Recensie Milena Casa Lucia, Herk-de-Stad 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nacho1

Vaste klant
102
15/06/22
92
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/casa-lucia-milena-aanwezig.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik moest deze namiddag toevallig in Herk-de-Stad zijn en ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog eens naar Casa Lucia te gaan. Dat was lang gelezen.

De voorbije dagen was ik al gaan kijken op Redlights en laag mijn voorkeur al bij Milena. Omdat ik slechte ervaringen heb met wat duurdere plaatsen, heb ik voor het instaptarief gekozen en dat is 50 euro voor 15 minuten.

Je komt daar in een salon terecht. De dame die aan het poetsen was, kwam me roepen en zei dat de meisjes zich gingen komen voorstellen. Op de ruime parking aan de Stevoortweg 150, stond er één andere auto geparkeerd. Toen ik ging worden voorgesteld aan de dames, kwam er ook nog een andere klant aan. Die zag ik niet, maar hoorde ik wel.

Ondertussen waren er zich 3 dames komen voorstellen en mijn keuze bleef uitgaan naar Milena. Er werd me een prijslijst in handen geduwd en ik koos dus voor de 50 euro voor 15 minuten. Dan volgde er nog een ander blad met allemaal extra's, zoals tongkussen, ... maar ook daar ging ik niet op in.
Het meisje was heel vriendelijk en correct. Dat waren trouwens alle meisjes. Ze komen je zelfs drie kussen geven als ze zich komen voorstellen. Er wordt ook gevraagd of je iets wilt drinken. Biertje, cola, water?

Ik ben een paar verdiepingen naar boven moeten gaan om naar de kamer te gaan. Het wasje was enkel het wassen van de eikel van mijn penis met een doekje. Dan begon Milena me te pijpen met condoom, terwijl ik rechtop stond. Vervolgens vroeg ze hoe ik wilde neuken en kwam zij eerst bovenop. Daarna deden we het missionarisstandje. Het klaarkomen lukte niet, maar vind ik niet zo erg.

De foto's op Redlights waren zeker waarheidsgetrouw, ook al werden die van sommigen misschien lichtjes bijgewerkt.

Uiteindelijk ben ik best tevreden van Milena. Ze was alleen goed verpakt met haar kledij. Dat vond ik wel een nadeel, want ik kon niet zo goed aan haar lichaam en haar borsten. Enkel haar geslachtsorgaan was niet ingepakt met kledij. Ook al was dat misschien wel nog sexy, vond ik dit toch één van de weinige nadelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan