DVP presteert slecht en je staat weer buiten op straat - wat doe je dan na afloop?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie zegt dat ik dat doe šŸ˜‰
Er zijn genoeg betrouwbare die ik nog eens moet bezoeken.
Maar doe jij vooral geld verspillen door geen huiswerk te doen.
Wat ik al eerder zei, bezoek ik alleen raamdames, Mocht het wat tegenvallen, is het meer zonde van mijn tijd, dan dat het " pijn " doet in mijn portemonnee.
Op een enkele keer na, hoor je mij niet klagen, over slechte service, of beloftes die niet zijn na gekomen.
Ik volg wel de recensies van de raambuurt waar ik wandel, maar niet alle dames staan beschreven, in de recensies. Tevens vermijd ik de jonge Roemeense zigeunermeiden, die vaak bekend staan om hun slechte service en oplichtingspraktijken.
 
Wat ik al eerder zei, bezoek ik alleen raamdames, Mocht het wat tegenvallen, is het meer zonde van mijn tijd, dan dat het " pijn " doet in mijn portemonnee.
Op een enkele keer na, hoor je mij niet klagen, over slechte service, of beloftes die niet zijn na gekomen.
Ik volg wel de recensies van de raambuurt waar ik wandel, maar niet alle dames staan beschreven, in de recensies. Tevens vermijd ik de jonge Roemeense zigeunermeiden, die vaak bekend staan om hun slechte service en oplichtingspraktijken.
oost europese meiden vermijdt ik vaak
 
Dan snap je essentie van recensie niet.
Gaat ook of het wel dame op foto is.
Kloppen gegevens die in advertentie staat. Is dame en huis proper.
Dus veel meer dan alleen maar neuken.
Dat zijn idd randfactoren die ook belangrijk zijn. Maar grotendeels gaat het toch wel over de beleving. En ik kan mijn beleving dan wel in een recensie gieten, als "Jan" het anders ziet heeft hij er verder weinig aan.
Mss ideaal voor startende wandelaars die geen idee hebben waar te beginnen maar het zou me verbazen als een doorwinterde wandelaar zich nog zou laten leiden daardoor. Ik denk dat ze het risico incalculeren van een nieuwe dame.
 
Veel kans dat 90% van de aanhoorders met jou gaat lachen , sta je daar nog eens voor schut en wat bereik je ermee , je geld ga je niet meer terug zien. beter rustig rechtsomkeer maken en een deftige melding van maken. Komen medewandelaars niet voor hetzelfde voorval te staan en mogelijks had je beter eens wat zoekwerk gedaan. Wie weet bestond er al een melding en had je je centen toch aan een dame kunnen besteden die niet alleen op de centen uit was. klink misschien ongeloofwaardig maar die bestaan ook hoor. Voorbereiding in de zin van recensies lezen is al half gewonnen spel.
Kijk stel ik maak allerlei afspraken zoenen, pzc bedenk iets en dan kan het niet. Dan eis ik mijn geld terug. Of ze probeert je de deur uit te werken na 30 minuten terwijl je betaald hebt voor 60 min. In dit geval en de sfeer slaat om. Heb ik dit een keer gedaan. Ik ga niet alles voorkauwen maar de dames willen zo discreet mogelijk ze zijn illegaal bezig. Ik ging kloppen bij de buren en zeggen je buurvrouw is een hoer en oplichter net of ik gek ben. Ga weg schreeuwde ze en bij de rest ging ik ook ff snel kloppen en aanbellen. Geen gesprekken voeren. Kinderachtig maar mensen die mij flessen is ondenkbaar dat ik dat zo accepteer. En dat op een niet Christelijk tijdstip dat ook ik mijn deur niet meer open doe..
 
. Ik ging kloppen bij de buren en zeggen je buurvrouw is een hoer en oplichter net of ik gek ben. Ga weg schreeuwde ze en bij de rest ging ik ook ff snel kloppen en aanbellen. Geen gesprekken voeren.

Eigenlijk best een goeie actie. Het "foute" prostitutiecircuit gaat er van uit dat "hoerenlopers" toch niks durven te doen als ze opgelicht worden. Dat zal meestal ook zo zijn. Maar deze Disneymuis gedroeg zich niet volgens het draaiboek :LOL:
 
Maar schijnbaar moet de lieve Nederlandse wandelende man maar alles accepteren, zich laten oplichten en als een lulletje lampenkatoen over zich heen laten lopen. Zonder enige vorm van tegengas.
begrijp je standpunt wel hoor en neen , je moet zeker niet over je heen laten lopen .maar waar bereik je meest mee denk je ? Met wat kabaal maken bij de buren van de dame of een duidelijk herkenbare recensie schrijven . Als de dame verkast zijn de buren ervan af maar andere wandelaars hebben daar niets aan. Beter kan je de dame duidelijk in een recensie op haar plaats zetten zodat haar inkomsten eraan zijn , gelijk waar ze naar toe trekt.
 
begrijp je standpunt wel hoor en neen , je moet zeker niet over je heen laten lopen .maar waar bereik je meest mee denk je ? Met wat kabaal maken bij de buren van de dame of een duidelijk herkenbare recensie schrijven . Als de dame verkast zijn de buren ervan af maar andere wandelaars hebben daar niets aan. Beter kan je de dame duidelijk in een recensie op haar plaats zetten zodat haar inkomsten eraan zijn , gelijk waar ze naar toe trekt.
Don't fuck with Mickey Mouse he will get you!šŸ˜…
 
Dat zijn idd randfactoren die ook belangrijk zijn. Maar grotendeels gaat het toch wel over de beleving. En ik kan mijn beleving dan wel in een recensie gieten, als "Jan" het anders ziet heeft hij er verder weinig aan.
Mss ideaal voor startende wandelaars die geen idee hebben waar te beginnen maar het zou me verbazen als een doorwinterde wandelaar zich nog zou laten leiden daardoor. Ik denk dat ze het risico incalculeren van een nieuwe dame.
Nou beleveing is 1. Maar zie liever of advertentie wel klopt.
En als je uur boekt. Niet na 20min eruit wordt gegooid.
In jouw berichten mis ik dat dus.
 
Beter kan je de dame duidelijk in een recensie op haar plaats zetten zodat haar inkomsten eraan zijn , gelijk waar ze naar toe trekt.
ik zou willen dat dat waar was, maar er zijn maar zeer weinig wandelaars die recensies lezen van dames. Verder blijven de dames, toch vaak niet lang op een stek, en wisselen ze voortdurend van naam en advertentie.

Misschien moet je gewoon bij dit soort dames, anoniem aangifte doen van prostitutie, dan zeg je gewoon dat je een van de omwonende bent, en dat je er last van hebt. Hopelijk wordt zo'n dame dan opgepakt, en de verhuurder van de woonruimte ook.
 
Daarom ga ik ook altijd naar de raamdames voor een wip, als het dan tegenvalt merk je het niet in je portemonnee.
Daar komt bij als ik eenmaal mijn kwakkie kwijt ben, verlies ik ook vrij snel mijn interesse in de dame, en wil ik het liefst snel weg.
Anders is dit bij reguliere dames, maar bij dvp heb ik dit altijd.
Hoewel ik er bij moet zeggen, dat het zelden voor komt dat het echt tegenvalt. Vaker is het zo, dat je van sommige dames, wat meer had verwacht, maar dat kan.
Voor mij is de spanning, op een enkele dame na, vaak na een keer of drie er vanaf.
Ik heb liever mijn tijd met een dvp. 15 min dat is niets voor mij. Het is zonde van de tijd als mijn reis tijd dubbel zo lang is dan de tijd dat ik met een dvp door breng vind ik dat te onozel.

Wat ik nu zou doen is bv bij nieuwe dames 30 min boeken in plaats van een uur. Is ze goed kan ik ze de volgende keer een uur boeken.

Toen ik in deze wereld kwam wou ik nooit naar een privƩ-huis gaan maar nu overweeg ik het. Ik ben het beu om telkens in het rondreizend circus terrecht te komen zeker als je als ik een voor liefde hebt voor buitenlandse dames.
 
Als je iedere keer naar de zelfde dame gaat, dan kan je net goed een relatie beginnen. Hoewel dat voor sommige ook nog een hele opgave is.

Ik wissel tussen een aantal dames. Omdat deze allemaal goed zijn.
Ik bezoek ook eigenlijk alleen nog maar raamdames, maar ben daarin ook wel mindere dates tegengekomen.
En op gegeven moment was ik er wel klaar mee. Dan dacht ik toch alweer van, had ik het maar bij de ander besteed.

Maar om nou te zeggen van: "dan kun je net zo goed een relatie beginnen als je steeds dezelfde bezoekt" is wat raar.
Er zijn zoveel redenen om juist wel voor een vaste dvp te gaan, maar geen relatie.

Daarover zijn wel andere topics, maar op gegeven moment had ik zelf wel iets van dat ik een dame juist mijn geld gun, om haar inzet, om een bepaald contact wat je toch met elkaar hebt, zonder aan elkaar vast te zitten.
Voor mij persoonlijk is een goede DVP gewoon een betaalde FWB waar je gewoon weet dat er verder niks gaat ontstaan...
 
Als een DVP slecht heeft gepresteerd en je baalt flink (zeker als je een uur of langer ervoor hebt gereisd), wat doe je dan na afloop?

> Ik duik de stad in en ga me in een kroeg flink bezatten.
> Ik ga gelijk een andere DVP opzoeken hopend op meer geluk.
> Ik vergeet het voorval en maak er alsnog een leuk dagje van door een bioscoop, museum e.d. te bezoeken.
> Ik baal en ga meteen naar huis.
> Ik bezoek voorlopig geen DVP meer.

Ikzelf neig naar de twee laatste opties. Een andere DVP dezelfde dag nog bezoeken, nee, daarvoor ben ik dan niet meer in de stemming.
Als ik een dame van de thuisontvangst bezoek, dan is het al een kunst om er eentje te bereiken en als dat lukt, een afspraak te maken.
Is het een tegenvaller, is er door de tijd die het me al heeft gekost om een dame te bereiken (zowel het contacteren als de reis ernaartoe) dat er geen ruimte voor een plan B meer is,
Er resteert slechts de reis huiswaarts.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gekozen om de nieuwe te proberen. De date was ronduit slecht. Het eerste dat ik dacht waarom heb ik niet gewoon met mijn vaste dame gedate. Nu heb ik 200ā‚¬ verkwist aan een slechte date.
Alleen daarom zou je dames die zo'n prijs vragen (was dat voor een heel uur? ) niet moeten benaderen.
Die ā‚¬150 voor een uur vragen zijn al behoorlijk aan de prijs en ook dan heb je geen garantie op een geslaagde ontmoeting.

als je idd enkel in een snelle wip geĆÆnteresseerd bent dan lijkt me dat idd beter.
Maar mannen die liever langer daten en gfe wensen werken beter met vaste dames naar mijn mening.
De kunst blijft toch om er dan eentje te vinden die inderdaad aan die voorwaarde voldoet.
Waar de ene wandelaar tevreden kan zijn over een sekswerker, kan dat voor de ander een tegenvaller zijn.
 
Kijk, als ik merk dat de dame gewoon echt een hekel heeft aan waar ze mee bezig is, komt gelukkig maar heel sporadisch voor maar heb ik wel eens gehad..
Dan kan ze daar op zich niks aan doen.. heb ik wel een slecht bezoek, maar kan het haar niet kwalijk nemen.. gevoelens zijn wat het is. Hoogstens heeft ze het verkeerde beroep gekozen.

Maaaarr.. Als Ted echt serieus in de maling genomen wordt dan is de betreffende dame nog niet jarig.
Komt gelukkig ook zeer zelden voor, maar heb het (recent) wel meegemaakt.
Ik ken er meer dan 1 die daar niet beter van geworden is šŸ˜¤
 
Kijk, als ik merk dat de dame gewoon echt een hekel heeft aan waar ze mee bezig is, komt gelukkig maar heel sporadisch voor maar heb ik wel eens gehad..
Dan kan ze daar op zich niks aan doen.
meen je dit nou Ted, je betaald er een hoop geld voor om haar te bezoeken, dus je mag op zijn minst wel inzet van de dame verwachten, als ze een hekel heeft om dit werk te doen, moet ze het niet doen. Zo simpel is het.
heb ik wel een slecht bezoek, maar kan het haar niet kwalijk nemen.. gevoelens zijn wat het is. Hoogstens heeft ze het verkeerde beroep gekozen.
Vind ik wel iets te makkelijk @Ted.
Dat heeft niks met gevoelens te maken, maar meer met arbeidsethos en inzet.

Misschien vind je mij hard, maar ik heb weinig medelijden, met die meiden uit die derdewereld landen, of uit Oost Europa, die denken even makkelijk geld te verdienen hier in het rijke westen. Doet mij denken aan de firma, List en bedrog, waar deze meiden prima in passen.
 
meen je dit nou Ted, je betaald er een hoop geld voor om haar te bezoeken, dus je mag op zijn minst wel inzet van de dame verwachten, als ze een hekel heeft om dit werk te doen, moet ze het niet doen. Zo simpel is het.

Vind ik wel iets te makkelijk @Ted.
Dat heeft niks met gevoelens te maken, maar meer met arbeidsethos en inzet.

Misschien vind je mij hard, maar ik heb weinig medelijden, met die meiden uit die derdewereld landen, of uit Oost Europa, die denken even makkelijk geld te verdienen hier in het rijke westen. Doet mij denken aan de firma, List en bedrog, waar deze meiden prima in passen.
Een vaak gehoorde uitdrukking: de mens is van nature lui. Als zulke sekswerkers er met een dergelijke perceptie in staan, dan is het te hopen dat er snel een ondubbelzinnige recensie geschreven wordt. (en dat a.s. bezoekers die dan ook lezen!)
 
Je zal die idd niet altijd van de eerste keer vinden maar als je ze vind: koesteren en blijven mee afspreken šŸ™‚
Eigenlijk ben jij geen typische wandelaar he. Je bent meer van het type.....ik kies die dame, en we worden vriendjes tegen betaling. En dat is helemaal ok. Maar je leeft maar 1 keer man. Fwb, gratis neukdates via zoekertjes, desnoods via tinder. Er is zoveel meer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan