Recensie Emma (Roe), Antwerpen, Verversrui 9/4 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mario357

Stamgast
Forumpionier
508
10/07/21
533
31
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/emma-986/
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recensie van een jaar geleden.
Trok mijn aandacht door haar bril en lange zwarte haren, toen ik praatje maakte, kon ik haar goed bekijken, mooi vol lichaam, heerlijke kont, knappe dame. Spreekt uitstekend engels. Standaardpakket afgesproken. Pijpen was heerlijk en diep af en toe haar haren over mijn buik gaf nog een extra dimensie. Over naar missio, heerlijk klein kutje zonder uitpuilende lipjes, mocht vol doorpompen, maar wilde natuurlijk tegen die kont kletsen. Dus over naar doggy, ze ging helemaal met haar hoofd naar beneden en haar kont omhoog klaar liggen, geweldig uitzicht, prik hem voorzichtig naar binnen, begin rustig en vervolgens steeds sneller en dieper, en die kont kletste ondertussen tegen me aan. Ze deed goed mee en duurde niet lang voordat ik het rubbertje volspoot, nog effe paar nastootjes en langzaam eruitgehaald, top sessie. Gezellige meid, even babbeltje na afloop en met een goed gevoel terug naar mijn hotel.
Voor die kont zou ik nog wel eens terugwillen maar haar extras zijn beperkt dus twijfelgeval.
 
Afgelopen week bij deze dame binnen geweest voor 30min en correct behandeld geweest en de correcte prijs betaald.

Net zoals in de andere recensie zijn haar extra's zeer beperkt, waardoor ik hiervoor ook zal afhaken om nog eens binnen te springer, jammer.
Maar voor wie gewoon de standaard zaken wil, is dit een ideale en toffe meid!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan