• De problemen lijken voorbij, we houden de situatie in de gaten. zie hier voor meer informatie.

Recensie Feline, Varsenare 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Feline
Ik zag dat deze dame in Eindhoven (NL) was. Na wat zoeken bij dit topic terecht gekomen. Ik zal mijn ervaring delen, doe er je voordeel mee.
Ik heb app contact gehad met Feline en daar kreeg netjes reactie op met prijzen en mogelijkheden. Ik kon de voorgestelde tijd niet en heb haar voorgesteld voor een andere dag. Dat was ok en we hebben dag en tijdstip afgesproken. Ze vroeg wel een aanbetaling. Nou ja, ik heb daar verder geen probleem mee als het een dame betreft die een bepaalde betrouwbaarheid heeft (nog nooit fout gegaan en ik ken alle discussies hierover)
Mijn inschatting was dat dit bij Feline ook het geval was en het bedrag was relatief klein en dus de aanbetaling gedaan. Helaas, daarna geen contact meer kunnen krijgen en de afspraak is dus niet doorgegaan. Jammer en helaas. Blijkbaar toch niet goed ingeschat.
Doe er je voordeel mee!!
Raadsman

 
Feline
Ik zag dat deze dame in Eindhoven (NL) was. Na wat zoeken bij dit topic terecht gekomen. Ik zal mijn ervaring delen, doe er je voordeel mee.
Ik heb app contact gehad met Feline en daar kreeg netjes reactie op met prijzen en mogelijkheden. Ik kon de voorgestelde tijd niet en heb haar voorgesteld voor een andere dag. Dat was ok en we hebben dag en tijdstip afgesproken. Ze vroeg wel een aanbetaling. Nou ja, ik heb daar verder geen probleem mee als het een dame betreft die een bepaalde betrouwbaarheid heeft (nog nooit fout gegaan en ik ken alle discussies hierover)
Mijn inschatting was dat dit bij Feline ook het geval was en het bedrag was relatief klein en dus de aanbetaling gedaan. Helaas, daarna geen contact meer kunnen krijgen en de afspraak is dus niet doorgegaan. Jammer en helaas. Blijkbaar toch niet goed ingeschat.
Doe er je voordeel mee!!
Raadsman

Volgens mij gewoon een oplichter die haar foto's gebruikt ... ze vroeg trouwens nooit een voorschot...
Ze is momenteel niet meer actief
 
Volgens mij gewoon een oplichter die haar foto's gebruikt ... ze vroeg trouwens nooit een voorschot...
Ze is momenteel niet meer actief
Dat kan natuurlijk. Ik sluit niets uit. Als dat het geval is, dan is Feline natuurlijk ook "slachtoffer "
Blijft toch lastig inschatten.
Toch altijd op je hoede blijven, hoe goed het er ook uitziet.
 
Dat kan natuurlijk. Ik sluit niets uit. Als dat het geval is, dan is Feline natuurlijk ook "slachtoffer "
Blijft toch lastig inschatten.
Toch altijd op je hoede blijven, hoe goed het er ook uitziet.
1. Betaal NOOIT een voorschot
2. Vraag steeds een selfie check bij dames die je nog nooit gedate hebt

Ik heb het nog gehad bij een dame die ik al een paar keer gedate had.
Paar maanden niet gezien, dan terug, ik vroeg een date. T was ok maar nu wou ze alles veraf betaald op rekening, ze had teveel cash ...
II vroeg een check, bleek zij effectief wel te zijn.
Toch heb ik het niet gedaan, ze moeten van mij geen privé gegevens hebben. Ook kan je makkelijk je cash storten op de bank ...
Beetje later hoor ik dat er toch een aantal ingetrapt zijn. Bleek dat zij gewoon haar klanten aan het oplichten was...
Maar er is toch een rechtzaak van gekomen
Geen idee hoe het afgelopen is
 
@Raadsman
dit heb ik zojuist in haar advertentie gelezen, wie weet kan je er iets mee doen:

Ik ben vorige week mijn gsm verloren in NL. Hierdoor ben ik moeten terugkeren naar België en kunnen enkele afspraken mislopen zijn zonder respons. IK BEN TERUG BEREIKBAAR!! Mijn excuses voor dit ongemak, contacteer mij gerust voor een nieuwe afspraak!! Xx
 
Terug
Bovenaan Onderaan