Algemeen Liza's dream, Sterrebeek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb die nieuwe Julie bezocht, en om eerlijk te zijn een tegenvaller. Op haar profiel staan mogelijkheden zoals beffen, tongzoenen, anaal vingeren maar dat valt heel sterk tegen. Vooreerst is 34 een grote leugen. Als je die dame naakt ziet schat ik ze eerder 45 (of meer). Ze heeft wel een mooi verleidelijk snoetje, maar wanneer ik bij het opwarmen even de tong wilde gebruiken, werd dat duidelijk niet in dank afgenomen (voelt aan alsof je met een verdoofd iemand zoent, wat uiteraard niet echt stimuleert). Bij een stuntelige poging tot beffen trok ze weg en ging ze gelijk pijpen, doch zonder mij de kans te laten haar te plezieren wat mij doorgaans zou stimuleren. Het pijpen was wel intens en aangenaam. Eens aan het echte werk gekomen werd ik tijdens de doggy verwelkomt door een uitermate sterke en onapetijtelijke geur beneden. Tussenin had ik ook even anaal proberen te vingeren, doch ze duwde mijn hand gelijk weg. Voor mij zeker niet voor herhaling vatbaar! Loren en Liza mocht ik al eerder bezoeken, en dat was van een heel ander niveau. Mij ziet ze alleszins niet terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan