Recensie Malee, Mystique Thai Thai 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een half uur extra kan je verwachten. Reken dat bij 1 uur er een minuut of 5 aan het begin af gaat en een minuut of 5 aan het eind voor douche. Dus een uur is 50 minuten wat jij wil en 1,5 uur is 1 uur en 20 minuten wat jij wil,
 
Heb het ook gezien, maar was in haar lies. Niet haar schaamlip...
Het zou mij niets uitmaken, ieder heeft wel ergens een of meerdere imperfecties. Het gaat om de klik en het gevoel om samen een geweldige tijd te hebben. Als ze je type is, zowel lichamelijk als de connectie.. dat is iets geweldigs!

Ben nog nooit bij haar geweest trouwens..
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9001149-malee
Totale kosten (in euro)
€75
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na lange tijd weer eens een andere dame bezocht bij MTT. Het was mijn eerste afspraak met Malee. Ik had de andere recensies hier gelezen, maar smaken kunnen verschillen natuurlijk, dus blijft een verassing. En ik vond het een hele fijne verassing. Malee is echt een natural beauty en zit strak in haar zachte velletje. Nadat ik gedoucht had lag ze al te wachten en "beveelde" ze mij om haar een massage te geven. Ik zie daar de humor wel van in en ging aan de slag. Haar doel was echter om haar even te kraken door hard te duwen op haar schouderbladen en na het horen van een krak zat mijn taak er op en mocht ik gaan genieten van haar massage. Aan de achterkant stevig voeten+benen gedaan. Precies wat ik nodig had. En een goede b2b en gekietel met haar nagels op de juiste plekken om in de stemming te komen. Na omdraaien ook weer een goede volle b2b gehad en ze heeft lekker met me gespeeld waarbij ik haar ook mocht aanraken. Het was echt heerlijk genieten met mooie uitzichten om te onthouden :)
Ze luisterde goed naar mijn aanwijzingen. Omdat ik een liefhebber ben van edgen heb ik haar daar ook mee laten oefenen. Ik denk dat ze een snelle leerling is, het resultaat was enorm ;-)
Ze houdt ook wel van een praatje als je daar voor open staat. Ik merkte daardoor dat ze stevig in haar schoenen staat en niet dom is. Alles bijelkaar zeker voor herhaling vatbaar, maar eerst de andere dames daar bezoeken die ik nog niet ken, er is keuze genoeg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan