WHEM Milett - Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op basis van haar gezichtsfoto's alleen al, kan ik bijna met zekerheid zeggen dat ze omgebouwd is.
Daarnaast is een lengte van 171cm zeer zeldzaam voor Filipijnse dames, verder heeft ze vrij grote borsten en billen wat ook zeldzaam is.
 
Laatst bewerkt:
Ze is hoe dan ook "goed gelukt" ongeacht gender. Zeker prijzig, maar voor de uurboekers valt het nog enigszins mee als haar opties ook inclusief zijn.
 
Op basis van haar gezichtsfoto's alleen al, kan ik bijna met zekerheid zeggen dat ze omgebouwd is.
Daarnaast is een lengte van 171cm zeer zeldzaam voor Filipijnse dames, verder heeft ze vrij grote borsten en billen wat ook zeldzaam is.
Je had gelijk. Ze heeft nu in haar advertentie opgenomen dat ze een trans is.. Dat is volgens mij nieuw.
 
Ik ben ooit een paar keer bij deze geweest (adverteert nu onder de naam Yade Luna in Rotterdam) en iemand wees me er vandaag op dat deze persoon is omgebouwd. Ik heb hier tijdens mijn bezoek echt totaal niets van gemerkt, alleen die vagina voelde van binnen tijdens het neuken wel iets anders/minder dan normaal bedenk ik me nu achteraf.

Nouja ik heb vaker een TS bezocht dus ik zit er niet zo mee, maar damn nogmaals echt totaal niets van gemerkt tijdens het bezoek dus goed gelukt hoor. Hele gladde huid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan