Is anaal neuken nu echt zo lekker?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

NSFW!
Dat is echt ziek! Ben er gewoon misselijk van….

Voegt naar mijn mening ook niks toe aan de vraag en wat mij betreft hebben we andere draadjes voor deze rotzooi….
 
Er staat met koeieletters NSFW - dat houdt in not suitable for work en het is in de regel schokkend / vulgair of zelfs grof materiaal. Maar ja, er zijn lui die dat filmen en op internet dumpen. Het is een classic onder de internet filmpjes. One man one jar. En zo zijn er nog tientallen anderen...
 
Ik heb het met een anaal vibrator geprobeerd bij mezelf, maar vond er niks aan.
Ik zou graag mijn trans vriendin met mijn piemel bedienen, maar dat lukt toch niet op mijn leeftijd.
Wel zomaar, ineens na meer dan 10 afspraakjes, haar kontgaatje gelikt, en oh wat was het lekker haar reactie te voelen!
Dus anaal niet voor mij, en wel voor haar.
 
Het is heerlijk als het goed wordt gedaan.

De succesformule voor mij:

- Lege darmen; een paar uur vooraf niets meer eten en heeeeel goed leegspoelen. Ik heb daar een tool voor, zie foto. Wel belangrijk dat je het direct weer kan legen. Als er water achterblijft wordt dat juist erg vies tijdens de seks.
- Goed geschoren rondom de anus en gewassen: vooral leuk voor het voorspel. rimmen/gerimd worden is ook heel fijn.
- voorspel, lekker uitgebreid de tijd nemen om helemaal in elkaar op te gaan. Als ik niet geil ben is anaal echt een handeling en geniet ik er niet van. Hoe geiler je bent hoe beter anaal voelt. soms is het echt enorm gevoelig in positieve zin, hemels!
- Glijmiddel! Heel. veel. glijmiddel. Op en in de anus en op de penis.
- voorbereiding. Met wat glijmiddel zelf alvast met een vinger, 2 vingers, 3 vingers wat oprekken en voorbereiden.

Voor mannen moet het nog fijner zijn. Jullie hebben daar ook nog een G-spot.IMG_6344.jpeg
 
Ik ga geheel mee in wat @Mila hierboven zegt.
Wat mij ook helpt is reeds de dag voordien, ten laatste de ochtend zelf, al verzachtende zalfjes te smeren op de anus, dan is de sluitspier goed gehydrateerd op voorhand en niet enkel door de plotse lube.

Maar plots op de afspraak komen en anaal willen... dat liever niet. Al geheel niet in een afspraak van minder dan een uur.

Dat we er extra voor vragen, vind ik geheel ok.
Mannen die dat niet willen betalen, gaan dan maar naar een ander, een lossere meid.
Zonder betaling wil ieder zomaar anaal gaan. Hoe lekker het ook daar kan zijn, mijn kontgaatje is niet voor getraind voor dagelijks gebruik. Ik wil mijn shit nog samen kunnen houden (letterlijk en figuurlijk 😂).
 
Ik ga geheel mee in wat @Mila hierboven zegt.
Wat mij ook helpt is reeds de dag voordien, ten laatste de ochtend zelf, al verzachtende zalfjes te smeren op de anus, dan is de sluitspier goed gehydrateerd op voorhand en niet enkel door de plotse lube.

Maar plots op de afspraak komen en anaal willen... dat liever niet. Al geheel niet in een afspraak van minder dan een uur.

Dat we er extra voor vragen, vind ik geheel ok.
Mannen die dat niet willen betalen, gaan dan maar naar een ander, een lossere meid.
Zonder betaling wil ieder zomaar anaal gaan. Hoe lekker het ook daar kan zijn, mijn kontgaatje is niet voor getraind voor dagelijks gebruik. Ik wil mijn shit nog samen kunnen houden (letterlijk en figuurlijk 😂).
Point taken wat ver
Ik ga geheel mee in wat @Mila hierboven zegt.
Wat mij ook helpt is reeds de dag voordien, ten laatste de ochtend zelf, al verzachtende zalfjes te smeren op de anus, dan is de sluitspier goed gehydrateerd op voorhand en niet enkel door de plotse lube.

Maar plots op de afspraak komen en anaal willen... dat liever niet. Al geheel niet in een afspraak van minder dan een uur.

Dat we er extra voor vragen, vind ik geheel ok.
Mannen die dat niet willen betalen, gaan dan maar naar een ander, een lossere meid.
Zonder betaling wil ieder zomaar anaal gaan. Hoe lekker het ook daar kan zijn, mijn kontgaatje is niet voor getraind voor dagelijks gebruik. Ik wil mijn shit nog samen kunnen houden (letterlijk en figuurlijk 😂).
Point taken, ik heb me misschien hierboven ongelukkig uitgedrukt. Dat men iets extra vraagt of een all in prijs hanteert (bv 200/u) is logisch. Punt dat ik wou maken - althans mijn ervaring - is dat heel wat DVPs (bv oostblok origine) het aanbieden tegen onnozele prijzen louter en alleen uit geldgewin en een service leveren die op niets trekt omdat ze er zelf geen plezier aan beleven. En dan is het voor mij een no-go
 
Terug
Bovenaan Onderaan