WHEM Mira Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi, Ik ga hier morgen naar toe. Ik post hier een update hoe het gegaan is.

Waar ik voor ga: pzc, plassex (op haar) en haar als slaaf behandelen.
Even een korte "review":

Kwam binnen, zag dat het NIET de dame van de fotos was. Was vrij opgewonden dus ging er alsnog mee door. Ik vroeg of ik haar tieten kon zien en aangezien die best redelijk waren dacht ik van "waarom niet, ik focus me daar wel op". Maar mijn god wat is deze dame lelijk. Lichaam is prima hoor, 6/10 misschien maar gezicht echt een 1.

Kon prima pijpen, deed alles wat was afgesproken, geen klokkijker.

0 herhalingsgevaar

Locatie is prima, er wordt gerookt binnen dus dat ik wel smerig maar het was niet heel erg slecht. Ik heb vele malen erger gezien.

Let wel op dat deze dame probeerde om me zonder condoom te neuken, waarom weet ik niet maar ik moet aandringen op een condoom.
 
Laatst bewerkt:
Hi, I'm going here tomorrow. I'm posting an update here on how it went.

What I'm going for: pzc, pee sex (on her) and treating her as a slave.
Just a quick "review":

Came in, saw that it was NOT the lady of the photos. It was quite excited so I still continued with it. I asked if I could see her tits and since they were quite reasonable I thought "why not, I'll focus on that". But my god this lady is ugly. Body is fine, 6/10 maybe, but face really a 1.

Could give a good blowjob, did everything that was agreed, no clock viewer.

0 repetition hazard

Location is fine, there is smoking inside so I'm nasty but it wasn't very bad. I've seen worse many times.

Please note that this lady tried to fuck me without a condom, I don't know why, but I have to insist on a condom.
thanks for the review.. I also thought the same but canceled my idea. Do you know anyone offers same type of service mostly rimjob & slave kind aa thing ??
 
Terug
Bovenaan Onderaan