Jan met de korte achternaam afspraakjes - Ofwel DvP's met dichte deur of die niet op komen dagen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een recensieformulier invullen als je voor een gesloten deur staat of te wel.. je hebt helemaal niet de dame ontmoet.. slaat nergens op.
Gewoon melden in een topic dat ze het liet afweten zonder waarschuwing is toch genoeg?
Als de dame in kwestie hier al besproken is... en een recensie topic heeft... plaats je dat daar dus wel! Want dat is net het eerste waar potentiële klanten naar zoeken!

Die rubriek 'misstanden melden' is (ook) wel goed... maar vrees dat die zelden gezien wordt...
 
Als de dame in kwestie hier al besproken is... en een recensie topic heeft... plaats je dat daar dus wel! Want dat is net het eerste waar potentiële klanten naar zoeken!

Die rubriek 'misstanden melden' is (ook) wel goed... maar vrees dat die zelden gezien wordt...
Ik had het in eerste instantie ook bij een recensie geplaatst, maar later is het daar verwijderd en kwam het hier terecht:

 
Ik had het in eerste instantie ook bij een recensie geplaatst, maar later is het daar verwijderd en kwam het hier terecht:

Ja... hang blijkbaar af van de moderator.
 
Als de dame in kwestie hier al besproken is... en een recensie topic heeft... plaats je dat daar dus wel! Want dat is net het eerste waar potentiële klanten naar zoeken!

Die rubriek 'misstanden melden' is (ook) wel goed... maar vrees dat die zelden gezien wordt...
Ja, dat kan, maar geen recensieformulier.
 
Naam sekswerker: Victoria
Link naar profielpagina: https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Victoria
Plaats: Den Haag
Datum beoogde afspraakje: 13 december 2023
Ontvangst in privéhuis
Korte beschrijving ervaring: Vandaag een afspraak gemaakt met Victoria, ik had er echt zin in.

Keurig telefonisch afgestemd en erheen. Nou, kom ik binnen, komt er een meid naar me toe: had u een afspraak. -Ja, met Victoria. Oh, maar Victoria is er helemaal niet en ze heeft ook niets laten weten.

Leuk, dus ik voor Jan met de korte achternaam naar DS-Girls gereden. Ik vroeg nog of Sibel er was. Ook niet. En of Angie beschikbaar was, pas na een uur.

Nou, bedankt dan. Ik weer weg. In de auto een afspraak gemaakt met mijn Chinese clubje en die waren er gelukkig wel. Toch nog een heel leuke middag gehad.

Voor Victoria vanwege onbetrouwbaarheid één ster, voor mijn Chinese clubje zes sterren van de vijf sterren. Ik weet niet of ik nog een keer naar DS-Girls ga. Ze hadden me ook even op kunnen bellen.
 
@Pippi Langkous
En hoe vindt iemand dit bericht terug?
Als je op Victoria Den Haag zoekt, vind je wel haar recensietopic, maar niet dit bericht.
Dat is anders bij een dame met een advertentie op Kinky, want die zou je hier wel terug vinden.
 
Ik bedoel alleen maar dat jouw melding hier lastig terug te vinden is zonder advertentienummer. Je zou het ook in haar recensietopic kunnen schrijven.
 
Beter zoeken.....
 
Naam sekswerker: Victoria
Link naar profielpagina: https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Victoria
Plaats: Den Haag
Datum beoogde afspraakje: 13 december 2023
Ontvangst in privéhuis
Korte beschrijving ervaring:
Vandaag een afspraak gemaakt met Victoria, ik had er echt zin in.

Keurig telefonisch afgestemd en erheen. Nou, kom ik binnen, komt er een meid naar me toe: had u een afspraak. -Ja, met Victoria. Oh, maar Victoria is er helemaal niet en ze heeft ook niets laten weten.

Leuk, dus ik voor Jan met de korte achternaam naar DS-Girls gereden. Ik vroeg nog of Sibel er was. Ook niet. En of Angie beschikbaar was, pas na een uur.

Nou, bedankt dan. Ik weer weg. In de auto een afspraak gemaakt met mijn Chinese clubje en die waren er gelukkig wel. Toch nog een heel leuke middag gehad.

Voor Victoria vanwege onbetrouwbaarheid één ster, voor mijn Chinese clubje zes sterren van de vijf sterren. Ik weet niet of ik nog een keer naar DS-Girls ga. Ze hadden me ook even op kunnen bellen.
Zo'n ervaring heb ik eens bij House of Dreams gehad.
Gastvrouw vertelde me dat de dame er was en maakte de reservering.

Bij aankomst al heel lang bij e deur moeten wachten.
Nee ze is er vandaag niet (je zei er 1,5 eerder van wel... voor niets gereden toen).
Ze ging het oplossen, Werd in een washok gezet en kwamen paar dames zich voorstellen...
Kwamen na een minuut of 10 paar dames binnen zich voorstellen maar niet diegene waarvoor de reservering was.

Ik heb vriendelijk bedankt maar de gastvrouw bleef toch maar mij aan dames laten voorstellen...
Op een goed moment gevraagd of ze snapt dat ik weg wou omdat de reservering die er was niet werd nagekomen.
De gastvrouw was hier toen wel geïrriteerd over (ik ook, ik kon lekker 1,5 uur weer terug zonder verdiensten).
Sinds dien dit privé huis vermeden.

Wellicht dat het daar nu beter gaat maar door de opdringerigheid door een door haar gemaakte fout ben ik klaar met hun.
 
Uiteindelijk worden wel vaker afspraken ingepland bij dames die niet aanwezig zijn .

Met de hoop dat een klant toch voor een andere dame kiest .


Niet netjes natuurlijk , maar soms wel de gang van zaken.
Dat zou vast wel gebeuren, maar ik weet dat ze dat bij House of Dreams niet doen.

Veel meiden in dit werk zijn vrij onbetrouwbaar kwa tijden/dagen. Vaak is het ook onmacht bij de huizen.

Ik heb zelf ook een paar keer gehad dat ik niet lekker was en naar huis ging. Die mannen die dan een afspraak hebben rijden dan vaak voor niks, maar je kan ook niet zomaar een man bellen van ze gaat naar huis dus de afspraak gaat niet door.
 
Zo'n ervaring heb ik eens bij House of Dreams gehad.
Gastvrouw vertelde me dat de dame er was en maakte de reservering.

Bij aankomst al heel lang bij e deur moeten wachten.
Nee ze is er vandaag niet (je zei er 1,5 eerder van wel... voor niets gereden toen).
Ze ging het oplossen, Werd in een washok gezet en kwamen paar dames zich voorstellen...
Kwamen na een minuut of 10 paar dames binnen zich voorstellen maar niet diegene waarvoor de reservering was.

Ik heb vriendelijk bedankt maar de gastvrouw bleef toch maar mij aan dames laten voorstellen...
Op een goed moment gevraagd of ze snapt dat ik weg wou omdat de reservering die er was niet werd nagekomen.
De gastvrouw was hier toen wel geïrriteerd over (ik ook, ik kon lekker 1,5 uur weer terug zonder verdiensten).
Sinds dien dit privé huis vermeden.

Wellicht dat het daar nu beter gaat maar door de opdringerigheid door een door haar gemaakte fout ben ik klaar met hun.
House of broken dreams.😅
 
Nou, bedankt dan. Ik weer weg. In de auto een afspraak gemaakt met mijn Chinese clubje en die waren er gelukkig wel. Toch nog een heel leuke middag gehad.

Voor Victoria vanwege onbetrouwbaarheid één ster, voor mijn Chinese clubje zes sterren van de vijf sterren. Ik weet niet of ik nog een keer naar DS-Girls ga. Ze hadden me ook even op kunnen bellen.

Heb je wel een link / verwijzing naar het Chinese clubje die wel beschikbaar waren ?
 
Engels mobiel nummer. Kan dus overal vandaan komen. En dan ongeloofwaardige prijzen in het Duits?
Andere advertenties wijzen ook naar een site met malware!(volgens een aantal virusscanners). Of een redirect naar een datingsite met referrer code waardoor een adverteerder provisie krijgt bij het aanbrengen van een betalende klant.

Eigen topic waardig trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Ik gooi 'm maar hier meer.
Misschien heeft iemand al proberen af te spreken, maar of dat zal slagen?

Aanbetaling niet doen en nooit meer over nadenken. Tenzij je flink genaaid wilt worden

 
Engels mobiel nummer. Kan dus overal vandaan komen. En dan ongeloofwaardige prijzen in het Duits?
Andere advertenties wijzen ook naar een site met malware!(volgens een aantal virusscanners). Of een redirect naar een datingsite met referrer code waardoor een adverteerder provisie krijgt bij het aanbrengen van een betalende klant.

Eigen topic waardig trouwens.
Engels nummer zie ik de laatste tijd bij andere oplichters voorbij komen.
Onder de noemer: Dit is mijn europeese nummer.

Volgens mij is Engeland geen EU lid meer haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan