Meestal is dat 15 minuten, maar dat vraag je best ook gewoon even na bij de dame in kwestieNieuweling hier, hoelang duurt een vluggertje normaal gesproken? Is dat meestal 15 minuten of zijn dat er 20?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMeestal is dat 15 minuten, maar dat vraag je best ook gewoon even na bij de dame in kwestieNieuweling hier, hoelang duurt een vluggertje normaal gesproken? Is dat meestal 15 minuten of zijn dat er 20?
Het fijne van WhatsApp bellen iedergeval de reden dat ik het doe is het 'eerlijke gelijk oversteken' ik laat jouw mijn gezicht zien inruil dat jij jouw gezicht laat zien.2. Het lukt niet altijd, maar vraag voor een whatsapp call om haar te verifiëren. Je kan je vinger voor je eigen camera plaatsen als je niet wil dat ze eventueel de videocall aan het opnemen is. Zo weet je zeker dat zij het is op de foto's en of de foto's bewerkt zijn.
Ik heb nog nooit een video call gedaan voor een afspraakje te maken of zo. Gewoon gemaild of via wattsapp of gebeld. En altijd fantastische dates meegemaaktWeet je wat zo vervelend is van beeldbellen? De printscreen knopjes..
Als je anoniem wilt blijven qua gezicht, sla videobellen dan maar over.
Niemand is namelijk te vertrouwen...
Mijn advies is ook, voor de veiligheid, een aparte simlockvrij telefoon aan te schaffen. Kan gewoon goedkoop tweedehands. Als je de verhalen hoort over misbruik en chantage dan is het geen overbodige luxe. Met je eigen prive telefoon kan je dan een wifi hotspot maken.
wat? hier krijg ik een hersenberoerte van als ik dit probeer te begrijpenWassss niet netjes a niffow maar heb wel hayeck spijt man
Jip en janneke taalwat? hier krijg ik een hersenberoerte van als ik dit probeer te begrijpen
Persoonlijk gebruik ik gewoon mijn persoonlijke whatsapp en telefoonnummer.Zijn er hier nog die WhatsApp Business gebruiken om af te spreken? Ik wil binnenkort starten aan ook het privé ontvangst en om toch geen aparte smartphone te gebruiken (kan meerdere esim gebruiken) heb ik WhatsApp Business gebruikt voor het wandelnummer echter dan krijgt de ontvanger wel de melding dat het een bedrijfsaccount is. Misschien komt dit vreemd over?
Zetten jullie trouwens je echte voornaam er in of verzinnen jullie maar wat?
Is dit echter geen risico? Zeker als je nog start met dit type dates en misschien hier en daar eens een date probeert die hier niet beschreven staat?Persoonlijk gebruik ik gewoon mijn persoonlijke whatsapp en telefoonnummer.
Ik zie niet echt het risico. 99% vd dames is echt niet van plan om je te chanteren ofzo.Is dit echter geen risico? Zeker als je nog start met dit type dates en misschien hier en daar eens een date probeert die hier niet beschreven staat?
Ik ben zoals bernardus. Ik gebruik mijn gewone gsm en WhatsApp. Als je een vrouw of vriendin hebt gaan ze zich ook afvragen waarom je 2 gsm´s hebt.Is dit echter geen risico? Zeker als je nog start met dit type dates en misschien hier en daar eens een date probeert die hier niet beschreven staat?
yes, whatsapp business en een fake naam.Zijn er hier nog die WhatsApp Business gebruiken om af te spreken? Ik wil binnenkort starten aan ook het privé ontvangst en om toch geen aparte smartphone te gebruiken (kan meerdere esim gebruiken) heb ik WhatsApp Business gebruikt voor het wandelnummer echter dan krijgt de ontvanger wel de melding dat het een bedrijfsaccount is. Misschien komt dit vreemd over?
Wel, hier ook single en niets te verbergen. Ik zou het eerder doen omdat je soms wel hoort dat er een lijst wordt verkocht door een DVP (misschien onder druk, geen verwijt) en dan is je nummer ineens in handen van een paar triestige figuren en kan je altijd zitten blocken of nog erger ongewenste telefoontjes krijgen.Ik ben zoals bernardus. Ik gebruik mijn gewone gsm en WhatsApp. Als je een vrouw of vriendin hebt gaan ze zich ook afvragen waarom je 2 gsm´s hebt.
Ik ben nog nooit bedreigd geweest en ik ben meestal bij buitenlandse dames geweest. Volgens de meeste is dat het gevaarlijkste. Je kan op WhatsApp ook instellen dat de berichten verwijderd worden.
Ik gebruik mijn gsm nummer en mijn echte naam, geen probleem meeZijn er hier nog die WhatsApp Business gebruiken om af te spreken? Ik wil binnenkort starten aan ook het privé ontvangst en om toch geen aparte smartphone te gebruiken (kan meerdere esim gebruiken) heb ik WhatsApp Business gebruikt voor het wandelnummer echter dan krijgt de ontvanger wel de melding dat het een bedrijfsaccount is. Misschien komt dit vreemd over?
dat valt al bij al nog mee. als je goed oplet naar welke dvps je gaat en goed je huiswerk maakt kan er niet veel gebeuren.Wel, hier ook single en niets te verbergen. Ik zou het eerder doen omdat je soms wel hoort dat er een lijst wordt verkocht door een DVP (misschien onder druk, geen verwijt) en dan is je nummer ineens in handen van een paar triestige figuren en kan je altijd zitten blocken of nog erger ongewenste telefoontjes krijgen.
Liefst zou ik het ook simpel houden en privé nummer gebruiken echter met wat verhalen dat ik lees sta ik nog op twijfel.