Recensie Sofie, Brecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

LePier

Newbie
5
07/05/24
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://maison-damour.com/brecht/
Totale kosten (in euro)
140
Haar kan je ontmoeten in het privé huis in Brecht. Bij ontvangst stelt zij je gelijk op je gemak. Zij zoent heel lekker. Houdt van alle normale dingen die je met haar doet. Zij wordt ook lekker nat. Ik wil het jullie niet onthouden. Zij is in één woord: Hemels.
 
Vandaag heb ik weer een afspraak gemaakt met Sophie van clubhuis Maison d'Amour.
Wat ziet zij er mooi en sexy uit. In mooie roze schaarse kleding. Goedlachs. Dit laatste ken ik van haar. Ze herkende mij meteen en het klikte meteen. Wij begonnen elkaar te zoenen en het was heerlijk. Zij genoot er ook van, zoals ik van haar genoot. Alles met haar was fantastisch. Tussen het vrijen door wisselden we gevoelens met elkaar uit wat zij lekker vond en andersom. Hoe ik voorstellingen had over haar. Grappen uitgedeeld. Zij is goedlachs. We waren ontspannen met elkaar. Pzc was heerlijk. Tussentijd probeerde ik haar echte naam te raden. Dat gaf ze uiteraard niet vrij. Ik moest niet zoveel praten… Daarna lekker standje missionaris. Daar genoot zij ook van. De tijd was tekort. Boek haar voor minstens 45 min. Zij is het waard. Het was nogmaals: Hemels. Dank je wel . Tot ziens.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan