WHEM Eva Massage, Tantra en massage, Ede

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben daar in het verleden geweest. Toevallig van de week met mezelf afgesproken dat ik er binnenkort weer op bezoek ga.

Massages zijn heerlijk. Laatste keer Bondassage gedaan. Heel spannend en een aanrader.

Stuur anders pm als je nog meer wil weten.

Gr. Andy
 
Ik ben daar in het voorjaar geweest. Vergeleken met haar foto's is ze wel wat ouder en minder strak.
En nu heeft ze haar stokoude website helemaal vernieuwd inclusief de tarieven, maar wijselijk niet de foto's . . .
What you see is dus niet what you get....
 
Ik heb het ook niet over haar kunde, ik vind het gewoon raar dat ze haar foto's nooit bijwerkt. Hele site na jaren vernieuwd, maar de oude foto's. Dat is gewoon misleiding. Alle waar naar zijn geld. Je ziet wel vaker dat oudere dames dalen met de prijs.
 
Maar ook dat is niet waar. De foto's geven prima weer hoe ze er op dit moment uit ziet. Het is een dame met een prachtig, goed afgetraind lichaam. Heerlijk zachte cup F borsten.
 
Haar foto's zijn inderdaad niet heel recent. Daarentegen haar inzet en service zijn geweldig. Ik vind haar top.
Daar kan ik het wel mee eens zijn, ze doet haar best. Maar het plaatsen van heel oude foto's vind ik niet zo netjes. Dat doen meer dames, die gokken er dan denk ik op dat de klant bij binnenkomst zo horny is dat hij het maar voor lief neemt.
 
prima massage, ik vind haar een hele mooie vrouw.
het laatste jaar heeft ze alleen van de 5 afspraken die ik totaal met haar heb gemaakt, er 3 afgezegd. En heel kort voordat ik zou komen.
voor de prijs die ze vraagt is dat niet High Class.
dus houdt rekening met een teleurstelling als je iets afspreekt.
 
Dat ze afzegd is bekend ze is aan de prijs maar massage is heerlijk.
Ze voldoet zeker niet meer aan de foto s op haar site ze is zeker 25 kilo zwaarder en heeft forse billen . Jamer dat de fot s niet zijn aangepast een teleurstelling
 
Welkom in de echte wereld; ik was 2 jaar geleden bij haar en vond de foto's toen al zeer gedateerd.
In het algemeen moet ik de eerste dvp nog tegenkomen die niet 10 jaar van haar leeftijd heeft afgetrokken inclusief foto's. Wat dat betreft waren de ramen toch beter, what you see is what you get.
 
Terug
Bovenaan Onderaan