Algemeen Phuket 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@BulletBill ff rekenen..

eten.. ben je toch al snel 300 THB kwijt per dag (10K.. nog 9700 over)

Beetje fatsoenlijke dame longtime is toch 2500-3500 tegenwoordig (+ eventueel 500-2000 barfine) = 2500-5500 for longtime

Natuurlijk kan je 300 eten en 1000 ST met beachroad dame doen of zo. Maar 3K per dag is best krap. 10K erg ruim ;)
 
@BulletBill ff rekenen..

eten.. ben je toch al snel 300 THB kwijt per dag (10K.. nog 9700 over)

Beetje fatsoenlijke dame longtime is toch 2500-3500 tegenwoordig (+ eventueel 500-2000 barfine) = 2500-5500 for longtime

Natuurlijk kan je 300 eten en 1000 ST met beachroad dame doen of zo. Maar 3K per dag is best krap. 10K erg ruim ;)
En er gaat toch al gauw tussen de 700 a 1500 bath aan kosten voor het hotel of appartement.
 
@BulletBill ff rekenen..

eten.. ben je toch al snel 300 THB kwijt per dag (10K.. nog 9700 over)

Beetje fatsoenlijke dame longtime is toch 2500-3500 tegenwoordig (+ eventueel 500-2000 barfine) = 2500-5500 for longtime

Natuurlijk kan je 300 eten en 1000 ST met beachroad dame doen of zo. Maar 3K per dag is best krap. 10K erg ruim ;)

Daar ben ik het mee eens ja. Ik geef vaak wat meer uit aan eten en drinken (er is meer in het leven dan neuken, zeker tijdens een vakantie).
Ik ben ook redelijk kritisch op de dame die ik mee wil nemen, dus dan kom je inderdaad eerder op de helft van die 10k uit per dag als je voor het volledige menu wil gaan.

Zelf hoef ik niet perse elke dag iemand te hebben die de hele tijd rondhangt, soms is een massage of een blowjob wel voldoende voor de dag. Gemiddeld gezien kan ik me dus wel voorstellen dat iemand voor 3 dagen inderdaad maar 10000 nodig heeft.
 
Je doet het goed hoor. 250 euro per dag voor Thailand is echt onnodig en gaat voorbij aan de essentie van Thailand (en de rest van de regio)
10K voor 5 dagen is 250,- voor 5 dagen, niet 250,- per dag ? Wil gewoon zeker zijn dat ik genoeg heb en wat ik overhoud is voor de next time.

En er gaat toch al gauw tussen de 700 a 1500 bath aan kosten voor het hotel of appartement.
Die heb ik al prepaid dus reken ik niet mee in de kosten... Enige dat ik spend is eten, drinken en girls... taxi gaat via grab en op de cc dus komt later wel :) en dat is 99% scooter taxi dus ook niet echt de moeite, die 1,50 per keer. Alhoewel volgende keer sowieso een scooter huren... miste ik stiekem wel...

Daar ben ik het mee eens ja. Ik geef vaak wat meer uit aan eten en drinken (er is meer in het leven dan neuken, zeker tijdens een vakantie).
Ik ben ook redelijk kritisch op de dame die ik mee wil nemen, dus dan kom je inderdaad eerder op de helft van die 10k uit per dag als je voor het volledige menu wil gaan.

Zelf hoef ik niet perse elke dag iemand te hebben die de hele tijd rondhangt, soms is een massage of een blowjob wel voldoende voor de dag. Gemiddeld gezien kan ik me dus wel voorstellen dat iemand voor 3 dagen inderdaad maar 10000 nodig heeft.
Herkenbaar... ik hoef idd ook niet elke dag een chick te hebben, plus was ook gewoon aan het werk dus dat neemt ook al een deel weg van tijd/overbodige kosten.

Heb nog ong 4K over van de 10 dus ga vandaag denk naar een BJ bar en bestel dan 2 chicks in een mirror room... Effe beetje luxe op de last day :)
 
10K voor 5 dagen is 250,- voor 5 dagen, niet 250,- per dag ? Wil gewoon zeker zijn dat ik genoeg heb en wat ik overhoud is voor de next time.

Klopt, maar de persoon daarboven gaf aan dat hij 10k (250 euro) per dag uitgeeft, en dat vond ik persoonlijk een beetje overkill als aanbeveling.

Ik denk dat je het wat dat betreft wel prima doet. Als je toch van plan bent om terug te gaan, kan je altijd meer opnemen. In het ergste geval kan je die TBH altijd weer kwijt aan iemand anders in Nederland als je niet terug wil gaan.

Ik merk zelf dat het gewoon wat fijner is als ik niet te extravagant doe op vakanties. De ervaring is nog steeds net zo goed zonder elke dag de premium te betalen.
 
Klopt, maar de persoon daarboven gaf aan dat hij 10k (250 euro) per dag uitgeeft, en dat vond ik persoonlijk een beetje overkill als aanbeveling.
My bad, die had ik gemist.

Ik merk zelf dat het gewoon wat fijner is als ik niet te extravagant doe op vakanties. De ervaring is nog steeds net zo goed zonder elke dag de premium te betalen.
Seconded... ik hoef niet een chick uit een gogo bar mee te slepen omdat die net wat lekkerder is... genoeg leuke vrouwen waar je minder aan kwijt bent
 
Klopt, maar de persoon daarboven gaf aan dat hij 10k (250 euro) per dag uitgeeft, en dat vond ik persoonlijk een beetje overkill als aanbeveling.

Ik denk dat een realistisch budget 5-10K per dag is ex hotel/vlucht. Dames kosten weinig maar wel geld. En dagen zonder dame doe je al gauw excursie ofzo. Kost OOK geld.. Natuurlijk dagje bij je hotel hangen kan makkelijk op 1K blijven of lager. Maar het is vakantie ;)
 
Zal wel aan Phuket liggen dan misschien. Want in BKK of PYX is 5000 euro uitgeven aan dagelijkse kosten gedurende een vakantie van 3 weken me echt nog nooit voorgekomen. Zelfs in Japan geef ik minder uit dan dat, maar goed, daar neuk ik ook niet zo veel met professionals.
 
Terug
Bovenaan Onderaan