Deze middag rondt 13 u 30 ook nog eens de overstap gedaan naar Vanessa na de goede commentaren te lezen en omdat ik echt goesting had om te neuken, twas hoogstnodig ??. Mooi weer vandaag dus de wandeling kon beginnen, prachtig toch, niet ? Toch vooral erbij zeggen stonden denk ik over de hele rosse buurt vandaag een 10 tal dames. Beginnen dus in de schepenenvijverstraat 19 à mooi meisje jong en idd met een beugel en klopt qua beschrijving dus aan Vanessa ?. Babbeltje gedaan, je weet wel ?prijs, welke posities, leeftijd, afkomst. En idd het was Vanessa waar ik dus voor gekomen was, was echt blij dat ze aanwezig was, maar ik ben altijd toch geneigd om nog eens een toerke te doen om te kijken welk moois er nog was, niet echt veel soeps dus de keuze was mijn keuze vanaf bij het begin. Allereerst echt een mooi meisje ?wat een figuur heeft die zeg ?? Yum yumie helemaal mijn stijl, slank lange benen en een mooi onschuldig gezichtje, en wat een lief meisje is me dat amai amai. Jongens en mannen behandel dit meisje teder en met liefde en je zult veel terug krijgen. Ik zei dan bij de binnenkomst dat ze definitief mijn keuze was en ze glimlachte echt mooi. Ze neemde me mee naar binnen en we praten eerst nog klein beet over vannales en wist te vertellen dat ze 22 jaar was en ze komt van boekarest, Roemenië dus,wat je haar niet kan afliegen als je haar ziet, typisch oostblokmeisje, lang donker bruin haar en ze kleede zich helemaal uit, en ze stak ook intussen haar haar mooi op in een dotje en toen kwam haar mooie gezichtje er nog beter uit. ??had juist een wit topje aan waar juist haar borstjes van b niet uitkwamen, man wat een prachtige borstjes waren dat net een beetje groter dan een goede mandarijn. Dan deed ze haar wit kanten en doorschijnend slipjes uit wel mooi om haar hier in te zien en je zag ook al een klein beetje haar klein poesje erin. Prachtmeisje ?. Mocht beginnen met likken en zuigen aan de borsten en spelen met de poes, je voelt wel dat ze er van geniet. De heels die ze draagde gevraagd om aan te houden vanwege ik een heels fan ben ben er verzot op en daar maakte ze ook geen probleem van. Dan stilletjes aan me al ligebd gepositioneerd in bed en ze begon met me te pijpen, smdeed dit zacht maar wel goed. Beffen mag maar dan moet je extra betalen maar heb dit dan niet gedaan. Maar dit vergeef ik haar graag want ze heeft me anders wel 25 lang goed geil gemaakt en me geamuseerd bij haar. Dan heeft zij mij bereden en dit dot ze wel graag heb ik ook de indruk, maar wanneer ik vroeg om te wisselen in doggy zag ik een grote smiley ? verschijnen en vroeg haar of dit haar favoriete standje is en jawel hoor een grote ja was het antwoord. In doggy kon ik men gang gaan en goed doorpompen en blijkbaar heeft ze dit graag want dan pakt ze meteen met haar handen de spiegel vast die tegen de muur hangt achter het bed en ze kijkt continue in de spiegel hoe ik haar hard pomp ?? in beide spiegels bleef ze continue kijken in zowel de spiegel achter het bed als die aan de rechterkant van het bed, en dan echt met een explosie klaargekomen ?pfieww was me dat heerlijk, geeft dan wat papier om het condoom te verwijderen, ze wilde het doen maar heb dit geweigerd omdat deze propvol zat, toonde haar de condoom en ze moest er hartelijk om lachen, so much zei ze me ?? dan nog beetje onszelf verversen en nog haar tattoos mogen bewonderen op haar kuiten en enkels, en heeft er ook een op haar linker rib, van de mijne was ze ook onder de indruk van in het begin al want ook van dichtbij bekeken ? nog klein beetje gepraat over verschillende dingen en dan heb ik haar een goede knuffel gegeven en haar opgehefd waar ze van onder de indruk was maar ze vondt het leuk vertelde ze me. O ja, ook goed om weten ze vertelde dat ze alle dagen op post is, en dat ze begint rondt 13 u en eindigt om 17 à 18 u hangt af van de zin en andere factoren vertelde ze me en normaal bluft ze nog zeker goede 2 maanden in België om dan met de kerstdagen naar Roemenië te gaan bij familie en vrienden. Tenslotte mogen kusjes geven en weg waren de mooie 25 minuten. Denk wel dat er toekomst in dit mooie meisje zit. Hopelijk kunnen we ze een lange tijd in Gent houden, houdt zowel van soft sex als denk ik beetje stevige sex