Gaat niet teveel schoonheid verloren?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jatsee

Meubelstuk
Forumpionier
1.075
06/07/21
1.220
43
Als ik over straat loop zie ik vaak de meest prachtige meisjes en vrouwen rondlopen. Dan denk ik die moeten toch mannen in de rij hebben staan? Bij sommige gewiekste dames is dat ook zo en zij weten hun schoonheid in te zetten op allerlei manieren om er beter van te worden, maar het overgrote deel is gewoon trouw aan de saaie vriend om man die ze thuis hebben zitten. Een paar keer per dag zie ik een vrouw of meisje die ik spontaan 200 euro zou willen geven voor een snelle wip. Ik durf t alleen niet, en een dame is hier vast niet op voorbereid. Gaat er niet veel te veel schoonheid verloren?
 
Soms zie ik ook dames op straat lopen dat ik denk: voor jou zou ik zo €200 neertellen om je te kunnen doen. Soms blijft het bij oogcontact en soms een gesprekje maar meestal loopt het uit op niks. Ik zou ook niet zomaar een dame aanspreken met een vraag voor een wipje.

In het verleden (dan heb ik het over een aantal jaren geleden) lukte het wel om (Marokkaanse) dames op straat aan te spreken waar ik spontaan zin in kreeg. Het is toen ook wel eens voorgekomen dat ze met mij mee gingen (tegen betaling en soms ook niet). Heb hier wel eens over geschreven op Hookers.nl. Dat was allemaal in een tijd dat het wat makkelijker ging. Tegenwoordig zijn de dames meer op hun hoede voor onbekenden, zeker nu ook veel wordt gedaan met exposing of chantage op allerlei manieren.
 
De mooie meiden die ik in de buurt zie rondlopen of die bij de AH achter de kassa zitten, de meisjes die veel mooier zijn dan wat je aan dvp's kunt vinden (en ik bedoel dan gewoon 'girls next door'), daar kan ik echt een crush op krijgen, om het in goed Nederlands te zeggen. Daar kan ik echt een beetje gek op worden. En die zou ik maar wat graag willen neuken. Maar ook wel veel meer dan dat. Tijd mee doorbrengen, samen wat gaan drinken, uitgaan, etentje, de hele rataplan. Hoewel sommigen zich ook wel zouden lenen voor een "wham, bam, thank you ma'am".

Maar tegen betaling zou ik dat niet willen. Nee, dan zou ik willen dat ze het deden omdat ze mij ook zagen zitten. Als ik zo'n leuke crush óók nog zou moeten betalen, zou de nederlaag compleet zijn.

Ik denk trouwens dat ze zelf dat 'saaie vriendje' heel leuk vinden, en zo saai zal-ie niet zijn, want hij heeft toch maar mooi wel zo'n beauty binnen gehaald.
 
Vrouwelijke schoonheid is niet schaars.

Als ik een leuke vrouw zie (kassiere bij de supermarkt of zo) dan denk ik: binnen twee weken vind ik vast wel ergens een look-a-like bij een privehuis.
Ik wou dat het zo werkte! Ik weet niet naar welke privehuizen jij gaat... ? Meestal komt het aanbod nog niet in de buurt. Maar bij mij zijn dat jonge slanke Marokkaanse meiden achter de kassa, dat scheelt misschien... ?
 
Was het maar waar dat je snel een look-a-like van een leuke caissière o.i.d. in een privéhuis kon vinden. Helaas gaat die vlieger niet op. Net zoals in de raambuurten, vind ik het huidige aanbod in de privéhuizen ook niet om bijster enthousiast van te worden.
 
Soms schiet het wel eens door mn hoofd, als een slecht idee, om op zo'n kassiere af te stappen en in haar oor te fluisteren: pssst, jij kunt ergens anders veel meer verdienen!
Ik denk dat er veel mogelijk is als ze je vertrouwt en je t allemaal voor haar organiseert. Achter de ramen is meteen zo'n stap voor een kassiere.
 
Nou, ik ga niks organiseren.

Zal je net zien dat ik zo'n dame aanspreek en haar vader opperhoofd hoerenjagen is van het plaatselijke politiekorps :ROFLMAO:.
...of, nog veel waarschijnlijker:
De dame is er gewoon van een dusdanig aanbod of opmerking niet gediend!
Moet je niet van opkijken als jij op eens naast een gillende caissière staat.
 
Soms schiet het wel eens door mn hoofd, als een slecht idee, om op zo'n kassiere af te stappen en in haar oor te fluisteren: pssst, jij kunt ergens anders veel meer verdienen!
Die knappe caissière waarvan ik denk dat ze 18 of 19 is, zou dat zomaar eens niet kunnen zijn en dan had ik een enorm probleem, dus ik doe dit maar niet. ?
 
Haha, jullie hebben wel een bovengemiddelde interesse in AH-cassieres.... ;)
Ik heb een enorme zwak voor Marokkaanse en Turkse meiden en ik woon in een heel 'multiculturele' buurt, vlakbij een AH XL, dus tel maar uit... Al hebben ze een favorietje van me haar contract niet verlengd omdat het aantal cassières is teruggebracht ivm het uitbreiden van de zelfscan ruimte. De technologie verpest m'n eyecandy. ?
 
In Zuid Amerika heb ik leuke dames van het strand en op straat opgepikt die zijn veel meer in voor avontuur.meeste Nederlandse dames zijn koele saaie berekenbare types zonder veel sexappeal is mijn mening als je ze aanspreekt moet je er heeeeeel veeeeel tijd in investeren als het je lukt in Zuid Amerika kan het binnen een uur geregeld zijn...misschien te veel verwent die vrouwen houden ook veel meer naturel van sex

Ben deze zomer al weken bezig met een projectje blond lang en 23 jr perfect plaatje heb er geen geduld voor een drama??? weinig actie tot nu toe moet echt weer wennen aan de Nederlandse dames ...Ga er geen 10 stappen plan van maken
 
Laatst bewerkt:
Hoe groot is t leeftijd verschil tussen jou en die meiden? Kan je ze niet vragen om een keer koffie te drinken?
In het gunstigste geval ben ik dubbel hun leeftijd. Ja. En daar schaam ik me niet voor. Een paar jaar geleden heb ik wel eens, nadat zij en ik er een gewoonte van hadden gemaakt over koetjes en kalfjes te babbelen, zo'n meisje mee uit gevraagd, maar het antwoord was nee. Uiteraard ben ik dit daarna niet gaan herhalen bij andere meiden (die ik ook erg mooi vond, maar waarvoor ik toch niet hetzelfde voelde). Inmiddels is er een nieuwe lichting en m'n oude favorieten zijn verdwenen.

Ik ga het niet meer opnieuw proberen. Niet vanwege het leeftijdsverschil (daar maal ik niet om), maar omdat ik nu ook wel inzie dat het zo'n meisje in een lastige positie plaatst. Zij is immers aan het werk en ik ben daar de klant, wat een scheve verhouding is, besef ik nu, en dat kan voor hen ongemakkelijk zijn.

Twee jaar geleden had ik zo'n crush op het meisje van de ijssalon, zucht. ? Daar had ik altijd heel leuke gesprekken mee, dat was wel wederkerig. Da's de laatste keer dat ik die klant-relatie toch heb genegeerd om haar uit te vragen. Het voelde toch al heel informeel en ze was té leuk om het niet te proberen. Helaas...
 
In Nederland zijn vrouwen sex verleerd. Hoeveel veroveringen heb ik in bed niet horen zeggen, "ik ben niet zo ervaren hoor, vind je dat erg?" "JA " ! Maar ik zeg natuurlijk "nee"
Oh, ik zou dat helemaal niet erg vinden hoor, iemand die niet zo ervaren is. Is toch lekker, kun jij ze alles leren? Ik vind dat wel een geil idee.

Overigens vind ik dat een raar iets om te zeggen, "Nederlandse vrouwen zijn seks verleerd". Daar geloof ik niks van, en ik heb ook nooit iets gehoord of gelezen of ervaren dat die stelling onderschrijft. Ik denk überhaupt niet dat je zulke algemene dingen kunt zeggen over een hele bevolkingsgroep.

Het neerhalen van Nederlandse (Westerse) vrouwen en het ophemelen van de vrouwen in verre landen zie je de laatste jaren wel vaker. Ik vind het vaak een seksistische ondertoon hebben. Zo van: 'Nederlandse/Westerse vrouwen zijn te geëmancipeerd, ze bepalen zelf wel wat ze willen, dus zijn ze niet meer zo makkelijk te lijmen, dus moeten we teveel moeite doen omdat ze onze bullshit niet meer slikken. In plaats van aan onszelf te werken en meer te doen dan het absolute minimum, geven we de vrouwen de schuld dat het niks wordt. En dan hemelen we de vrouwen in derdewereld landen op, want ja, die hebben niks te makken en minder opties, dus die zijn met minder tevreden en kunnen wij met onze Westerse status makkelijker aan.'

Vind ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Onderschat het slikken van de pil ook niet. Veel vrouwen slikken de pil, want dat zou het toppunt van emancipatie zijn. Echter, er zitten een heleboel nare bijwerkingen aan de pil, waaronder risico op trombose. Maar ook een verlies van libido is een voorname bijwerking.
En het mag dan een conceptie verhinderen (ook lang niet zo vaak als wordt geclaimd, want triviale redenen waardoor de pil minder effectief is worden daarin niet meegenomen) tegen SOA's beschermt het niet.

Dus klinkt leuk, seks zonder condoom, maar uiteindelijk 'dwingt' het vrouwen de pil te slikken omdat anders hun vriendje op zoek gaat naar een ander waar hij wel bare in mag.

En dan zou dwang binnen prostitutie het grote probleem zijn?
 
Oh, ik zou dat helemaal niet erg vinden hoor, iemand die niet zo ervaren is. Is toch lekker, kun jij ze alles leren? Ik vind dat wel een geil idee.

Overigens vind ik dat een raar iets om te zeggen, "Nederlandse vrouwen zijn seks verleerd". Daar geloof ik niks van, en ik heb ook nooit iets gehoord of gelezen of ervaren dat die stelling onderschrijft. Ik denk überhaupt niet dat je zulke algemene dingen kunt zeggen over een hele bevolkingsgroep.

Het neerhalen van Nederlandse (Westerse) vrouwen en het ophemelen van de vrouwen in verre landen zie je de laatste jaren wel vaker. Ik vind het vaak een seksistische ondertoon hebben. Zo van: 'Nederlandse/Westerse vrouwen zijn te geëmancipeerd, ze bepalen zelf wel wat ze willen, dus zijn ze niet meer zo makkelijk te lijmen, dus moeten we teveel moeite doen omdat ze onze bullshit niet meer slikken. In plaats van aan onszelf te werken en meer te doen dan het absolute minimum, geven we de vrouwen de schuld dat het niks wordt. En dan hemelen we de vrouwen in derdewereld landen op, want ja, die hebben niks te makken en minder opties, dus die zijn meer minder tevreden en kunnen wij met onze Westerse status makkelijker aan.'

Vind ik.
Denk niet dat het met emancipatie of het verheerlijken van verre landen te maken heeft , een westerse vrouw is nou eenmaal niet zo impulsief maar heel berekend kil en afstandelijk is mijn mening in vergelijking naar met andere culturen.Geld en status ,carrière van de man zijn factoren die heel zwaar wegen hier voordat ze uberhaupt geïnteresseerd zijn, in andere landen heb ik betere ervaringen dan hier daar zijn vrouwen nog echt vrouw met veel meer warmte , hier krijg ik het vaak Siberisch koud, ook in bed blijft de koelkast hier vaak op standje 6 kil aan...is mijn visie dan
 
Laatst bewerkt:
@Basko Ja, al die negatieve vooroordelen en generaliseringen die je daar poneert bevestigen dus precies waarom ik het zo seksistisch en vrouwonvriendelijk vind, buiten dat ik denk dat het klinkklare nonsens is die nergens op gebaseerd is. Wat je zegt over status en geld waar Nederlandse vrouwen op zouden vallen schreeuwt voor mij: 'ik heb niet genoeg te bieden om een vrouw te interesseren, dus geef ik haar de schuld dat ze geen genoegen neemt met minder'.

Want vrouwen, de normale doorsnee Nederlandse vrouwen, zijn natuurlijk helemaal niet zo. Alle mannen die ik ken en heb gekend zijn heel gewone, normale jongens met een modale baan en ditto inkomen, en die hebben altijd heel leuke, lieve vriendinnen gehad, en ook geen moeite er eentje te krijgen. Ook niet toen ze werkloos waren; ook niet toen ze op hun 30e nog studeerden; ook niet toen ze op latere leeftijd nog thuiswoonden.

Dat Westerse vrouwen alleen op geld en status uit zijn en ijskonijnen zijn, is seksistische apekool van mannen die het niet kunnen hebben dat vrouwen hen niet langer nodig hebben om een voor hen zinvol leven te hebben. Trouwen en kinderen baren is niet meer de eerste prioriteit, dus worden er voor het eerst echt eisen gesteld aan een man (waar dat vroeger niet mogelijk was, omdat een vrouw een man nodig had in onze samenleving). Sommige mannen kunnen daar niet mee omgaan.

En dan krijg je onzinnige karikaturen als "kil en afstandelijk", "koelkast" etc. Aan de andere kant is dat misschien ook wat je terugkrijgt als je bij voorbaat alle vrouwen als golddiggers ziet..?
 
@Basko Ja, al die negatieve vooroordelen en generaliseringen die je daar poneert bevestigen dus precies waarom ik het zo seksistisch en vrouwonvriendelijk vind, buiten dat ik denk dat het klinkklare nonsens is die nergens op gebaseerd is. Wat je zegt over status en geld waar Nederlandse vrouwen op zouden vallen schreeuwt voor mij: 'ik heb niet genoeg te bieden om een vrouw te interesseren, dus geef ik haar de schuld dat ze geen genoegen neemt met minder'.

Want vrouwen, de normale doorsnee Nederlandse vrouwen, zijn natuurlijk helemaal niet zo. Alle mannen die ik ken en heb gekend zijn heel gewone, normale jongens met een modale baan en ditto inkomen, en die hebben altijd heel leuke, lieve vriendinnen gehad, en ook geen moeite er eentje te krijgen. Ook niet toen ze werkloos waren; ook niet toen ze op hun 30e nog studeerden; ook niet toen ze op latere leeftijd nog thuiswoonden.

Dat Westerse vrouwen alleen op geld en status uit zijn en ijskonijnen zijn, is seksistische apekool van mannen die het niet kunnen hebben dat vrouwen hen niet langer nodig hebben om een voor hen zinvol leven te hebben. Trouwen en kinderen baren is niet meer de eerste prioriteit, dus worden er voor het eerst echt eisen gesteld aan een man (waar dat vroeger niet mogelijk was, omdat een vrouw een man nodig had in onze samenleving). Sommige mannen kunnen daar niet mee omgaan.

En dan krijg je onzinnige karikaturen als "kil en afstandelijk", "koelkast" etc. Aan de andere kant is dat misschien ook wat je terugkrijgt als je bij voorbaat alle vrouwen als golddiggers ziet..?
Wedden dat ik met 20 Miljoen op de bank veel meer mooiere vrouwen kan krijgen dan jij met je mooie lieve karakter. 3 K in de maand en een sixpack en je VW golf wat zegt dat over de vrouw hier ???? Ik weet zeker dat ik jouw vrouwtje ook nog van je kan afpakken....???
 
Trouwen en kinderen baren is niet meer de eerste prioriteit, dus worden er voor het eerst echt eisen gesteld aan een man (waar dat vroeger niet mogelijk was, omdat een vrouw een man nodig had in onze samenleving). Sommige mannen kunnen daar niet mee omgaan.
Kunnen deze ook omdraaien. Ik ben single na in een lange relatie gezeten te hebben. Vraag me af waar ik nog een vrouw voor nodig heb. Heb werk, run mijn huishouden zelf, bier drinken is leuker met maten dan met welke vrouw dan ook. Enige punt dat overblijft is ook geen issue, daar ga ik voor op pad.
 
Wedden dat ik met 20 Miljoen op de bank veel meer mooiere vrouwen kan krijgen dan jij met je mooie lieve karakter. 3 K in de maand en een sixpack en je VW golf wat zegt dat over de vrouw hier ???? Ik weet zeker dat ik jouw vrouwtje ook nog van je kan afpakken....???
Die beschrijving zal zeker voor een deel van de vrouwen opgaan. Gelukkig niet allemaal en er zijn vast bij die met een integere instelling in het leven staan.
Maar golddiggers en aanverwante types ga ik met graagte uit de weg.
Mocht je in de positie verkeren een dikke bankrekening te hebben, kom dan niet voorrijden met een afzichtelijk dure wagen, maar koop een gebruikte doorsneewagen.
Dan heb je de eerste schifting al gemaakt.
 
Kun je nagaan als je al heel lang bent
Mocht je echt deep down vanbinnen toch een vrouw willen en kinderen, dan zou ik niet te lang wachten..
Je gaat 1
Een hekel aan heel de wereld en jezelf krijgen omdat je geen vrouw kunt scoren
Of 2
Het word steeds gewoner.. Je hebt op een gegeven moment je leven op orde en vind het wel goed zo..
Ik kook mijn eigen potje, op 1x in de week bij mijn ouders na.. Draai bonte en witte was apart?
Houd huis, tuintje en spullen altijd netjes schoon en opgeruimd..
En ik vind het wel goed zo.. Ik ga weg als ik weg ga (buiten verplichtingen werk na natuurlijk), kom thuis wanneer ik thuis kom
Heb vrienden en kennissen genoeg.. Verveel me nooit.. Zeker geen geldzorgen of iets
Ik vind het allemaal wel goed zo
Zou niet weten waarom ik een vrouw in huis moest nemen..
 
Wedden dat ik met 20 Miljoen op de bank veel meer mooiere vrouwen kan krijgen dan jij met je mooie lieve karakter. 3 K in de maand en een sixpack en je VW golf wat zegt dat over de vrouw hier ???? Ik weet zeker dat ik jouw vrouwtje ook nog van je kan afpakken....???
Nou, hier kan ik maar beter niet eens op ingaan. We weten elkaars mening nu, prima. Ik hoop alleen dat, als ik ooit zulke wartaal ga uitkramen, iemand mij een klap in m'n gezicht verkoopt zodat ik weer even een realitycheck krijg
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan