Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben sinds 17:30 op de vulkanstraße...ben aardig bezig geweest...met oude vriendinnen... redelijk nieuwe meiden gezien...parkeer plek nog genoeg nu om 20u.

Veel mensen dragen wel een mond-masker maar het hoefde niet volgens de meiden...prijs voor std is nog steeds 30€.

Ik ga me wel vermaken aankomende tijd in Duisburg....verheug mij op de opening van sexpalace en het nieuwe op het plein van 17-19.
 
Hoe zit dat nou met de controles? Moet je een vaccinatie of testbewijs laten zien en waar en door wie vindt deze controle plaats? Dit betekent (waarschijnlijk) ook dat je niet anoniem kunt wandelen. (identiteitsbewijs laten zien?) Met privacy hebben ze niet zoveel mee op daar in Duitsland. Als het gaat zoals ik denk, dan sla ik Duitsland voorlopig maar over.
 
Ik ben vandaag geweest omdat ik dat las in de Duitse fora's. En idd ze hadden gelijk...alle controlle is afgeschaft....100% waar.
je wou toch niet zeggen dat je bij eros26 en (nieuwe) vulkanhaus binnen komt zonder dat je je testbewijs of vaccinatiebewijs hoeft te laten zien bij de ingang,
en trouwens hoe zit het met de bezetting daar in de 2 bovengenoemde huizen ?? is de bezetting daar eindelijk een beetje op fatsoenlijk niveau ??
 
Heeft er iemand meer nieuws over de overname van de sexpalace en gaan ze dit weer openen?en hoe zit het met dat pand dat ze op de parking van vulkanhaus 17-19 aan het bouwen zijn met voorkant in de Charlottestr,toch weer iets om naar uit te kijken in deze ellendige tijd in de mooiste speeltuin van Duitsland :cool: ;):cool:
 
@KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024

binnen komt zonder dat je je testbewijs of vaccinatiebewijs hoeft te laten zien bij de ingang
Ja...precies....!!!
Ik begrijp dat jullie het niet willen geloven....maar hoe duidelijk kan ik nog zijn. Ik ga trouwens aankomende week een paar keer nog langs want kan niet geloven dat t zo gaat blijven...ik ga gewoon goed en vaak genieten van zo'n vrijheid voordat NL of DU elkaar als risico gebied verklaren...binnenkort.en wij weer gelimiteerd worden in onze vrijheid.

Mannen...echt...ik lieg niet..ik deel mijn ervaring puur omdat ik ook veel baat bij heb van zo'n forum....ik haat desinformatie....ik ben mensen dankbaar die het juiste info delen...ik wil daar ook één van zijn.
 
@KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024


Ja...precies....!!!
Ik begrijp dat jullie het niet willen geloven....maar hoe duidelijk kan ik nog zijn. Ik ga trouwens aankomende week een paar keer nog langs want kan niet geloven dat t zo gaat blijven...ik ga gewoon goed en vaak genieten van zo'n vrijheid voordat NL of DU elkaar als risico gebied verklaren...binnenkort.en wij weer gelimiteerd worden in onze vrijheid.

Mannen...echt...ik lieg niet..ik deel mijn ervaring puur omdat ik ook veel baat bij heb van zo'n forum....ik haat desinformatie....ik ben mensen dankbaar die het juiste info delen...ik wil daar ook één van zijn.
ontzettend bedankt voor de info (y)(y)(y);)
 
Klopt allemaal wat @Bangtheho schrijft. Ik was er zaterdag ook, tussen 18:00 en 21:00. Er worden nog wel mondkapjes gedragen, maar ook die zijn niet meer verplicht. Afgelopen woensdag en donderdag moesten er nog papieren ingevuld worden na bezoek op de kamer, maar vrijdag hoefde dat al niet meer. Nu dus ook geen negatieve test en geen bewijs van vaccinatie (app) meer nodig.
 
dan zal je maar zien dat bewijs van vaccinatie etc niet nodig is wanneer je voor middernacht komt, en wanneer je na middernacht aan komt zeilen het wel verplicht word omdat het daar dan mega druk begint te worden op de vulkan
Ik denk het niet. Gisteren (of vandaag dan eigenlijk) was er na middernacht nog steeds geen controle.
Er was een paar dagen een testcentrum gevestigd in de Spielhalle van Eros26. Maar die is dus inmiddels opgeheven.
In Duitsland, of meer gespecificeerd NRW, hangt ook alles af van het reproductiegetal. De zogenaamde "tagesinzidenz". Die was gisteren 0 en daarom zijn zelfs mondkapjes niet meer verplicht in de Laufhausen. Beetje gewaagd wel, vind ik. Zelf het mondkapje toch maar opgedaan en veel andere bezoekers deden dit ook. De meiden trouwens dragen geen mondkapjes.
Nu maar hopen dat het reproductiegetal in NRW zo laag blijft. In Duitsland gaat het gewoon veel beter dan in Nederland.
In Nederland waren er gisteren iets van 9000 nieuwe besmettingen op 18 miljoen inwoners. In Duitsland met 88 miljoen inwoners!! waren er gisteren slechts iets van 350 besmettingen!!
Die hele coronastrategie in Nederland slaat ook helemaal nergens op. Alles is veel te vroeg open gegaan.
Die hele horeca hadden ze gewoon dicht moeten laten. Maar nee, direct allemaal massaal de kroeg in, grote festivals en lekker met z'n allen bovenop elkaar de terrassen op. Mondkapjes afschaffen, 1,5 meter afschaffen. Lijkt wel of die Rutte en De Jonge hun verstand verloren hebben.
Ach ja, allemaal niet zo erg. Puinhoop moeten ze zelf maar zien op te lossen in Nederland. Erger is dat Duitsland straks onherroepelijk de grens weer sluit met Nederland (kan ik overigens erg goed inkomen) en dan zitten we weer lekker gevangen achter de grens:mad:.
 
