Recensie Pulpeuse, Zaventem / Tervuren 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

footlover

Stamgast
494
02/05/23
158
23
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/profil/pulpeuse-2/?cf=chat
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

Deze dame eens bezocht vanwege het aangename contact via de site.

Ontvangt niet in Zaventem, geeft een ander adres op. Afgesproken om 23u, maar het huisnummer klopte niet, dus de buurvrouw wees naar een volgende deur waarop geen nummer hing.

Dan maar gebeld. Ze kwam intussen al aanlopen, was wat later vanwege file of werken.
Verontschuldigde zich netjes.

Ze was nog in haar weekendkloffie (hoody, lelijke bootschoenen) en ik vroeg haar of ze wel degelijk de dame van de advertentie was, waarop ze haar joekels liet zien :LOL:

Het was er koud en zij ging zichzelf en de kamer in orde brengen (kaarsen aansteken etc).

Eenmaal in nachtkleed zag het er al een pak beter uit.

Filmen kon volgens profiel en navraag via berichten, zij zet dan een oogmasker op.
Afgesproken voor voetfetish en filmen.

Dame is aangenaam in de omgang en spreekt ook een woordje Nederlands.
Na de daad heeft ze zich nog meermaals verontschuldigd voor het "laat" aankomen, normaal is ze voor tijd ter plaatse om alles in orde te brengen.
Bij vertrek werd mij nog een mandje met snoep en een blik bier aangeboden :)

Al bij al leuke ervaring, herhalingsgevaar weet ik echter niet zo. Leuk voor een keer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/pulpeuse-2
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een lange wandelpauze heb ik dit forum net ontdekt.
Vroeger op Provla actief, nog steeds actief op het Franse zusterforum Youppie.net.

Kleine maand geleden boekte ik een afspraak bij deze echt wel mooie dame.
Haar boezem en kont is echt wel indrukwekkend, haar mooie gezichtje maakt het plaatje af.
Had dus 2 uur bij haar geboekt.

Door een misverstand over de plaats van ontvangst was ik wat later, maar dat was niet echt een probleem.

Bij aankomst presenteerde ze onmiddellijk haar grootste troeven, waar ik dus de nodige aandacht aan besteedde.
Ik heb de indruk dat ze nogal op feeling werkt en dat je dus heel wat kan bereiken als je haar respecteert.
Alhoewel ze haar best doet om Nederlands te praten, helpt het ook wel dat je aardig wat Frans praat.

Prestaties zijn echt wel van een hoog niveau.
De eerste round in doggie-style afgewerkt, na verschillende standjes (reverse cowgirl, cowgirl).
Ze verwonderde zich over de hardheid van mijn erectie, al had ik ook wel een goede dag.
Ze stelde zelf een massage voor.
Deed wel deugd en ze liet maar al te graag mijn vingers hun weg vinden.
Vervolgens een hele lange pijpbeurt, afwisselend enkel de eikel, dan deepthroat.
Mijn erectie was nog altijd even hard, dus over naar de geneugten van haar kontje.

Ondanks haar verwoede pogingen was de derde round er teveel aan.

Recidive absoluut.
Absolute aanrader, zeker als je de prijs (120/u) incalculeert.

PS In principe is het pijpen met condoom. Maar zoals gezegd met wat feeling en een goede hygiëne is veel mogelijk.
PS 2 : voor de liefhebbers is er een prostaatmassage, maar dat laat ik persoonlijk liever aan mij voorbijgaan.
 
Je kan in de straat zelf parkeren. Is niet echt in het centrum. Qua discretie valt het dus wel mee. Je kan haar ook bellen als je er bent. Dan staat de deur op een kier en hoef je niet te staan schilderen voor de deur.
Is het dichtbij het station? Nee vermoed gezien je zegt niet in het centrum? En doet ze aan tongzoenen? Pijpen zonder zou kunnen lees ik hier boven. Thx
 

Deze dame eens bezocht vanwege het aangename contact via de site.

Ontvangt niet in Zaventem, geeft een ander adres op. Afgesproken om 23u, maar het huisnummer klopte niet, dus de buurvrouw wees naar een volgende deur waarop geen nummer hing.

Dan maar gebeld. Ze kwam intussen al aanlopen, was wat later vanwege file of werken.
Verontschuldigde zich netjes.

Ze was nog in haar weekendkloffie (hoody, lelijke bootschoenen) en ik vroeg haar of ze wel degelijk de dame van de advertentie was, waarop ze haar joekels liet zien :LOL:

Het was er koud en zij ging zichzelf en de kamer in orde brengen (kaarsen aansteken etc).

Eenmaal in nachtkleed zag het er al een pak beter uit.

Filmen kon volgens profiel en navraag via berichten, zij zet dan een oogmasker op.
Afgesproken voor voetfetish en filmen.

Dame is aangenaam in de omgang en spreekt ook een woordje Nederlands.
Na de daad heeft ze zich nog meermaals verontschuldigd voor het "laat" aankomen, normaal is ze voor tijd ter plaatse om alles in orde te brengen.
Bij vertrek werd mij nog een mandje met snoep en een blik bier aangeboden :)

Al bij al leuke ervaring, herhalingsgevaar weet ik echter niet zo. Leuk voor een keer.
Waw! Die kende ik nog niet!
Het is wat je zegt... moet je een keertje gedaan hebben! En als ze dan ook nog goed kan pijpen, van stevige sex en ook nog van voetfetish houdt... Grrrrrrr!

Maar... er staat dus geen telefoonnummer bij haar advertentie...
Niet bij Quartier Rouge en niet bij Redlights! Hoe kom je dan met haar in contact?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan