertje toegewezen in de nieuwe lockerruimte direct links als je beneden komt. Ik zat in die kleine ruimte met nog 4 oost Europese mannen en ik voelde mij hier niet zo goed bij en ik ben absoluut geen racist. Ik verhuur in mijn huis zelfs kamers aan oost Europeanen. Dus ik kan mij voorstellen dat een dame zich er helemaal ongemakkelijk bij zou voelen.

In de achterkamers meer dan genoeg actie met de knapste dames. Alleen jammer dat er altijd van die zeer opdringerige heren aanwezig zijn. En dat heb je in Eroxx meer dan in andere clubs, en ik kom in veel clubs, lees er mijn verhalen maar eens op na.

Als er 4 mannen rond een vrouw die tegen een muurtje staat staan, dan is dat genoeg. Dan moet je als 5de man daar echt niet proberen tussen te wringen. Ze staan dan met de ene hand hun lul af te trekken met hun bierbuik drukken ze tegen de eerste rij mannen en hun andere hand steken ze tussen de lijven door om toch nog maar een vrouw te kunnen betasten. Dan vraag ik mij af. Waar is het respect. Als je voor de andere mannen geen respect hebt, dan heb je het al zeker niet voor de vrouwen daar denk ik.

Of een dame die aangeeft dat ze mij erbij wil en een andere man probeert er tussen te kruipen. Sorry, ook dat snap ik niet goed, maar zal wel aan mij liggen.

Op een gegeven moment word ik mee in een kamertje gevraagd. Er glipt nog een man mee binnen en als het koppel aangeeft dat ze graag hebben dat hij terug verdwijnt begint die man nog te discuteren ook. En we lieten de gordijnen open. Dus hij kon van buiten meekijken.

Sorry, maar die frustraties moesten er even uit.

Zelf heb ik wel een topmiddag gehad en met verschillende zeer knappe dames kunnen spelen. Op het einde zelfs een van de leukste die mij alleen nog wou plezieren moeten afwijzen omdat een koppel mij mee gevraagd had. En daar moest ik natuurlijk ook nog presteren. Dus het laatste 1,5h niet meer in actie geweest in Eroxx, maar zeker nog genoten van het schouwspel.

Dus een topmiddag en ik kom zeker nog wel eens terug op zo een lange dag.
 
Ik was donderdag met hemelvaart nog eens aanwezig.
En het was een topmiddag/avond.
Bij binnenkomst dadelijk enkele gekende koppels gespot en praatje mee gemaakt.
Daarna etenstijd. Eerst de innerlijke mens wat versterken.
Heel veel zeer knappe dames van koppels en allemaal actief. Ik denk niet dat ik niet actieve dames gespot heb.
De een natuurlijk al wat meer dan de andere.
De verhoudingen vond ik wel niet ideaal. Er werden toch wel wat te veel single mannen toegelaten naar mijn gevoel.

Bij binnenkomst stonden er 3 oost Europese mannen voor mij. 1 was al eerder daar geweest. De dame achter de inkom vroeg dadelijk: spreken jullie alle 3 Nederlands. Antwoord van de eerste: ja in gebrekkig Nederlands. Zou goed kunnen dat dat het enige woord is dat hij in het Nederlands kent. Ja maar Alle 3. ook de eerst weer: Ja en toch werden ze zonder verder vragen binnengelaten. Een groep van 3 oost Europese mannen samen binnen laten doen ze niet in veel clubs volgens mij.

Nadeel op zo een drukke middag: als single man krijg je een zeer klein lockertje toegewezen in de nieuwe lockerruimte direct links als je beneden komt. Ik zat in die kleine ruimte met nog 4 oost Europese mannen en ik voelde mij hier niet zo goed bij en ik ben absoluut geen racist. Ik verhuur in mijn huis zelfs kamers aan oost Europeanen. Dus ik kan mij voorstellen dat een dame zich er helemaal ongemakkelijk bij zou voelen.

In de achterkamers meer dan genoeg actie met de knapste dames. Alleen jammer dat er altijd van die zeer opdringerige heren aanwezig zijn. En dat heb je in Eroxx meer dan in andere clubs, en ik kom in veel clubs, lees er mijn verhalen maar eens op na.

Als er 4 mannen rond een vrouw die tegen een muurtje staat staan, dan is dat genoeg. Dan moet je als 5de man daar echt niet proberen tussen te wringen. Ze staan dan met de ene hand hun lul af te trekken met hun bierbuik drukken ze tegen de eerste rij mannen en hun andere hand steken ze tussen de lijven door om toch nog maar een vrouw te kunnen betasten. Dan vraag ik mij af. Waar is het respect. Als je voor de andere mannen geen respect hebt, dan heb je het al zeker niet voor de vrouwen daar denk ik.

Of een dame die aangeeft dat ze mij erbij wil en een andere man probeert er tussen te kruipen. Sorry, ook dat snap ik niet goed, maar zal wel aan mij liggen.

Op een gegeven moment word ik mee in een kamertje gevraagd. Er glipt nog een man mee binnen en als het koppel aangeeft dat ze graag hebben dat hij terug verdwijnt begint die man nog te discuteren ook. En we lieten de gordijnen open. Dus hij kon van buiten meekijken.

Sorry, maar die frustraties moesten er even uit.

Zelf heb ik wel een topmiddag gehad en met verschillende zeer knappe dames kunnen spelen. Op het einde zelfs een van de leukste die mij alleen nog wou plezieren moeten afwijzen omdat een koppel mij mee gevraagd had. En daar moest ik natuurlijk ook nog presteren. Dus het laatste 1,5h niet meer in actie geweest in Eroxx, maar zeker nog genoten van het schouwspel.

Dus een topmiddag en ik kom zeker nog wel eens terug op zo een lange dag.

Hoi ik heb dit verhaal toch even mijn vrouwtje laten lezen en haar antwoord was op de dikke buiken mannen gewoon wegdrukken en weigeren. Als vrouw heb je een voorkeur voor mannelijk en vrouwelijk schoon en het moet ook nog eens je type zijn! Het zal toch niet als je naar een club gaat dat jij je laat neuken door alles en iedereen? Maar wel fijn om te lezen dat iedereen zich vermaakt heeft n
 
Even nog een review van 9 mei.

Normaal had ik een afspraakje gehad, maar deze ging uiteindelijk toch niet door. Dus opeens had ik tijd en had tussendoor al eens het forum bekeken.

Had gezien dat @SaEr nog eens ging, dus beslist om naar Eroxx te gaan. Was voor mij toch al weer enkele maanden geleden dat ik er ben geweest.

Persoonlijk om 11:30 daar. Ik kom liefst wat vroeger, dan zijn er nog zeker goede lockers en dan is het nog rustig om een beetje in gesprek te komen met andere bezoekers of medewerkers. Buiten van het zonnetje genoten en wat fris gedronken en een beetje gekeken wat er allemaal langs kwam. Binnen begon stilletjes aan de actie. Ik hou mij hier dan meestal terug tot ik een vrouw of koppel zie waar ik interesse in heb en mee in gesprek ga.

Uiteindelijk Saer tegengekomen en na een tof gesprek met haar en haar man op een afgesloten kamertje beland. Dat heeft wel mijn voorkeur, voor mij is de seks dan gewoon beter door het meer intieme. Nadien een douche gehad, toen was de douche koud, (is later wel verholpen door iemand die het is komen repareren , blijkbaar iets mis met de boiler)en me nadien weer ergens buiten in het zonnetje gelegd. Tussendoor ook weer erg lekker gegeten. Het eten is echt top in Eroxx.

Nadien nog een rondje gehad op een meer openbare boven op de matrassenruimte, was ook goed, maar toch wel wat opdringerige mannen en door het vele volk werd het opeens wel heel warm daar boven.

Na toen wel een warme douche beneden bij de lockers een voor mij erg knappe vrouw van een koppel tegengekomen. Na een tijdje te kijken en te polsen toch gewaagd om via de man met haar in gesprek te komen. Na heel wat heen en weer en wat gedans tijdens de gangbang in de voorruimte, haar kunnen overtuigen op gesloten kamertje te gaan achteraan (Was ook gelukkig vrij door de animo vooraan). Erg gaaf want haar man liet haar gewoon alleen met mij gaan. Dankje @SaEr om haar ook een beetje te overtuigen dat ze er geen spijt van zou hebben ;)

Nadien eigenlijk meeste van de avond met dezelfde koppels in contact geweest en een erg leuke avond gehad. Ook nog enkele andere koppels leren kennen hierdoor.

Op een gegeven moment werd het binnen voor mij wel erg druk met iets te luide muziek, maar ik had al een superdag gehad. Nog met enkele vrouwen eerste contact gelegd, maar de dag was eigenlijk voldaan.

Nadien er nog over gelachen met 2 dames dat het eigenlijk goed was dat mijn afspraakje vandaag uitgevallen was. Deze dag was volgens mij niet te overtreffen.

Nu mij zelf wat inhouden om niet te snel weer terug te gaan. :)
 
Gisteren Eroxx weer eens bezocht. Masked pleasures. Zelf maar getogen met masker en cape en wat blijkt.... minder dan de helft van de bezoekers doet daar aan mee. doet toch een beetje afbreuk aan het thema. Veel koppels, sommige actief, de meesten niet - tenminste in de tijd dat ik er was. Maakte in dit geval niet uit want er was genoeg te zien en beleven. Ik heb dus een een geile middag gehad en ben ruimschoots aan mijn trekken gekomen, letterlijk.

Kortom, leuke middag in cape (werd wel een beetje warm), jammer dat het grootste gedeelte niet meedeed, maar het was weer geil.
 
Even nog een review van 9 mei.

Normaal had ik een afspraakje gehad, maar deze ging uiteindelijk toch niet door. Dus opeens had ik tijd en had tussendoor al eens het forum bekeken.

Had gezien dat @SaEr nog eens ging, dus beslist om naar Eroxx te gaan. Was voor mij toch al weer enkele maanden geleden dat ik er ben geweest.

Persoonlijk om 11:30 daar. Ik kom liefst wat vroeger, dan zijn er nog zeker goede lockers en dan is het nog rustig om een beetje in gesprek te komen met andere bezoekers of medewerkers. Buiten van het zonnetje genoten en wat fris gedronken en een beetje gekeken wat er allemaal langs kwam. Binnen begon stilletjes aan de actie. Ik hou mij hier dan meestal terug tot ik een vrouw of koppel zie waar ik interesse in heb en mee in gesprek ga.

Uiteindelijk Saer tegengekomen en na een tof gesprek met haar en haar man op een afgesloten kamertje beland. Dat heeft wel mijn voorkeur, voor mij is de seks dan gewoon beter door het meer intieme. Nadien een douche gehad, toen was de douche koud, (is later wel verholpen door iemand die het is komen repareren , blijkbaar iets mis met de boiler)en me nadien weer ergens buiten in het zonnetje gelegd. Tussendoor ook weer erg lekker gegeten. Het eten is echt top in Eroxx.

Nadien nog een rondje gehad op een meer openbare boven op de matrassenruimte, was ook goed, maar toch wel wat opdringerige mannen en door het vele volk werd het opeens wel heel warm daar boven.

Na toen wel een warme douche beneden bij de lockers een voor mij erg knappe vrouw van een koppel tegengekomen. Na een tijdje te kijken en te polsen toch gewaagd om via de man met haar in gesprek te komen. Na heel wat heen en weer en wat gedans tijdens de gangbang in de voorruimte, haar kunnen overtuigen op gesloten kamertje te gaan achteraan (Was ook gelukkig vrij door de animo vooraan). Erg gaaf want haar man liet haar gewoon alleen met mij gaan. Dankje @SaEr om haar ook een beetje te overtuigen dat ze er geen spijt van zou hebben ;)

Nadien eigenlijk meeste van de avond met dezelfde koppels in contact geweest en een erg leuke avond gehad. Ook nog enkele andere koppels leren kennen hierdoor.

Op een gegeven moment werd het binnen voor mij wel erg druk met iets te luide muziek, maar ik had al een superdag gehad. Nog met enkele vrouwen eerste contact gelegd, maar de dag was eigenlijk voldaan.

Nadien er nog over gelachen met 2 dames dat het eigenlijk goed was dat mijn afspraakje vandaag uitgevallen was. Deze dag was volgens mij niet te overtreffen.

Nu mij zelf wat inhouden om niet te snel weer terug te gaan. :)
Het genoegen was geheel wederzijds...was topdag, hopelijk staat ons pinkster-maandag weer net zo'n mooie dag te wachten
 
Terug
Bovenaan Onderaan