Algemeen Frankrijk, Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat zijn goeie websites voor Frankrijk?
Wannonce heeft geen rencontres meer, vroeger kan je daar nog leuke adresjes vinden.
Sexemodel.com kent veel scam accounts, maar ook echte accounts.
Vivastreet doet ook geen rencontres meer volgens mij.

Dus als iemand tips heeft
 
Wat zijn goeie websites voor Frankrijk?
Wannonce heeft geen rencontres meer, vroeger kan je daar nog leuke adresjes vinden.
Sexemodel.com kent veel scam accounts, maar ook echte accounts.
Vivastreet doet ook geen rencontres meer volgens mij.

Dus als iemand tips heeft
Ben tijdens wat vooronderzoek de website 6annonce.com tegengekomen.
Ziet er op zich legitiem uit met geverifieerde profielen/foto's en gebruikers-reviews, ga waarschijnlijk via deze site of via sexemodel proberen iemand te benaderen in mijn vakantie. Op Wannonce zijn nog wel advertenties te vinden, maar is idd niet veel soeps.
 
Ik was zeer verbaasd dat er geen topic over Rijsel te vinden was via de zoekmachine.

Ok. Prostitutie in Frankrijk is verboden (dat wil zeggen; het is verboden om er voor te betalen, niet om het aan te bieden. Lekker krom).
Vlak na het verbod zijn er een paar honderd mannen bekeurd als afschrikmiddel maar je hoort er niets meer over..

Rijsel dan! Net over de grens en met een verrassende mooie historische binnenstad en leuke terrasjes.
Verder ook de typische Franse getto's vol Arabieren en Afrikanen.

Op vrijdag rond 19h het oude prostitutie bolwerk rond de Av. du Peuple Belge eens doorgereden. Vanaf het station Gare d'Europe een stuk of 4 dames gezien van het type drugsverslaafde.. maat ze boden duidelijk hun diensten aan. Voor de zoekmachine: crackhoer.

Dan aangekomen in de oude prostitutiewijk. Gelijk een politiepatrouille van links maar ik wekte met mijn Flinke Duitse Leasebak met B-nummerplaat niet hun interesse en ze sloegen even verderop weer af. Dan thv het basketbalveldje een 5 tal dames gezien die zeer open hun diensten aanboden. Zeker 2 zagen er mooi en jong (20-25) uit. Mijn tijdschema liet helaas geen uitspattingen toe maar ik zag het als spannend huiswerk voor de volgende keer!

Ook de wijk Madeleine niet kunnen bezoeken. Wellicht is er daar ook nog wat te vinden. Prostitutie is in ieder geval nog niet uitgeroeid met de strenge wetten sinds 2013.

Zijn er nog (recente) ervaringen uit Rijsel? Hoe werken ze daar? Nemen ze je mee naar een rendez-vous hotel? Of privé? In de auto met daglicht lijkt me niet echt ontspannend daar.
Is er ook iets over algemene prijzen bekend?

Het hele illegale is voor de één niks maar ik vind het wel spannend. Adrenaline geeft toch ook een soort kick..
 
Op vrijdag rond 19h het oude prostitutie bolwerk rond de Av. du Peuple Belge eens doorgereden. Vanaf het station Gare d'Europe een stuk of 4 dames gezien van het type drugsverslaafde.. maat ze boden duidelijk hun diensten aan. Voor de zoekmachine: crackhoer.
Is er een reden dat ze daar de hoerenbuurt "de straat van de Belgische mensen " noemen?
 
Ik was zeer verbaasd dat er geen topic over Rijsel te vinden was via de zoekmachine.

Ok. Prostitutie in Frankrijk is verboden (dat wil zeggen; het is verboden om er voor te betalen, niet om het aan te bieden. Lekker krom).
Vlak na het verbod zijn er een paar honderd mannen bekeurd als afschrikmiddel maar je hoort er niets meer over..

Rijsel dan! Net over de grens en met een verrassende mooie historische binnenstad en leuke terrasjes.
Verder ook de typische Franse getto's vol Arabieren en Afrikanen.

Op vrijdag rond 19h het oude prostitutie bolwerk rond de Av. du Peuple Belge eens doorgereden. Vanaf het station Gare d'Europe een stuk of 4 dames gezien van het type drugsverslaafde.. maat ze boden duidelijk hun diensten aan. Voor de zoekmachine: crackhoer.

Dan aangekomen in de oude prostitutiewijk. Gelijk een politiepatrouille van links maar ik wekte met mijn Flinke Duitse Leasebak met B-nummerplaat niet hun interesse en ze sloegen even verderop weer af. Dan thv het basketbalveldje een 5 tal dames gezien die zeer open hun diensten aanboden. Zeker 2 zagen er mooi en jong (20-25) uit. Mijn tijdschema liet helaas geen uitspattingen toe maar ik zag het als spannend huiswerk voor de volgende keer!

Ook de wijk Madeleine niet kunnen bezoeken. Wellicht is er daar ook nog wat te vinden. Prostitutie is in ieder geval nog niet uitgeroeid met de strenge wetten sinds 2013.

Zijn er nog (recente) ervaringen uit Rijsel? Hoe werken ze daar? Nemen ze je mee naar een rendez-vous hotel? Of privé? In de auto met daglicht lijkt me niet echt ontspannend daar.
Is er ook iets over algemene prijzen bekend?

Het hele illegale is voor de één niks maar ik vind het wel spannend. Adrenaline geeft toch ook een soort kick..
De straatnaam is een eerbetoon aan de Belgische weerstanders uit de eerste wereldoorlog. Met wandelaars heeft het niks te maken. ;)
 
Allemaal modellen die ik al op sites heb zien staan dus niet de meisjes vd foto's
 
Dit weekend staat Lyon bij mij op de agenda. Tips voor cinema's (mag evt ook gay/bi zijn, ook al ben ik niet voor de mannen) of swinger clubs of iets dergelijks?
 
Is er iemand die kan beschrijven wat je in 2022 kan verwachten op de Boulevard Macdonald, bij La Vilette in Noord-Oost Parijs?
Oh, nog even op terugkomen. Parijs, ik was er vorig jaar oktober op een doordeweekse dag. Ik heb niets ondernomen maar wel wat om me heen gekeken.
- Rond een uur of 16:30 was er niets te zien op de Rue de Lyon. Misschien één meisje ter hoogte van Rue Biscornet.
- 18:30 Rondom kruising/plein Rue Saint-Denis / Boulevard St Denis een paar Oost Europese dames van 40+ en een paar Chineese.
- 22:00 Boulevard Macdonald ter hoogte van parkje Square Claude Bernard hooguit 3 onaantrekkelijke vrouwen. Ik sprak er een. Ze zag er eerlijk gezegd doodziek en trieste uit. € 30,- was haar prijs.
Mijn indruk was dat straatprostitutie grotendeels niet meer bestaat in Parijs. Natuurlijk wordt het 's avonds drukker dan de tijden dat ik er was, maar ook Macdonald was nagenoeg leeg om 10u 's-avonds. Uiteraard wel begrijpelijk gezien dat het strafbaar is in Frankrijk.
 
Wat zijn de ervaringen met prostitutie in Frankrijk tegenwoordig ?
Ik ben daar af en toe op dienstreis voor mijn werk en als ik de sites van 6annonce en sexemodel bekijk, moet ik vaak watertanden. 😜 Ik heb begrepen dat ze een soort "Zweedse model" hanteren (het aanbieden van prostitutie niet verboden, maar het kopen wel). Frankrijk en de Fransen kennende vermoed ik dat ze minder strikt zijn dan de Zweden, maar dat weet ik dus niet zeker. Mijn enige buitenland ervaring is Brussel, maar dat is al meer dan 10 jaar geleden.
 
Ik ben zelf ook regelmatig in Frankrijk. Ik ben echter een beetje gestopt met zoeken, omdat er een hoop tegenvallers schijnen te zijn. In Parijs heb ik jaren geleden wat ervaringen gehad, maar de stad der liefde is meer een marketing-kreet. Ga dan beter in Nederland zoeken.
 
