Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is er een link naar deze dame?
Was hier ook al benieuwd naar. Er is laatste tijd al vaker (ook door mij) gevraagd wie de dame is en of iemand een recensie of ervaring heeft. Ik lees hier nu Grace. Als je een beetje zoekt op internet kom je ook tegen dat ze in Antwerpen gewerkt zou hebben onder de naam Divine. Ze is niet vaak bezet volgens mij en is (zeker voor een domina) wel heel nadrukkelijk op zoek naar klanten en dat weerhoud mij dus ook tot nu toe. Als iemand meer weet hoor ik dat graag.
 
Was hier ook al benieuwd naar. Er is laatste tijd al vaker (ook door mij) gevraagd wie de dame is en of iemand een recensie of ervaring heeft. Ik lees hier nu Grace. Als je een beetje zoekt op internet kom je ook tegen dat ze in Antwerpen gewerkt zou hebben onder de naam Divine. Ze is niet vaak bezet volgens mij en is (zeker voor een domina) wel heel nadrukkelijk op zoek naar klanten en dat weerhoud mij dus ook tot nu toe. Als iemand meer weet hoor ik dat graag.
Ik zal mij komende week opofferen, aan Grace 🙂
 
Haar recensie is niet best. Grote kans ook dat ze gaat schreeuwen als je klaagt over de service, aangezien schreeuwen voor haar normaal is.

Waarom zou je überhaupt bij een dvp naar binnen gaan die alleen klanten kan krijgen als ze luid hun aandacht trekt?
Ik vind het zeer ongemakkelijk als ik daar loop en ze is luidkeels aandacht aan het trekken. Ik negeer haar nu ook compleet.
 
Haar recensie is niet best. Grote kans ook dat ze gaat schreeuwen als je klaagt over de service, aangezien schreeuwen voor haar normaal is.

Waarom zou je überhaupt bij een dvp naar binnen gaan die alleen klanten kan krijgen als ze luid hun aandacht trekt?
vd week zag ik dat de boodschappen jongen(opa) er van langs kreeg. ze dreigde dat hij anders 50 eur moest betalen. ze schreeuwde ook dat hij de beheerder niet is. de context ken ik verder niet maar het boodschappen jongen wist niet waar hii het moest zoeken.
 
Wat is het geworden?
Privéhuis in Rotterdam 🤭

Ik dacht op safe te spelen met een vooraf geboekte afspraak. Die is ook nagekomen, maar viel enigzins tegen (recensie volgt). De ramen zijn eigenlijk een noodgreep voor me, wanneer er in de vele privéhuizen die voor mij redelijkerwijs bereikbaar zijn geen meiden zijn die me aanspreken. Op zo'n punt zit ik nu. Maar eigenlijk vind ik afspraakjes van een half uur niet ideaal, en houden veel raamdames er een wat mechanische/afstandelijke attitude op na. Toch, het bloed kruipt waar het niet gaan kan (of juist wel)...
 
Terug
Bovenaan Onderaan