Recensie Sheila, Delft 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Royy87

Wandelaar
42
10/01/22
40
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
40-50
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2566755-sheila https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geil-milfje_5124462
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag de poging gewaagd en bij deze dame langs geweest.

App contact ging prima, na eerste app en ontvangst zat een uurtje. Dame reageert in het Nederlands. Maar bij aankomst bleek dat de dame uitsluitend Engels en Spaans spreekt.

Adres is makkelijk te bereiken en vol op gratis parkeren.

De dame zelf is een stuk ouder dan op de foto's. Maar het is wel duidelijk dat het dezelfde dame betreft. Alleen plus 10 jaar. Borsten zijn niet zo stevig als op de foto.

Er werd aangeboden om te douchen, hier gebruik van gemaakt om vervolgens plaats te nemen op het bed. Er werd begonnen met een massage. Stelde niet heel veel voor. En er gebeurde niks erotisch. Vervolgens omdraaien. Een handjob met wat olie begon wat overging op pzc. Daarna haar op d'r rug gelegd en haar lekker gelikt tot een hoogtepunt. Haar sapjes vloeide rijkelijk. Voelde het al kriebelen bij mij en voorgesteld om een condoom om te doen. Ze bereed me heerlijk cowgirl. Hierna overgegaan op doggy om vervolgens het condoom vol te spuiten.

Hierna nog even liggen na praten, douche en weer de kleding aan en richting huis.

Al met al een redelijke date. Dame was schoon rook fris. Dame geeft aan nog 2 weken hier te zijn



Dit is ook de dame

 
Laatst bewerkt:
Nou mannen , heb 1 voor het team genomen. Bespaar je de moeite. Ontvangt in de armzalige studentenflat in delft. Ik had meteen rechtsomkeer moeten maken maar ik dacht ik geef haar een kans. 0,0 erotiek . Dame is van de foto's maar veel ouder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan