• De problemen lijken voorbij, we houden de situatie in de gaten. zie hier voor meer informatie.

Ervaring met Romy uit Nijmegen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Met respect voor een persoonlijke opvatting maar een kwalificatie '100% nep' zonder enige onderbouwing zegt mij niks:
Overigens overtuigt de advertentie mij in het geheel niet.
 
Dit soort advertentie,en zoals er veel meerdere op sexjobs staan,daar wil ik eigenlijk niet teveel woorden aan vuilmaken.
Vandaar mijn korte reaktie.
Zelfs een blinde met 1 oog ziet nog wel dat deze en andere zwaar fake zijn.
De enige recensie die je hier krijgt te zien,is van iemand die genaaid is..en dan niet lichamelijk maar financieel.
Helaas zijn er nog vele die ook nog in die oude grijze man met baard,die op 5 december is geboren geloven.En daar maken deze figuren gebruik/misbruik van.
Die zetten op sinterklaasavond ook nog hun schoen.....(maat 45)
 
Laatst bewerkt:
Met respect voor een persoonlijke opvatting maar een kwalificatie '100% nep' zonder enige onderbouwing zegt mij niks:
Overigens overtuigt de advertentie mij in het geheel niet.
Neem me nou even niet kwalijk Maarten, je staat te boek als oudgediende, waarvan akte maar ik had toch echt wel van een oudgediende verwacht dat de kwalificatie 100% nep in deze ruim voldoende is. Iedere verdere onderbouwing aangaande deze oplichters is teveel.
 
Zoals altijd volledig eens met @CUMCUM .
Deze advertentie is een schoolvoorbeeld van nepperij en oplichting.
Te mooie en te neppe foto's, te jonge mooie meid met teveel vieze opties, telefoonnummer is al gemeld als problematisch, nieuwe SJ-account, teveel sprookjes en geile beloftes in de tekst, teveel geschreeuw en gecommandeer in te tekst, je mag niet om meer foto's vragen...

We zijn natuurlijk allemaal geil en willen het liefst dat dit allemaal echt is...
Maar als je denkt met je hoofd en niet met je pik dan zie je binnen een paar seconden dat je deze advertentie gerust direct kunt overslaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan