Soa Kliniek Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik laat me altijd testen via onedayclinic.NL daar kun je altijd (anoniem) terecht bij een locatie in de buurt. In Delft is dat bijvoorbeeld gewoon in het reinier de graaf ziekenhuis bij de bloedafname. Ook heb je heel snel de uitslag die je zelf online kunt opvragen. Kost €220 maar dan ben je wel in ieder gaatje én bloed gecheckt op alle soas. Minder uitgebreid testen kan ook, is ook meteen goedkoper.
 
Ik laat me altijd testen via onedayclinic.NL daar kun je altijd (anoniem) terecht bij een locatie in de buurt. In Delft is dat bijvoorbeeld gewoon in het reinier de graaf ziekenhuis bij de bloedafname. Ook heb je heel snel de uitslag die je zelf online kunt opvragen. Kost €220 maar dan ben je wel in ieder gaatje én bloed gecheckt op alle soas. Minder uitgebreid testen kan ook, is ook meteen goedkoper.
Via de GGD bus is het gratis en redelijk anoniem aangezien deze in de straat staan. Van die €220 euro kan je weer naar een leuke dvp. Testen doen ze ook uitgebreid.
 
Via de GGD bus is het gratis en redelijk anoniem aangezien deze in de straat staan.
Hoe vaak komt dat voor?
Ik test maandelijks en dat kan niet zomaar uit voorzorg en onbeperkt via de huisarts. Dan moet je toch echt betalen.
de meeste wandelaars zullen zo vaak niet testen denk ik. Maar wachten tot de soa bus in de straat staat? Ik heb zelf nog nooit zo'n bus gezien.
 
Hoe vaak komt dat voor?
Bus komt zo'n twee keer per jaar in de Haagse straten staan (2 straten, telkens 1 dag per straat).
Aangezien voor klanten 1 x per jaar een test wordt aangeraden, voldoet dit voor de wandelaars. Die testbus is ook gericht op klanten, niet op DVP's.
 
Bus komt zo'n twee keer per jaar in de Haagse straten staan (2 straten, telkens 1 dag per straat).
Aangezien voor klanten 1 x per jaar een test wordt aangeraden, voldoet dit voor de wandelaars. Die testbus is ook gericht op klanten, niet op DVP's.

Aha, In de straten van de ramen? Wat goed dat ze dit doen!
 
Ik ga in oktober weer, als ik weer lange mouwen draag ... ik krijg vaak een gigantische blauwe plek van dat bloedprikken en die hou ik liever bedekt om vragen of opmerkingen te voorkomen 😖
 
Hoe vaak komt dat voor?
Ik test maandelijks en dat kan niet zomaar uit voorzorg en onbeperkt via de huisarts. Dan moet je toch echt betalen.
de meeste wandelaars zullen zo vaak niet testen denk ik. Maar wachten tot de soa bus in de straat staat? Ik heb zelf nog nooit zo'n bus gezien.
1 keer in de 3 maanden. Ergens in oktober komen ze weer.
 
Hoe vaak komt dat voor?
Ik test maandelijks en dat kan niet zomaar uit voorzorg en onbeperkt via de huisarts. Dan moet je toch echt betalen.
de meeste wandelaars zullen zo vaak niet testen denk ik. Maar wachten tot de soa bus in de straat staat? Ik heb zelf nog nooit zo'n bus gezien.

Ik dacht dat je als sexwerker je regelmatig kan laten controleren bij de ggd? Wel top dat je het elke maand doet!
 
Ik laat me altijd testen via onedayclinic.NL daar kun je altijd (anoniem) terecht bij een locatie in de buurt. In Delft is dat bijvoorbeeld gewoon in het reinier de graaf ziekenhuis bij de bloedafname. Ook heb je heel snel de uitslag die je zelf online kunt opvragen. Kost €220 maar dan ben je wel in ieder gaatje én bloed gecheckt op alle soas. Minder uitgebreid testen kan ook, is ook meteen goedkoper.

Als sekswerker kun je 1x in de 3 maanden terecht bij de GGD voor alle testen. Dit is gratis :). Daarnaast kan het ook anoniem.
 
Hoe vaak komt dat voor?
Ik test maandelijks en dat kan niet zomaar uit voorzorg en onbeperkt via de huisarts. Dan moet je toch echt betalen.
de meeste wandelaars zullen zo vaak niet testen denk ik. Maar wachten tot de soa bus in de straat staat? Ik heb zelf nog nooit zo'n bus gezien.
Als je neukt met condoom is elke maand testen niet nodig. De kans dat je een soa oploopt is erg klein. Het is misschien zonde om daar elke keer €220 voor te betalen, terwijl je als sekswerker ook elke 3 maanden anoniem en gratis naar de GGD kunt gaan.
 
Hoe vaak komt dat voor?
Ik test maandelijks en dat kan niet zomaar uit voorzorg en onbeperkt via de huisarts. Dan moet je toch echt betalen.
de meeste wandelaars zullen zo vaak niet testen denk ik. Maar wachten tot de soa bus in de straat staat? Ik heb zelf nog nooit zo'n bus gezien.
Ik test me maandelijks gratis (oraal, vaginaal, anaal em bloed) bij de GGD. Daarnaast mijn gratis vaccinaties voor hep B gehaald daar. Kan je gewoon op het inloopspreekuur naar binnen wandelen. Kost je helemaal niks als sekswerker
 
Nou jullie mogen de dvps ook gaan testen.

Een keer in de Spaanse taal een telefonisch gesprek van een dame met een persoon overhoord waarin ze vroeg of de hiv medicijnen al binnen waren. Ze nam aan dat ik geen Spaans verstond

Dus op de doubletstraat staan 100% hiv besmette vrouwen

Ik heb mijn broek weer aangedaan en aangegeven dat ik Spaans versta. Zelden zo een ernstige paniek reactie bij iemand gezien.

Ze dook op mijn voeten en hield zich eraan vast terwijl ik wilde weglopen. Echt heel bizar was dat.

Ik was toen ook voor een hele poos afgekickt van het wandelen op de doubletstraat
 
Laatst bewerkt:
Ik test me maandelijks gratis (oraal, vaginaal, anaal em bloed) bij de GGD. Daarnaast mijn gratis vaccinaties voor hep B gehaald daar. Kan je gewoon op het inloopspreekuur naar binnen wandelen. Kost je helemaal niks als sekswerker
Dan heb je wel geluk. De meeste GGD'en sturen je weg als je zo vaak wilt komen. Elke 3 maanden is in principe het beleid, ook bij hoog risico. Natuurlijk is extra testen niet erg, maar er worden wel extra kosten gemaakt. Als je neukt met condoom is het risico om een soa op te lopen vrij klein, dus ook infectiologisch is het niet echt nodig.

Dus op de doubletstraat staan 100% hiv besmette vrouwen
Als ze behandeld worden en een ondetecteerbare viral load hebben kun je beter seks met hun hebben, als je hiv wilt voorkomen. #justsaying 😉
 
Laatst bewerkt:
Dus op de doubletstraat staan 100% hiv besmette vrouwen
en verbaas je dat?
Denk je echt dat die buitenlandse dames zich laten testen?
Ik vraag me af of ze verzekerd zijn tegen medische kosten. ik denk het niet, veel dames zullen zelf de medische kosten moeten betalen.
Misschien toch voor sommige een eye opener om een condoom te gebruiken en eens na te denken of je nou zo nodig moet beffen bij een dvp, het is niet geheel risicoloos.
 
Laatst bewerkt:
en verbaas je dat?
Denk je echt dat die buitenlandse dames zich laten testen?
Ik vraag me af of ze verzekerd zijn tegen medische kosten. ik denk het niet, veel dames zullen zelf de medische kosten moeten betalen.
Misschien toch voor sommige een eye opener om een condoom te gebruiken en eens na te denken of je nou zo nodig moet beffen bij een dvp, het is niet geheel risicoloos.
Ook als je geen verblijfsvergunning hebt kun je als sekswerker laten testen. Het is anoniem. Het enige wat je nodig hebt is een werkende smartphone.

Iedereen kan goede hiv-zorg krijgen, ook mensen zonder verblijfsvergunning of werkvergunning. Misschien dat goede zorg hun niet altijd bereikt, maar er zijn geen aanwijzingen dat deze groep veel hiv-infecties veroorzaken.

Als je goed behandeld bent en geen meetbare viral load hebt, kun je geen hiv meer doorgeven.

Beffen is geen risico op een hiv-infectie, tenzij je veel zichtbaar bloed oplikt en met name als je wondjes in de mond hebt of een slecht gebit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan