Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als het echt noodzaak zou zijn zouden er ook subsidies moeten zijn voor minder draagkrachtigen.

En laten we wel zijn, ook het bezoeken van goedkopere DvP's is nog steeds een relatief dure hobby.

In de economie wordt sekswerk toch echt gezien als luxeproduct.
 
Het is wel degelijk een luxeproduct vanaf een bepaalde prijscategorie. Als jij het echt uit noodzaak doet dan kan je ook op veel plaatsen terecht voor een bodemprijs. Maar wil jij meer extra's en een langere tijd dan is het normaal dat de prijs omhoog gaat. Hoe meer tierlantijntjes hoe meer het een luxeproduct wordt.
Dat is wel waar. Vanaf een bepaalde prijs heb je een leuxe dame. Het is ook dood normaal als je extra´s wil of langer wil boeken dat je meer moet betalen.

Maar het is toch niet dat het bezoeken van dvp´s een luxe is. Wat niet slecht bedoeld is. Want jullie helpen mij en veel andere mannen met wat we tekort komen.

Ik betaal zelf 150-200€ per uur. Als het moet 250€ maar 300€ per uur is aan de hoge kant.

Ik vraag mij af of dat sommige dames zelf 300€ zouden betalen per uur voor sex als man of als vrouw. Of dat ze ook zouden denken oei dat is toch een grote hap uit mijn loon.
 
Ik heb de indruk dat het pas vrij recent een luxeproduct geworden is. Dit geldt trouwens ook voor veel andere dingen. Onze koopkracht is er flink op achteruitgegaan in vergelijking met 15 of 20 jaar geleden.
Wat een onzin! Dit luxesegment heeft altijd bestaan!
En... terzelfdertijd was er ook altijd het aanbod 'in de kroegen/bordelen/badhuizen'. Niets nieuw onder de zon!
 
Als ik bij de AH een brood koop kost het 1,99. Bij de bakker in de buurt kost een brood 3,80.
Waarom? Omdat de bakker andere spullen in zijn brood stopt, zegt ie.

Omgekeerd geredeneerd geldt bij dvp bezoek ongeveer hetzelfde: als jij bij een dame je spul in andere ingangen wil stoppen dan de gebruikelijke kost het ook meer geld.

Al jaren betaalde ik 150 per uur. Dat dat nu gemiddeld 200 geworden is vind ik niet zo gek.

En bij de privé dames klinkt 150 per uur prachtig. Maar als je dan het extra pakket neemt (bijv. zoenen-beffen-pzc) voor 100 euro ben je alsnog 250 kwijt.
Zit je op dezelfde prijs.

Het is soms wel te idioot hoor, die prijzen.
Maar die zou ik lekker links laten liggen.
Me de hele dag focussen op dames die enorm hoge prijzen rekenen, ik heb wel wat beters te doen dan mijn tijd te verspillen aan iets wat…. niks oplevert. 😊
 
Voor dat geld kan je ook een raambezoek doen.
Maar dat vinden ze hier te min, dat zijn allemaal "vieze " vrouwen die uitgebuit worden.

Het zijn meestal de mannen op leeftijd of degene die nooit in het echte leven aan de beurt komen, die het hardste roepen, dat de dames zelf hun prijs mogen betalen. en als het te duur is, je maar ergens anders heen moet gaan.
Ik heb dit nog nooit gehoord van een jonge gast van een jaar of 25.
 
Als ik bij de AH een brood koop kost het 1,99. Bij de bakker in de buurt kost een brood 3,80.
Waarom? Omdat de bakker andere spullen in zijn brood stopt, zegt ie.

Omgekeerd geredeneerd geldt bij dvp bezoek ongeveer hetzelfde: als jij bij een dame je spul in andere ingangen wil stoppen dan de gebruikelijke kost het ook meer geld.

Al jaren betaalde ik 150 per uur. Dat dat nu gemiddeld 200 geworden is vind ik niet zo gek.

En bij de privé dames klinkt 150 per uur prachtig. Maar als je dan het extra pakket neemt (bijv. zoenen-beffen-pzc) voor 100 euro ben je alsnog 250 kwijt.
Zit je op dezelfde prijs.

Het is soms wel te idioot hoor, die prijzen.
Maar die zou ik lekker links laten liggen.
Me de hele dag focussen op dames die enorm hoge prijzen rekenen, ik heb wel wat beters te doen dan mijn tijd te verspillen aan iets wat…. niks oplevert. 😊
Nu... 'andermans rekening maken'... blijft nog altijd veruit het populairste topic op dit forum hoor!
 
Zou best kunnen...
Maar... als je een keertje wat verder kijkt dan de Doubletstraat... wie weet wat er allemaal nog te ontdekken valt!
Dat heb ik niet nodig Marco, gfe, zoals jullie dat noemen, zoek ik niet bij de hoeren.
De meeste mannen gaan er mijn inziens heem, om even snel de zak te kloppen.

Maar ieder zijn ding, maar het blijft mij keer op keer verbazen, die mannen die denken dat een dvp, het zelfde is als een vriendin
 
Dat heb ik niet nodig Marco, gfe, zoals jullie dat noemen, zoek ik niet bij de hoeren.
De meeste mannen gaan er mijn inziens heem, om even snel de zak te kloppen.

Maar ieder zijn ding, maar het blijft mij keer op keer verbazen, die mannen die denken dat een dvp, het zelfde is als een vriendin
Het leuke is dan natuurlijk... dat we mekaar alvast niet voor de voeten lopen!
 
Maar dat vinden ze hier te min, dat zijn allemaal "vieze " vrouwen die uitgebuit worden.

Het zijn meestal de mannen op leeftijd of degene die nooit in het echte leven aan de beurt komen, die het hardste roepen, dat de dames zelf hun prijs mogen betalen. en als het te duur is, je maar ergens anders heen moet gaan.
Ik heb dit nog nooit gehoord van een jonge gast van een jaar of 25.
Wandelaars bezondigen zich ook aan neppraatjes.
Al dat gehamer op respect is vaak voor de show.
Wees gewoon vriendelijk voor en naar een dame en overdrijf het niet.
Dat is ook genoeg.
Vergelijk , je komt bij de dokter of bij een advocaat en ze zijn vriendelijk naar je. Is dat respect? Nee dat zijn omgangsvormen.
Vermoedelijk kijken velen van hun op je neer vanwege hun positie en of jouw gedrag.
Dat zal bij wandelaars en DVP s niet veel anders zijn.
Maar staat een goede date niet in de weg.
 
Maar dat is wel dat ze je wijs willen maken.
alles is luxe. Warm water,gas,elektriciteit, alle dagen eten op je bord, het dak boven je hoofd,de kleedij die je draagt, school,internet.... enzo veel meer. Wat er zijn milioenen mensen die dat niet hebben.

maar de waarheid is dat al de luxe dingen geen luxe zijn de dag van vandaag maar een noodzaak dat je ze hebt.
 
en hoe vaak is de bakker hier al niet langs geweest, die gaat het nog druk krijgen met broden bakken.
Ik gok van wel. Een goeie bakker heeft het druk, omdat ie kwaliteit levert.
Dames die goed zijn en kwaliteit leveren hebben het ook druk.

Ik ga liever 1x per maand en dan goed, dan 2x gemiddeld.
Zo maken we allemaal onze keuzes.
 
Nou Marco, je weet maar nooit, ik heb vernomen, dat je ook af en toe wel eens verdwaald bent in de ondeugende straatjes in het Haagse.
Precies!
Je kan dus maar moeilijk meespeken met dingen die je nooit gedaan hebt... Dus bezocht in Melody Pleasure in de Geleenstraat...

Je kan m'n recensie erop nalezen.
 
Uiteindelijk bepaalt de dame haar prijs en is het aan jou als klant of je die wilt en kan betalen.
Ik heb ooit een dame moeten beloven dat wanneer ik het niet meer kon betalen ik stop met bezoeken.

Zoals Roxas terecht opmerkt: ja het is een luxe dat we dit legaal kunnen en mogen.
Uiteindelijk is het belangrijkste de klik met de dame of het een succes is of niet
 
Uiteindelijk bepaalt de dame haar prijs en is het aan jou als klant of je die wilt en kan betalen.
Ik heb ooit een dame moeten beloven dat wanneer ik het niet meer kon betalen ik stop met bezoeken.

Zoals Roxas terecht opmerkt: ja het is een luxe dat we dit legaal kunnen en mogen.
Uiteindelijk is het belangrijkste de klik met de dame of het een succes is of niet
Beide kanten. (Klant en dvp) mogen vooral niet vergeten dat we blij moeten zijn. Dat we in landen leven waar we het veilig en legaal kunnen doen.
 
Laatst bewerkt:

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
38.435
Berichten
747.979
Leden
34.413
Nieuwste lid
Tomasz200725
Terug
Bovenaan Onderaan