Gisteravond ook spontaan paar uurtjes de Vulkahnstrasse bezocht, denk ga voor het weekend, anders te druk en de gangen veels te vol.
Was maar een matige bezetting, vooral 17-19 weinig meiden aanwezig, denk een stuk of 20.
Haus 26 was wat beter bezet, denk voor een derde, redelijk voor een donderdag avond denk ik.
Geen security of controle meer gezien, wel overal de bekende sticker van mondkapjes, zowat alle wandelaars droegen deze dan ook.
De Vulkahnstrasse zelf is voor verkeer afgesloten, nog een week of 5. Maar de grote parkeerplaats is nog eenvoudig te bereiken, bij stoplicht, waar je normaliter rechtsaf gaat, nu rechtdoor, dan 2X rechts en je ziet de grote P voor je liggen.
Heb trouwens geen dame binnen bezocht, door het wat langere wandelen, in combinatie met het mondkapje, voelde ik me op het eind niet al te fit, en in mijn ogen belangrijker, niet al te fris meer.
 
Heb trouwens geen dame binnen bezocht, door het wat langere wandelen, in combinatie met het mondkapje, voelde ik me op het eind niet al te fit, en in mijn ogen belangrijker, niet al te fris meer.
Tja, en daar heb ik nou geen zin in, naar Duisburg rijden en dan zonder bezoek weer huiswaarts gaan. Zonde van de tijd.
De hele tijd een mondkapje dragen is ook niet zo fijn, maar dat zou ik nog wel voor lief kunnen nemen. Dragen de dames ook een mondkapje? Dat lijkt me nou weer niet zo'n lustverhogende aanblik.
 
Afgelopen vrijdag na 2,5 jaar eindelijk weer eens naar de vulkaan geweest. Was weer super en de moeite waard!
Waren er iets voor 23 uur, nergens controle op vaccinatie of test, dames staan voor de deur zonder mondkapje, hangen overal posters voor bezoekers dat zij ze wel moeten dragen maar daar wordt niet op gecontroleerd, de meesten droegen ze nog wel maar veel wandelaars waaronder ik niet. Op de kamer ook geencontrole of wat dan ook.
Prijs nog gewoon 30 euro voor p+n in verschillende standjes. De meesten vroegen 20 extra voor beffen. De bezetting vond ik best goed en erg veel jonge mooie strakke meiden gezien. Kwa wandelaars ook best wel wat maar niet overdreven druk in de huizen. Viel me op dat 75% groepjes moslimgasten waren die vlgs mij voornamelijk komen om te kijken. Ook buiten best druk bij de donertenten op de parking en voor Eros26. Ook daar zonder controle naar binnen en goede bezetting.
Ik ben uiteindelijk in haus nr weet ik niet meer naar binnen gelokt door een dame die all in ging voor slechts 20 euro! Ik kon er geen touw aan vast knopen waar ze vandaan kwam want sprak geen woord Engels of Duits. Service zoals verwacht best belabberd maar heb me ff prima vermaakt met haar erg lekkere strakke figuurtje. Enige kenmerk wat ik kan vertellen is dat ze rode bloemen getatoeëerd had op haar onderbuik en zwart haar had.
Ik hoop er snel weer terug te komen in ieder geval.
Echt gaaf om er een avond rond te dolen in al die gangen en trappen. Kwa service is de vulkaan over het algemeen slechter dan de A-strasse maar is wel goedkoper en er staan er een stuk meer.
 
Zondagavond uitgekeken of Kim er was maar kamer 503 was leeg ook geen a4tje hoorde zeggen dat ze een weekje naar Spanje was dus die komt eind deze week terug wel was de mooie sexy Wanda aanwezig 1 ste verdiep,Arie Brazil ook nog niet gezien maar het gaat de goeie kant uit, ik zag een mooie sexy goedgevormde lichtgetinte Patricia staan maar die werd vlak voor mijn neus weggekaapt weer genoeg reden om in het weekend de wandelschoentjes weer aan te trekken en richting Duisburg te rijden,wat heb ik toch een mooie hobby :cool: :cool::cool:
 
ik zag een mooie sexy goedgevormde lichtgetinte Patricia staan
Ben geweest, bewust nog geen recensie neergezet. Ik wou ff afwachten. Ben niet van iemand die het eerste negatieve recensie neer wil zetten...wat als het aan mij 'n'....ligt.

Kijk je beïnvloed dan zo'n meid de inkomsten
als eerste recensent.

Patricia is idd lekker ding...daar zullen we wel mee eens zijn....ze heeft liever Aldi knakworstjes ipv Stegeman droge worst....tjah...smaken verschillen ??‍♂️....dussss.
 
Laatst bewerkt:
Ik was rond 20.00 in duisburg en kon niet in huis 17-19 en 26 terwijl ik wel een test had gedaan in nederland en de qr code toonde via de coronacheck app. Ze willen per se dat je daar ook een test laat afnemen. Alle andere huizen kon ik wel in, maar als ze dit beleid hanteren is het gewoon niet waard.
Was begin Juuli im hotel in Sauerland. Volgens hugo kon je met de corona-app heel europa doorreizen. In het 3-sterren hotel in Waldeck hadden ze nog nooit van Hogo's corana-app gehoord. Binnengekomen op het papiertje wat ik bij vaccinatie heb gekregen
 
Terug
Bovenaan Onderaan