Recensie Vera Temptation Deventer 4,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
115
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een geweldig mooie, ondeugende maar vooral lieve meid is dit. Duidelijk iemand die plezier in haar werk heeft. Jammer dat deze salon zo duur is, maar los daarvan, 100% aanrader!
 
Wat een geweldig mooie, ondeugende maar vooral lieve meid is dit. Duidelijk iemand die plezier in haar werk heeft. Jammer dat deze salon zo duur is, maar los daarvan, 100% aanrader!
Volgende keer gewoon een uurtje nemen, is maar €35,= extra, halve uurtjes zijn echt te kort om er echt van te genieten vooral met haar.
 
Toch blijft het wel een erg dure salon, mooi en schoon maar prijzig
Prijzig? Dat ligt eraan met wie je vergelijkt. Je hebt het nivo van Temptation, Massagewereld, Aurora, yu&me enz. En je hebt de gloedkopere salons zoals j'aime la vie Zwolle, Massagesalon Enschede, Som in Uchelen, Peppers in zwolle Studio Da Capo, Venuz enz. Wanneer je deze salons bezoekt dan is het vrij duidelijk waar de verschillen inzitten. Dan is het ook logisch dat deze salons iets duurder zijn, je weet en ziet (en soms zelfs ruikt) waarom je meer betaald. Aangezien dat het bedrag dat je betaald gedeeld wordt tussen de masseuses en de salon verdienen de dames in die salons dus ook beter dan in die goedkopere. Vaak zit er ook een verschil in de dames die er werken. Dan heb je ook nog Salon 261 in Alphen aan de Rijn en La Femme in Amersfoort waar de zelfstandig werkende dames/ masseuses voor de hoogste prijzen werken (massage €170,=/€180,= per uur). Als je via kinky met iemand voor thuisontvangst afspreekt (alleen massage) wordt het vaak nog duurder. Wanneer ik in de goedkopere zaken kom zie ik ook soms de schaamte van de masseuse wanneer ze mij een handdoek aanbied waar de rafels zo groot zijn dat je er je arm doorheen kunt steken. Ik snap dat als de prijzen zo laag zijn het moeilijk is om de zaak op peil te houden maar als het niet meer zo goedkoop kan verhoog dan de prijs iets zodat je het in ieder geval alles heel en schoon is. Ik heb het wel eens gevaagd waarom ze de prijzen niet iets verhogen maar ik krijg dan vaak het antwoord dat ze dat niet durven, ze zijn bang dat de klanten dan niet meer komen. Ik kom graag in een schone mooie salon maar kom ook net als zoveel andere wandelaars ook in de goedkopere waar ook leuke dames werken alleen hoop ik dat ze het wel blijven redden de komende jaren want er zijn de laaste jaren veel bedrijven gestopt en er komen geen nieuwe meer bij.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan