- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 55
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Gisteren was ik voor de tweede keer bij haar. Ze herkende me nog van een week of twee geleden.
Zij is een prachtige, vriendelijke dame met, hoewel ik een billenman ben, twee heerlijke, fiere (niet hang)borsten.
Een heerlijk gezicht en een goed gevoel voor humor. Met een werkelijk ontwapenende manier van praten; ja. ik weet dat we daar niet voor komen.
Maar het maakt het allemaal wel gezelliger in de kamer.
Oftewel, twee keer een heerlijk kwartier, 20 minuten gehad.
Ze heeft een (licht)bruine huidskleur.
Ze vraagt wat je graag wilt en als je kunt/wilt/durft mag je tijdens ook andere ideeën opperen; ze wil het je naar de zin maken en doet absoluut niet moeilijk.
Jullie begrijpen dat ook haar bilpartij er mag zijn. Tijdens het pijpen schudt ze lekker met haar billen (spiegels!), omdat ze weet dat ik dat lekker vind.
Samenvattend : heerlijke dame
Collega's: tot slot, ik hoop dat jullie voor mij ook nog een gaatje (in haar agenda!) laten; niet dat door deze recensie ik alleen maar tegen een gesloten gordijn aanloop/aankijk.
Vandaar dat ik nu tijdens het typen nog twijfel of ik deze recensie wel doorzet. Aan de andere kant: we moeten het als collega's onderling ook van elkaar hebben, toch?!
En KOESTER haar, aub; des te langer kunnen we van haar genieten.
@Vanessa, .... : hopelijk tot a.s. maandag!?!!!
Zij is een prachtige, vriendelijke dame met, hoewel ik een billenman ben, twee heerlijke, fiere (niet hang)borsten.
Een heerlijk gezicht en een goed gevoel voor humor. Met een werkelijk ontwapenende manier van praten; ja. ik weet dat we daar niet voor komen.
Maar het maakt het allemaal wel gezelliger in de kamer.
Oftewel, twee keer een heerlijk kwartier, 20 minuten gehad.
Ze heeft een (licht)bruine huidskleur.
Ze vraagt wat je graag wilt en als je kunt/wilt/durft mag je tijdens ook andere ideeën opperen; ze wil het je naar de zin maken en doet absoluut niet moeilijk.
Jullie begrijpen dat ook haar bilpartij er mag zijn. Tijdens het pijpen schudt ze lekker met haar billen (spiegels!), omdat ze weet dat ik dat lekker vind.
Samenvattend : heerlijke dame
Collega's: tot slot, ik hoop dat jullie voor mij ook nog een gaatje (in haar agenda!) laten; niet dat door deze recensie ik alleen maar tegen een gesloten gordijn aanloop/aankijk.
Vandaar dat ik nu tijdens het typen nog twijfel of ik deze recensie wel doorzet. Aan de andere kant: we moeten het als collega's onderling ook van elkaar hebben, toch?!
En KOESTER haar, aub; des te langer kunnen we van haar genieten.
@Vanessa, .... : hopelijk tot a.s. maandag!?!!!