Ik ben zelf ook regelmatig in Frankrijk. Ik ben echter een beetje gestopt met zoeken, omdat er een hoop tegenvallers schijnen te zijn. In Parijs heb ik jaren geleden wat ervaringen gehad, maar de stad der liefde is meer een marketing-kreet. Ga dan beter in Nederland zoeken.
Ok, bedankt.
Ik heb specifiek enkele dames op het oog die niet meer naar Nederland komen.
Van deze dames is al bekend dat ze goede service bieden. Vroeg me meer af hoe de handhaving door de zedenpolitie is.
 
Laatst bewerkt:
In Toulouse zie je 's avonds langs de ringbaan die het Canal du Midi volgt een flink aantal dames staan die hun diensten aanbieden, voornamelijk dames van Afrikaanse afkomst. Bij regenweer of koud weer vooral in en rond de bushokjes.

Bedoeling is dat je deze dames discreet oppikt met je eigen wagen, ofwel meeneemt naar één van de hotels in de binnenstad. Anders dan bv in Lyon of Parijs hebben ze geen camionettes waarin de daad kan gebeuren.

Alles lijkt veel minder georganiseerd te zijn en de prijzen en kwaliteit van de dienstverleing zijn ook veel wilpelturiger: je kan er af en toe een Afrikaans pareltje scoren voor een zacht prijsje, maar vaak is het niet heel veel soeps. Als je een goeie dame treft, probeer haar gegevens te bekomen: zo kan je haar later opnieuw terugvinden én hoeft zij de straat niet te doen die avond

Heb er eentje waar ik zelfs aan huis mag gaan in zo een typische Franse sociale woonblok. Heeft ook wel iets, maar toch liefst overdag langsgaan dan. :D
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn de ervaringen met prostitutie in Frankrijk tegenwoordig ?
Ik ben daar af en toe op dienstreis voor mijn werk en als ik de sites van 6annonce en sexemodel bekijk, moet ik vaak watertanden. 😜 Ik heb begrepen dat ze een soort "Zweedse model" hanteren (het aanbieden van prostitutie niet verboden, maar het kopen wel). Frankrijk en de Fransen kennende vermoed ik dat ze minder strikt zijn dan de Zweden, maar dat weet ik dus niet zeker. Mijn enige buitenland ervaring is Brussel, maar dat is al meer dan 10 jaar geleden.
Ik vraag mij dat ook af....waar zitten die in Frankrijk of Parijs? Je leest er ook niks over....
 
Raambuurten ga je niet vinden in FR.

Ofwel gebruik je de websites en doe je incall/outcall... ofwel ga je na 's avonds een toertje wandelen/rijden langs de grote invalswegen/ringwegen rond de steden en hou je je ogen open voor kortgerokte dames die schijnbaar doelloos in en rond de bushaltes staan, vaak in kleine groepjes.

Even oogcontact maken en ze zullen je wel snel aanspreken als man alleen, hoor.
Wel voldoende Frans kunnen, want afgezien van een Kameroense ga je waarschijnlijk niet veel dames vinden die de Engelse taal voldoende machtig zijn.

In Lyon nemen ze je mee naar een van de tientallen witte Peugeot busjes die er geparkeerd staan en dienstdoen als mobiele afwerkplek (het lichtje achter het raam geeft aan of het bezet is, of vrij), op andere plekken moet je de dame in kwestie zelf ergens mee naartoe nemen, of haar overtuigen om jou in de auto af te willen werken.

Het heeft allemaal het gevoel van stiekem en snel te moeten gebeuren en het is daardoor ook bijna nooit een topervaring.
 
In Parijs, moet je zeker eens gaan naar "route de moulin rouge". Ik dacht de moulin rouge te zien, maar kwam terecht in een groot park, waar je met de auto kon doorrijden. Bestelwagens aan de zijkant van de straat, met vrouwen in lingerie achter het stuur (en een kandelaar bij sommige 🙈).
Zag op bepaald moment een vent de straat oversteken met zijn broek op de enkels, gelonkt door een vrouw in de struiken naast de weg. En de straat kwam dan uit op een rond punt waar zeker 10 vrouwen stonden te wachten op bezoek.
Is heel afgelegen, was de enige auto die er reed, weet ook niet of het de beste keuze is :)
Mijn ex vriendin die mee in de auto zat en ik, hebben ons wel kreupel gelachen met het voorval 😇
 
Terug
Bovenaan Onderaan