Mooi ondergoed voor mannen in de club?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

VixenandherStag

Meubelstuk
Forumpionier
1.248
30/06/21
3.009
Wie wel eens een parenclub heeft bezocht weet dat je niet met je witte hema-onderbroek kunt rondlopen. (Mijn verontschuldigingen voor de beelddenkers).

wat zijn tegenwoordig de mooie modellen en merken? Wat draag je zelf als je naar een club gaat?
 
Nou, de laatste, paar keren dat ik een parenclub bezocht droeg ik enkel een handdoek met niets eronder.

Echter er waren ook vele momenten bij dat ik van begin tot eind gewoon bloot rondliep ?.

Lekker hoor ? en de dames kunnen er sneller bij weet je wel ?.
 
Als ik nu en dan eens in een club of swingersomgeving terecht kom draag ik altijd mijn Romeinse rok. Ten eerste omdat ikzelf een hekel heb aan het rondlopen in een short, en ten tweede omdat veel dames dat veel meer waarderen dan gelijk welke slip/short.

Hoe vaak ik al de positieve opmerking kreeg dat 'er maar weinig mannen smaak hebben of moeite doen van ook iets leuk te dragen'.. Ik kan het niet meer tellen.. En veel dames gebruiken het ook heel graag als excuus om er eens onder te zitten.. 'benieuwd of je er iets onder draagt' is dan het excuus ;)
 
Als ik nu en dan eens in een club of swingersomgeving terecht kom draag ik altijd mijn Romeinse rok. Ten eerste omdat ikzelf een hekel heb aan het rondlopen in een short, en ten tweede omdat veel dames dat veel meer waarderen dan gelijk welke slip/short.

Hoe vaak ik al de positieve opmerking kreeg dat 'er maar weinig mannen smaak hebben of moeite doen van ook iets leuk te dragen'.. Ik kan het niet meer tellen.. En veel dames gebruiken het ook heel graag als excuus om er eens onder te zitten.. 'benieuwd of je er iets onder draagt' is dan het excuus ;)
Waar haal je zoiets? Het enige waar ik die dingen ooit gezien heb is de carnavals winkel. Leuke idee in ieder geval!
 
Waar haal je zoiets? Het enige waar ik die dingen ooit gezien heb is de carnavals winkel. Leuke idee in ieder geval!
Er zijn shops waar ze uitgebreide erotische collecties hebben. Op een erotica beurs kon je ze vroeger vinden.

Het is wel zo dat leuke dingen helaas niet goedkoop zijn ook niet.

 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan