Lotte Van den Berg in Buddha

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kort:
Er was nog meer volk dan vorige keer. Zeker meer dan 30 man.
Ik had uiteraard meest oog voor Britney. Zij was echt weer een seksuele wervelwind. Ze werd door meer dan 25 man geneukt. Meer dan dat aantal passeerde ook in haar mondje. Mondje en poesje bleven zelden lang leeg als ze op een matras lag. Missio, doggy, beentjes in schouders.... de condooms en haar lijfje/gezicht werden goed van sperma voorzien. Gespreid over drie beurten bleef ze maar gaan.
Billie was ook zeer actief. Een eerste lange periode eindigde ze met een favo bezigheid, een bbc. Ze moest maar kort bekomen vooraleer ze weer verder deed.
En ook Lotte werd uiteraard door de ene na de andere genomen.
Eindigen deden de drie nymphomanes met een Bukkake. Vele klodders kwamen op hun lijfje terecht. Bij Britney waren dat een tiental spuiters, waarvan ze er ook een paar lieflijk wegslikte.
Andere reviews welkom, maar samengevat was dit een geweldige avond met deze drie.
 
Dit is inderdaad topfeestje, ik was er bij toen het billie haar eerste keer was met haar meester wat een topmeidje eens iets anders, kleine borsten maar toch zo gewillig.
Volgende keer probeer ik er terug bij te zijn.
 
En? Kan ik jou en je prachtige vixen weer gaan ontmoeten de 29e
Ze zou een fantastische aanvulling zijn.
We hebben het bekeken, maar helaas is het niet mogelijk. Ze heeft verplichtingen vanwege haar studie. Bij slecht weer gaan we naar Hardcore Night in Fun4Two, maar bij goed weer zijn we gebonden aan familieverplichtingen.

We houden deze gangbangs van Lotte wel in de gaten te houden en willen zeker eens aansluiten!
 
@DaBart komt er nog een verslagje van je?
Ik hoop steeds dat er nog een andere aanwezige hier schrijft. Ik heb immers het meeste oog voor mijn hotwife (Britney). De andere dames zijn echter ook geweldig en druk bezig.

Het was alleszins geweldig weer. Britney werd 29 keer geneukt in alle mogelijke posities. In haar mond passeerden nog meer piemels, waarvan er drie weggeslikt werden.

Er waren meer koppels dan anders. Waarvan ook de blonde dame met kort haar en tepelpiercing van twee edities geleden. Met haar wil Britney wel eens meer doen 😉. Deze was ook nu weer zeer actief met vele mannen.

Ook nog drie andere koppels waren er. Hierdoor was de bukkake op het einde wat kalmer. Er was duidelijk al veel zaad verschoten. Er hing minder zaad op haar snoetje en borstjes daardoor.

Lotte, Billie en Britney waren alleszins weer geil en druk bezet. Topfeestje!
 
Idd deze blonde dame met kort haar en tepelpiercing, was zeer actief zeker op het einde begon zij mij lekker te pijpen, midden in dat bed, weet wel niet hoe zij noemt, maar echt geile dame..

Ps: dame in een rode doorzichtig kleed die was ook zeer actief, wat is haar naam misschien

Groetjes
 
Na de vele positie ervaringen, eergisteren afgezakt naar de Buddha Club in Boom voor de GB van Lotte & friends.
Ik was er rond 19u40 en het was er nog kalm. Lotte was polsbandjes om je sleutel in op te bergen aan het uitdelen, waarvoor dank en iedereen stond nog wat te praten of rond te hangen aan de bar of in de zetels.
De 3 dames en een 4-tal koppels waren aanwezig, waaronder de kortharige blonde S.
Rond 20u kwam de actie (eerst traag) op gang. Op 1 persoon na, zag ik weinig opdringerige mannen (gelukkig maar). Zodra hij zijn eerste zaad had verschoten, bleek hij heel wat minder opdringerig en was hij vooral bezig met stijf krijgen van zijn lul. Britney nam 1 rond bed in, het andere werd ingenomen door Lotte en Billie. Zelf ben ik eerst bij Billie gegaan en heb haar vrij lang geneukt en getongd. Net voor het klaarkomen ben ik gestopt, want ik wou mijn eerste zaad nog niet verschieten. Even gaan verfrissen in de douche en gestart om mij te laten pzc door Britney, waarna ik ook haar heb geneukt (zonder klaarkomen)
Bij ronde 3 mij eerst zalig laten afzuigen door Lotte waarna ik mij heb laten PZC door Billie en ben klaargekomen in haar mond terwijl ik met haar kutje speelde.
De koppels waren nog niet echt actief en waren nog met zichzelf bezig, maar dit veranderde toen de dame met het rode setje naar het ronde bed kwam (om er pas op helemaal op het einde terug af te komen) en zich door heel wat mannen, waaronder ikzelf, in alle standjes liet neuken. Ondertussen was ook de blonde S zich gaan zetten op de rand van het bed waar ze meerdere mannen PZC. Ook ik liet mij haar zwoele pijpen welgevallen.
Rond 20u45 kwam een 5de koppel binnen. De grote dame (bovendien op hoge hakken) ging bijna onmiddellijk over tot actie en begon gulzig te pijpen ZC en liet zich doggy nemen in haar gepiercte kut.
Ondertussen namen de meeste dames een rustpauze en nam ik zelf ook nog een drankje. Na een paar minuten zag ik S alleen staan aan de bar en vroeg ik of ik haar borsten mocht vastnemen. Dit ging over in vingeren, TZ en uiteindelijk begon ik haar te beffen aan de bar. Ze leek er alleszins van te genieten en vroeg om mee te komen naar één van de zetels waar ik haar, met tussenpauzes, vrij lang en intensief heb geneukt. Ondertussen vingerde ze regelmatig zichzelf en TZ we diep. Aan haar gezichtsuitdrukking en haar lichaamsbewegingen zag ik dat het goed zat. We zijn zeker een kwartier bezig geweest waarbij ze zeker eenmaal een hoogtepunt kreeg. Achteraf bedankte ze mij en ik moest eerlijk toegeven, dat ik het ook meer dan lekker vond. Het viel mij op, dat niemand van de aanwezige heren ons is komen storen, bedankt daarvoor (ook al is 1 op 1 niet het doel van ee GB).
Tijd voor een douche waarna ik opnieuw aan de slag ben gegaan en zowel Britney, Lotte, Billie (2x) en de blonde dame met rode setje (2x) heb geneukt.

Het viel mij op, dat 2 koppels niet echt actief waren. Voor de ene dame (met het witte setje) leek het mij één van de eerste keren, want net voor de bukkake werd zij, ik denk door Lotte, uitgenodigd op het bed waarna ze schuchter aan de slag ging met haar.
De andere dame (met een prachtig sportief lichaam) leekt mij wel doorwinterd en zij spaarde het beste tot op het einde, want een tiental minuten voor de bukkake begon ze zwoel te dansen en liet ze zich nog door heel wat mannen betasten en neuken.
Voor de bukkake was er inderdaad reeds veel zaad verschoten. Er vormden zich groepjes mannen rond de verschillende dames. Ik concentreerde mij op S en de dame met het witte setje en ben gekomen op de zachte, gepiercte borstjes en in het mondje van S.

Conclusie: Een geslaagde, ontspannen avond die, eenmaal op gang gekomen, voor heel wat neukplezier heeft gezorgd. Geen haantjesgedrag (kortstondig op die ene man na) en dames die volop van de vele lullen (en van elkaar) genieten. Bij een volgende GB kom ik zeker nog eens langs als ik mij kan vrijmaken.

Bedankt aan Lotte voor de organisatien en iedereen voor de inzet!
 
Terug
Bovenaan Onderaan