Recensie Isabella, Antwerpen, Schippersstraat 35/1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Arkos

Newbie
5
09/01/24
6
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Isabella geweest, geeft aan uit Spanje te komen en pas sinds 2 weken te werken in Antwerpen.

Haar lichaam is fantastisch, vooral haar kont is erg strak en goed gevormd op haar slanke lichaam.

Als persoon was ze een beetje afwachtend, maar wel super aardig.

Pijpen was oké, niet slecht, maar ze deed het niet met veel gevoel.
Intiem was matig, ze deed niet echt mee, en kijkt een beetje verveeld.

De ervaring was een beetje dubbel dus, haar uiterlijk en persoonlijkheid zijn super, maar haar diensten zijn matig, helaas.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik vond Isabella erg lekker! Een bijzondere verschijning, vind ik. Sowieso natuurlijk een keer niet een Romeense hoer. Ze heeft iets girl-next-door, naturel, geen tattoes. Echt een knap gezicht, grote ogen, lang bruin haar. Jong. Ze heeft een vrij slank bovenlichaam, kleine tietjes, maar vrij stevige benen. Maar haar beste onderdeel is haar geweldige, grote rond kont, echt super, zie je niet zo vaak dit lichaamstype. Haar kutje was ook lekker strak.

Ze is wel een beetje sjacherijnig, vond m'n lul maar groot. Pijpen stelde niet veel voor. Er was veel gezucht en met haar ogen rollen tijdens het neuken. Ze wilde ook niet bovenop. Maar ik mocht haar goed en ook vooral lang hard neuken. Vooral van achteren was het echt bijzonder en fantastisch. Zeker nog een keertje pakken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan