Algemeen Vlaams Brabant en Brussel Algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Luna lijkt me nieuw, iemand die ze al bezocht heeft?


Antwoord: via youppie
 
Laatst bewerkt:
Well, fuck me. Dacht vandaag mij is wat te amuseren met Akemi, advertentie offline. Ok dan maar Jenny nog is afrijden, ad offline. Beatrice op hetzelfde adresje dan, ad offline. Kira lijkt nog een ad online te hebben, maar daar had ik geen super ervaring mee. Ivana, Marry uit het land...

Nikky waar iedereen altijd goed over spreekt is mijn type niet en ook wat duur zo op't einde van de maand...

Bad day to be horny I guess.
 
Well, fuck me. Dacht vandaag mij is wat te amuseren met Akemi, advertentie offline. Ok dan maar Jenny nog is afrijden, ad offline. Beatrice op hetzelfde adresje dan, ad offline. Kira lijkt nog een ad online te hebben, maar daar had ik geen super ervaring mee. Ivana, Marry uit het land...

Nikky waar iedereen altijd goed over spreekt is mijn type niet en ook wat duur zo op't einde van de maand...

Bad day to be horny I guess.
Anders eens bij één van deze dames proberen:



 
Well, fuck me. Dacht vandaag mij is wat te amuseren met Akemi, advertentie offline. Ok dan maar Jenny nog is afrijden, ad offline. Beatrice op hetzelfde adresje dan, ad offline. Kira lijkt nog een ad online te hebben, maar daar had ik geen super ervaring mee. Ivana, Marry uit het land...

Nikky waar iedereen altijd goed over spreekt is mijn type niet en ook wat duur zo op't einde van de maand...

Bad day to be horny I guess.
Nu, ja... ze komen vast wel terug hoor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan