Recensie TS Miranda, Zutendaal 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hornypony

Vaste klant
Forumpionier
125
15/07/21
81
33
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Soft SM
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
14
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/miranda-sex-hard.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De bekende plek in Zutendaal, tegenover de kerk.
Julie was nog niet wakker, date ging naar Miranda. Foto's kloppen, komt wat dominant en ongeïnteresseerd over in het begin. Ging snel voorbij.
Ze is schoon en houdt van zuigen aan haar tepels. Lekker standje 69 en elkaars prostaat masseren. Zoenen doet ze graag.
Een minpuntje, na mijn orgasme was het voorbij.
Ze wilde nzc, helaas, niet mijn ding.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
gister bij miranda op bezoek geweest
de korte versie
de sex was prima
wat aan de korte kant maaja dat lag aan mij
gebrekkig engels maar zeer vriendelijk
150/uur
het was goed zo
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
12
Lichaamsbouw
Normaal
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik was bij Miranda, het was een totale teleurstelling. Ik heb een afspraak gemaakt voor 20.00 uur. Ik arriveerde op de afgesproken tijd. Ik wachtte ongeveer 30 minuten bij de deur. Ik belde en er was geen antwoord totdat ik de deur opendeed, maar het was niet wat ik had verwacht het was niet 100% het is niet hetzelfde als de foto thuis met een zeer sterke geur haar kamer was erg donker met een sterke geur ze doet niet alles wat ze zegt Zoals afgesproken was het niet zo groot als op de foto het was 12 tot 15 cm mogelijk zonder bescherming ze zei dat ik er meer plezier van zou hebben ik vond het niet leuk omdat het te veel was ik betaalde snel 150 gedurende 1 uur en bleef niet 30 minuten erg onbeleefd liet me een vroege combinatie achter die ik niet aanbeveel
 
Ik was bij Miranda, het was een totale teleurstelling. Ik heb een afspraak gemaakt voor 20.00 uur. Ik arriveerde op de afgesproken tijd. Ik wachtte ongeveer 30 minuten bij de deur. Ik belde en er was geen antwoord totdat ik de deur opendeed, maar het was niet wat ik had verwacht het was niet 100% het is niet hetzelfde als de foto thuis met een zeer sterke geur haar kamer was erg donker met een sterke geur ze doet niet alles wat ze zegt Zoals afgesproken was het niet zo groot als op de foto het was 12 tot 15 cm mogelijk zonder bescherming ze zei dat ik er meer plezier van zou hebben ik vond het niet leuk omdat het te veel was ik betaalde snel 150 gedurende 1 uur en bleef niet 30 minuten erg onbeleefd liet me een vroege combinatie achter die ik niet aanbeveel
Lijkt erop dat iemand anders de deur voor je heeft geopend. Iedereen kan eens geen goede dag hebben, dus een keer slechte service kan ik mij nog voorstellen.
Miranda vraagt tegenwoordig de hoofdprijs, 200 per uur. Dat ze jou 150 laat betalen past niet in het plaatje.
Service kan ze weinig boeien, geld des te meer.
 
Leeftijd, roken en Spaans past ook niet in jouw topic #1
Zoe zou alleen Spaans spreken, maar qua leeftijd (op RL) passen ze allemaal niet.
€ 150 zou wel bij Emelyn Visconti kunnen passen.
 
Laatst bewerkt:

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.434
Leden
33.991
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan