De eerste donderdag van de maand is er in deze club een mega gangbang.
Volgens hun eigen verklaringen de grootse van de benelux.
Mistique is inderdaad en heel grote en zeer mooie club.
De gangbang start om 14h en gaat door tot 23h.
Er zijn weinig clubs die dit zo lang open zijn.
Volgens mij geen betaalde dames, wel allemaal actieve koppels en zelfs enkele single dames.
Ik denk niet dat ik niet actieve koppels heb kunnen spotten. Natuurlijk niet gans de middag/avond actief. Maar ik denk wel dat iedere dame wel actief is geweest met enkele heren.
Ik was er om 15h en al volop actie. En de actie was nog bezig toen ik om 21h vertrok. Om 21h waren er al heel wat mensen verdwenen, maar toch nog op verschillende plaatsen actie.
Gedurende gans mijn aanwezigheid was er wel op meerdere plaatsen iets te zien of kon je meespelen, ook buiten was er volop actie.
Voor 17h waren het vooral wat oudere koppels. Na 17h (als iedereen gedaan met werken heeft) kwam er wat jonger volk binnen.
De koppels zijn zeer aanspreekbaar en bereikbaar.
Alle mogelijke leeftijden en formaten. Iedereen kwam wel aan zijn trekken.
Ik heb mij goed geamuseerd en ben voldaan naar huis vertrokken.
Het eten is wel OK, verschillende kleine proevertjes.
De hoofdschotel is meestal vrij simpel. Wat friet met een curryworst (frikandel).
Dus niet vergelijkbaar met Eroxx of Climax, maar dan weer wel met Amai. Maar wie komt er naar daar voor het eten.
Herhalingsgevaar is er wel. Ik heb hier al verschillende koppels beter leren kennen.
Volgens hun eigen verklaringen de grootse van de benelux.
Mistique is inderdaad en heel grote en zeer mooie club.
De gangbang start om 14h en gaat door tot 23h.
Er zijn weinig clubs die dit zo lang open zijn.
Volgens mij geen betaalde dames, wel allemaal actieve koppels en zelfs enkele single dames.
Ik denk niet dat ik niet actieve koppels heb kunnen spotten. Natuurlijk niet gans de middag/avond actief. Maar ik denk wel dat iedere dame wel actief is geweest met enkele heren.
Ik was er om 15h en al volop actie. En de actie was nog bezig toen ik om 21h vertrok. Om 21h waren er al heel wat mensen verdwenen, maar toch nog op verschillende plaatsen actie.
Gedurende gans mijn aanwezigheid was er wel op meerdere plaatsen iets te zien of kon je meespelen, ook buiten was er volop actie.
Voor 17h waren het vooral wat oudere koppels. Na 17h (als iedereen gedaan met werken heeft) kwam er wat jonger volk binnen.
De koppels zijn zeer aanspreekbaar en bereikbaar.
Alle mogelijke leeftijden en formaten. Iedereen kwam wel aan zijn trekken.
Ik heb mij goed geamuseerd en ben voldaan naar huis vertrokken.
Het eten is wel OK, verschillende kleine proevertjes.
De hoofdschotel is meestal vrij simpel. Wat friet met een curryworst (frikandel).
Dus niet vergelijkbaar met Eroxx of Climax, maar dan weer wel met Amai. Maar wie komt er naar daar voor het eten.
Herhalingsgevaar is er wel. Ik heb hier al verschillende koppels beter leren kennen.