WHEM Valeria, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een keer in avondkloktijd een webcamsessie mee gedaan. Ze was idd degene van de foto's. Maar wat kilos aangekomen etc. Wel aardig, ze doet niet alles wat in haar advertentie staat. Meer het gewone werk
 
Dominicaanse onderdeel van het rondreizend latina-circus. De foto's zijn waarheidsgetrouw, ze leek me zelfs iets slanker, supermooi lichaam. Ze heeft inderdaad een tatoeage en piercing-knopje tussen haar borsten. Ik had recent best goede latina-ervaringen maar bij Valeria is het erg jammer dat de services niet worden nagekomen. Ze spreekt geen Nederlands, eigenlijk ook geen Engels. Ze probeert als een dolle te sjorren naar een snel hoogtepunt en neemt de afgesproken tijd helemaal niet in acht. Jammer dat ze zo'n houding heeft anders zou dit pareltje best wat klanten kunnen binden. Voor mij een te mijden dame helaas.
 
Over haar heb ik een revieuw geschreven ongeveer 2 jaar geleden denk ik, helaas kan ik die niet terugvinden en lijkt deze te zijn verwijderd.
het is de dame van de foto's. Voor een snelle beurt is dit voldoende. Maar niet een wow factor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan