Recensie Sisi, Club Mabuhay Helchteren 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

frittentitten

Wandelaar
43
08/06/23
34
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een bezoekje gebracht in Helchteren.

Mijn oog viel op een donkere dame met een prima taille en natuurlijke voorgevel.
Haar naam was SISI uit Portugal en ik had haar daar nog nooit gezien.

Ze had er echt zin in, was van haar eigen al botergeil, want er hoefde geen gel bij aan te pas te komen.
Ze heeft me eerst even lekker gepijpt toen ik stond en daarna op bed ging het verder.
Ze heeft me echt lang gezogen, daarna mooi rustig op z'n grieks afgemaakt.
Daarna na alle complimenten begon ze me weer lekker te pijpen, kreeg het weer goed hard; maar maakte het niet af.

Zeker eentje om voor terug te gaan
 
in een persoonlijke spreadsheet kan je dan in jou geval grieks schrijven, maar hier in de sociale sekswereld is grieks anaal neuken. Russisch is tussen de borsten en niet tussen de benen bijvoorbeeld. Als iedereen zijn persoonlijke taal gaat gebruiken wordt het wel heel moeilijk te verstaan. Op zijn hondjes in de vagina is doggy. Verder prima recensie en leuke reactie. Top!
 
Zijn er ergens foto's beschikbaar? Ik heb ooit een afspraakje gehad met een SISi bij Relaxdreams in Gent en zou ze ooooh zo graag nog eens tegenkomen
Gelukkig niet, ik ben discreet en wens zelf ook zo behandeld te worden.

Kleine uitleg voor de beeldvorming:

Zwart haar iets langer dan pispot kapsel
Zwaar getint ( donkerbruine huidskleur )
Voor de rest een prima figuur waar menig dame jaloers op zou zijn. Niet te mager ook niet mollig.
Spreekt engels ( is zeldzaam hier )

Rest staat in eerste bericht
 
Gelukkig niet, ik ben discreet en wens zelf ook zo behandeld te worden.

Kleine uitleg voor de beeldvorming:

Zwart haar iets langer dan pispot kapsel
Zwaar getint ( donkerbruine huidskleur )
Voor de rest een prima figuur waar menig dame jaloers op zou zijn. Niet te mager ook niet mollig.
Spreekt engels ( is zeldzaam hier )

Rest staat in eerste bericht
Bedankt voor je feedback 👍
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag ook geweest. Beste trip sinds zeer lang en dat voor een miniprijsje. Ze viel direct op bij het binnenkomen: groot, grote naturel boezem (denk D), fijn figuurtje en vooral een big smile. Niet te lang getwijfeld en naar boven. De kamer zag er heel fatsoenlijk uit. Terwijl ik me aan het uitkleden was heeft zij haar tabden gepoetst en zich onderaan gewassen. Daarna mocht ik mij even verfrissen. Ze sprak me lief aan met verschillende verkleinwoorden. Ik moest op bed gaan liggen, waar ze me traag en geil teasde om me ten slotte te tongen. Echt goed, zuigen aan mijn tong, diep tongen ... Ze had alleen niet zo graag dat ik ik zachtjes in haar lippen beet (wat te begrijpen is). Dit een heel tijdje gedaan waarbij ze me ook blijf aanspreken met lieve woordjes. Ondertussen kon ik haar spleetje zoeken om mijn vingers (2) in te laten verdwijnen. Hiermee moet je wel zachtjes zijn, maar ze laat dit zeker toe. Ze is eerder nauw. Ik trok even mijn stoute schonen aan en friemelde even aan haar kontgaatje en dat liet ze toe terwijl zacht kreunde. Dus verder gegaan en ik kon mijn vinger ook in haar kontgaatje laten verdwijnen. Zalig. Ze was dan afgedaald naar bij jongeheer die ze ook zachtjes onderhanden nam, ook mijn balletjes kwamen aan de beurt. Ik had haar gezegd dat ze me ook mocht vingeren, waarna ze een condoom over haar twee vingers trok en me inderdaad penetreerde in mijn kontje. Daar ging ze een tijdje mee door. Ik werd steeds geiler (als dat nog ging). Gevraagd dat ze zich dan even op haar rug wou leggen zodat ik haar perfecte borsten onder handen kon nemen. Je kan er zachtjes in knijpen (ik heb geen wilde dingen gedaan ...), kussen, tepels verwennen ... Ze heeft ook vrij grote areola's op haar donkere borsten. Zelfs als ze op haar rug ligt, zien ze er stevig uit. Echt een prachtvrouw (ik schat 30 jaar?). Dan even afgezakt naar naar poesje: mooie klitje dat ik naar hartelust mocht zuigen en terwijl met mijn vingers haar penetreerde, zowel poesje als kontje. Zelden meegemaakt! Na een tijdje voelde ik haar nat worden en had de indruk dat ze er echt van genoot. Tijd om nog even te tongen en dan kwam ze boven op mij zitten nadat ze professioneel met haar mond een condoom had omgedaan. Met een hand ging ze al zittend op mij naar mijn kontje om me opnieuw te vingeren. Na enkele minuten gevraagd om me af te trekken en dan kwam ik snel klaar. Even nagenieten, waarna ze enkele doekjes gaf om me proper te maken. Nog even praten (haar Engels is goed) en dan vroeg ze of ik me wassen. Ik bevestigde waarna we naar de badkamer gingen waar ze mijn piemel nog eens sensueel waste. Ik vraag me af waaraan ik dat had verdiend.
Veruit de beste ervaring de laatste jaren en dat voor die prijs. Ze doet ook trio, waarschijnlijk zal ik dat volgende keer proberen.
Herhalingsgevaar dus zeer groot. Spijtig dat ze zei dat ze de 29ste terug naar Portugal zou gaan. Dus snel zijn! Ik ben ondertussen nog aan het nagenieten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan