WHEM Madame F, Bergen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat een blabla verhaal zonder garantie op meer dan massage.

"Ik ga alleen intiem als het contact tussen ons goed voelt. Wees vrij om te vragen, maar respecteer mijn antwoord. Nee is nee en wat ja is kan zomaar nee worden!
De prijs is per massagesessie 175 euro. Daarbij kijk ik niet zo op de klok, maar reken ongeveer op 60-90 minuten masseren. Je mag me na afloop cash betalen.
Intieme diensten is geen standaard aanbod. Maar mocht de massage eindigen in een vurige speelse vrijpartij, daar hanteer ik geen vaste prijzen voor, maar dan verwacht ik wel een leuke fooi die ermee in verhouding staat!"

Wat vindt zij en wij een leuke fooi? 10% of meer? Bovenop de basisprijs wordt het dan een prijzig verhaal.
Ik zou lekker verder kijken.
 
Inmiddels al 2x mee afgesproken.
Het gaat haar in eerste instantie om de massage de rest is inderdaad afhankelijk van het juiste gevoel of klik.
Wij hadden een zeer goede klik en ja ze doet alleen extra's als ze een klik voelt of heeft met iemand. Ze doet inderdaad niet met iedereen extra's en een hoogtepunt tijdens de massage is inderdaad niet gegarandeerd.
1ste keer een massage op de tafel genomen, apart om mee te maken maar werd er heel relax van.
2de keer een body to body genomen.
Ik heb me in elk geval 2x zeer goed met haar vermaakt en ze neemt ruim de tijd voor je als de klik er is. Aardige dame en ze geniet er zelf ook volop van als je haar ook aandacht geeft 😁😁😁
Binnenkort weer eens een afspraak maken. 😋😋😋

@Wallie64, niet elk ad met een hoop tekst hoeft negatief op gevat te worden.
 
Inmiddels al 2x mee afgesproken.
Het gaat haar in eerste instantie om de massage de rest is inderdaad afhankelijk van het juiste gevoel of klik.
Wij hadden een zeer goede klik en ja ze doet alleen extra's als ze een klik voelt of heeft met iemand. Ze doet inderdaad niet met iedereen extra's en een hoogtepunt tijdens de massage is inderdaad niet gegarandeerd.
1ste keer een massage op de tafel genomen, apart om mee te maken maar werd er heel relax van.
2de keer een body to body genomen.
Ik heb me in elk geval 2x zeer goed met haar vermaakt en ze neemt ruim de tijd voor je als de klik er is. Aardige dame en ze geniet er zelf ook volop van als je haar ook aandacht geeft 😁😁😁
Binnenkort weer eens een afspraak maken. 😋😋😋

@Wallie64, niet elk ad met een hoop tekst hoeft negatief op gevat te worden.
Dank je voor de informatie.
Is er beide keren meer gebeurd? Of in ieder geval een hoogtepunt?
Ik ben ook wel benieuwd wat het uiteindelijk gekost heeft..... Ik denk erover om ook een afspraak te gaan maken namelijk.
 
Dank je voor de informatie.
Is er beide keren meer gebeurd? Of in ieder geval een hoogtepunt?
Ik ben ook wel benieuwd wat het uiteindelijk gekost heeft..... Ik denk erover om ook een afspraak te gaan maken namelijk.
We hadden vanaf de eerste date een goede klik.
Als je haar met respect behandelt, dan "kan" er meer mogelijk zijn.
Heb tijdens beide massages geen hoogtepunt gehad, maar na de massage werd dat helemaal goed gemaakt.
Wat de kosten betreft heb ik voor de massage de prijs betaald die ze vraagt.
Voor de extras heb ik een vergoeding geven wat het naar mijn idee waard was, maar dat is persoonlijk wat je ervoor over hebt.
Of je het waard vind ivm geen garanties dat er meer gebeurd is aan je zelf.
Ik heb er in elk geval geen spijt van gehad.
 
ook ik zou graag iets meer willen weten over deze dame heb voor volgende week een afspraak staan met haar ergens in Nijmegen maar waar weet ik nog niet
klopt de leeftijd van haar en op de foto hoe ze eruit ziet?
mvg ik
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan