• De problemen lijken voorbij, we houden de situatie in de gaten. zie hier voor meer informatie.

Recensie Maya, 5th Avenue, Brussel 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doremi

Vaste klant
233
05/02/22
164
14
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
100,00
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vorige week vrij toevallig toch maar weer in de 5th beland. Voor wat ik mij nog herinner:
Heel povere bezetting, maar was verheugd een nieuw gezichtje te zien. Een sensueel lachende Maya, Roemeense, met mooie zwart haar. Zij was eindelijk nog eens een jonge dame die een been beetje moeite deed om een klant naar boven te krijgen. En ik heb tegen alle vexwachtingen in toegehapt. Vooral omdat ik vermoedde dat zijn een prachtig stel vlezige borsten heeft.
Op pad naar de trap zag ik dat zij eigenlijk heel klein van gestalte is, een beetje een tegenvaller voor mij, maar ik gaf haar een kans. Op de kamer probeerde zij zonder schroom om mij 100 Euro te doen betalen. Dat zag ik niet zitten. Het werd 70 (of 80?) Euro.
Toen zij helemaal naakt op bed kroop besefte ik maar echt dat zij eigenlijk niet zo mooi is, heel jong is, en eerder lijkt op een straathoertje. Wat volgde kan ik vrij kort samenvatten. Zij heeft inderdaad een prachige vlezige borsten waat ik fel van heb genoten. Al de rest vond ik echter waardeloos. Zij bleef altijd wel vriendelijk, maar de inzet was ondermaats.
Klein detail: er was geen zeep om wat op te frissen na de daad. Voor de prijs is dit ongehoord.
Ik kan dus niet anders dan besluiten dat ik in de 5th alweer veel te veel geld door het raam heb gegooid. De 5th is een leuke plek voor een drankje, maar om te kameren zijn voor mij de gouden dagen echt wel voorbij.
 
Vorige week vrij toevallig toch maar weer in de 5th beland. Voor wat ik mij nog herinner:
Heel povere bezetting, maar was verheugd een nieuw gezichtje te zien. Een sensueel lachende Maya, Roemeense, met mooie zwart haar. Zij was eindelijk nog eens een jonge dame die een been beetje moeite deed om een klant naar boven te krijgen. En ik heb tegen alle vexwachtingen in toegehapt. Vooral omdat ik vermoedde dat zijn een prachtig stel vlezige borsten heeft.
Op pad naar de trap zag ik dat zij eigenlijk heel klein van gestalte is, een beetje een tegenvaller voor mij, maar ik gaf haar een kans. Op de kamer probeerde zij zonder schroom om mij 100 Euro te doen betalen. Dat zag ik niet zitten. Het werd 70 (of 80?) Euro.
Toen zij helemaal naakt op bed kroop besefte ik maar echt dat zij eigenlijk niet zo mooi is, heel jong is, en eerder lijkt op een straathoertje. Wat volgde kan ik vrij kort samenvatten. Zij heeft inderdaad een prachige vlezige borsten waat ik fel van heb genoten. Al de rest vond ik echter waardeloos. Zij bleef altijd wel vriendelijk, maar de inzet was ondermaats.
Klein detail: er was geen zeep om wat op te frissen na de daad. Voor de prijs is dit ongehoord.
Ik kan dus niet anders dan besluiten dat ik in de 5th alweer veel te veel geld door het raam heb gegooid. De 5th is een leuke plek voor een drankje, maar om te kameren zijn voor mij de gouden dagen echt wel voorbij.
Laatste keer ik er gekamerd was er een sterke pikante zweetgeur van iemand zijn kruis aanwezig. Ook zeker niet aangenaam en tevens ongehoord voor een kamer met douche die toch al 40 € kost dacht ik. Het minste wat men hiertegen zou kunnen doen is het raam openzetten tot het volgende koppel binnenkomt en ook een soort van geur verfrisser op de kamer zetten dat kost eigenlijk ook al niet veel.
Natuurlijk zullen de verwarmingskosten dan wel hoger liggen. Maar ja als zelfstandige dien je te weten dat een zaak uitbaten een lange termijn operatie is maar niet alleen maar snel winst pakken Want zoiets komt later toch terug op uw hoofd terecht zoals later minder klanten d.w.z. minder kamer verhuur minder drank en later ook minder dames.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
160
Donderdag stond ik nogal geil ik had ook ergens gelezen dat er wel enkele nieuwe mooie exemplaren van het vrouwelijk ras te bewonderen waren in 5 th Avenue ik was toch net in Brussel dus was het een kleine moeite om eens binnen te springen in 5th. Ik kwam om ongeveer 15 u 30 binnen en het was er nog vrij rustig een 4-tal mannen en een kleine 10 dames doch er zat wel geen enkele dame bij die 5 sterren verdiende op uiterlijk en body.
Eigenlijk was Maya wel de knapste ( gipsy uiterlijk ) met daarbij ook heel vriendelijk en spontaan. Toen ik binnenkwam vroeg ze al om bij haar te komen zitten doch ik verkoos van een de bar plaats te nemen om alles eens rustig te bekijken. Natuurlijk ik zat nog niet op mijn barkruk en Maya riep al naar mij" i love you " I love you same riep ik terug dit was natuurlijk voor haar het sein om naast mij te komen plaats nemen. Ze nam haar drankje mee en begon direct mijn kruis te betasten en wrijven ik moet jullie niet zeggen als je al behoorlijk geil bent en er word voortdurend over uw kruis gewreven dat je nog al redelijk rap naar boven gaat waarbij Maya mij beloofde dat ze boven zo aangenaam zou zijn als aan de bar en ze mij zo goed zou soigneren als beneden aan de bar.

En ja ze heeft woord gehouden ze was in bed aangenaam gezelschap eerst te samen onder de douche waarbij ze mijn lid echt goed waste wat ik toch altijd een plus punt vind wat daarbij ook heel aangenaam is. Ok ze is geen 1 m 70 doch ze heeft nogal grote mooie naturelle borsten en toch ook wel een vaste goede ass niet te groot en ook niet te klein doch wel vast in het vlees. Zuigen deed ze bij mij zonder condoom zelfs heel goed ook likte ze aan mijn ballen we waren wel afgesproken toen we bezig waren op bed dat ik haar daarvoor 50 € extra zou geven wat ik dan ook nadien bij betaald heb. Nadien kwam ze op mij en wipte ze ook super nadien nog eens omgedraaid naar doggy waarbij ze toch ook heel goed mee deed en goed terug cashte ik kwam dan ook heerlijk klaar waarbij ik toch nog eventjes in haar bleef wat ook nog volgens mij goed deugd doet.
Besluit ik denk dat ze van haar fouten geleerd heeft zoals ik in een vorige reactie (van Doremi ) las. Over het financiële waren we afgesproken 70 € voor 30 min doch zoals u kunnen lezen heb nog 50 € bijgegeven voor goede service zoals PZC ballen likken en mij wassen onder de douche en volgens mij gaf die 50 € haar een extra stimulans om goed door te neuken.

Wat ik persoonlijk ook een pluspunt vind is dat de daad gebeurde zonder gel gezien haar poesje zelf vochtig was. Want als ze er een pot gel aanwrijven dan moet het eigenlijk voor mij niet meer dat is voor mij persoonlijk een grotere killer dan een condoom.
Ik heb dan ook een veertigtal minuten bij haar op de kamer verbleven ik denk dat ze ook niet direct een klokkenkijker is en als je echt klant van haar word ze zich toch wel 200% geeft.
Ik kan haar dus aanraden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan