Welke nationaliteit heeft jouw voorkeur.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Bramverschoren
Het feit dat deze dames nooit hun beloftes nakomen en je na minder dan de helft van de afgesproken tijd reeds buiten staat en figuurlijk genaaid bent. Nooit meer, ik heb maar in 1 van de 10 gevallen een goede herinnering. Na meer dan 10 jaar wandelervaring wist ik na 2 jaar en screening van keuzemenus dat je best dit overslaat. Ik geef mijn geld elders aan.
 
@Bramverschoren
Het feit dat deze dames nooit hun beloftes nakomen en je na minder dan de helft van de afgesproken tijd reeds buiten staat en figuurlijk genaaid bent. Nooit meer, ik heb maar in 1 van de 10 gevallen een goede herinnering. Na meer dan 10 jaar wandelervaring wist ik na 2 jaar en screening van keuzemenus dat je best dit overslaat. Ik geef mijn geld elders aan.
Dus geen oost europese dames? Waar geeft U uw geld dan aan uit?
 
Als het gaat om DVP's, dan waren mijn beste ervaringen toch voornamelijk Roemeense (zo 3 heel goeie tegen gekomen, eentje was zelfs zo goed dat ik enkel nog bij haar ging. Ben er zelfs verliefd op geworden, maar ze is er mee gestopt en naar haar land teruggekeerd 😥), 1 Moldavische en 1 Nederlandse vrouw.

Als het gaat over meer dan enkel DVP's (dus ook swingers), dan is mijn top drie van alle vrouwen waar ik intiem mee ben geweest de Roemeense van vorige paragraaf, 1 Belgische swingster en dan de Nederlandse uit de vorige paragraaf.
 
Als het gaat om DVP's, dan waren mijn beste ervaringen toch voornamelijk Roemeense (zo 3 heel goeie tegen gekomen, eentje was zelfs zo goed dat ik enkel nog bij haar ging. Ben er zelfs verliefd op geworden, maar ze is er mee gestopt en naar haar land teruggekeerd 😥), 1 Moldavische en 1 Nederlandse vrouw.

Als het gaat over meer dan enkel DVP's (dus ook swingers), dan is mijn top drie van alle vrouwen waar ik intiem mee ben geweest de Roemeense van vorige paragraaf, 1 Belgische swingster en dan de Nederlandse uit de vorige paragraaf.
Dat kan ik beamen. Knap, stijlvol, beschaafd, leuk en goed in sex
Dat kan ik beamen. Knap, stijlvol, beschaafd, leuk en goed in sex. Ook de Roemense die mijn hart stal gold dat voor
 
Ik filter niet op nationaliteit(ik doe enkel gebied, tz en lengte), maar mijn voorkeur gaat uit naar licht/bruin getinte dames. Soms zoek ik wel specifiek naar bijv. een hindoestaanse/indiase/marokkaanse dame maar heb dit nog niet kunnen vinden in mijn omgeving (bijv wel een marokkaanse gevonden maar vind die prijzen die ze vraagt niet binnen mijn budget). Op de een of andere manier ben ik tot nu toe bij alle bezoeken (3) uitgekomen bij braziliaanse dames. Over het algemeen wel tevreden mee tot nu toe, zijn vriendelijk.
 
Waarom niet Marokko, als ik vragen mag? Dat vind ik nou net de lekkerste meiden!
Op het Afrikaanse continent zijn er zoveel landen waar de inwoners zoveel donkerder zijn dan uit Marokko. Dat prikkelt mij nou eenmaal meer. Ik heb het genoegen gehad dat zwart de kleur beter omschrijft dan donkerbruin. En dan het contrast met het oogwit😍
En daarbij heb ik de lekkerste Marokkaanse meiden niet gevonden in Nederlandse privehuizen en massagesalons. Doordat ik wandelen combineer met bijv. Concert of theaterbezoek kan het uiteraard voorkomen dat mijn favoriete dvp er niet is als ik in de buurt ben. Kies ik een ander. Ook wel eens Marokkaans. Geen goeie ervaringen. In 1 privehuis werd zelfs achteraf ooit bevestigd dat de door mij gekozen Marokkaanse niet uitblinkt door haar inzet.
Als je dan meerdere mindere ervaringen hebt met een bepaalde nationaliteit probeer je die in het vervolg te vermijden.
 
Alle respect voor de reactie en idd, in België ook niet evident (zelfs niet in Brussel/Wallonië) om integere Marokkaanse dames te vinden. Eerlijk gezegd, mijn beste ervaringen over 10 jaar wandelen zijn 2 marokaanse (1 nog actief en top maar moeilijk te boeken) en 2 Algerijnse mixen waarvan ook nog maar 1 actief is en vast adres.
 
Voor mij liefst lokale dames, maar dat begint moeilijk te worden. Als je er dan toch eentje vindt, dan doet ze het meestal (!) niet tegen haar zin, zoals vele Oosteuropese dames. ik val ook wel op latina's omdat die meestal ook anaal aanbieden, waar ik een zwak voor heb. Ik heb trouwens nooit begrepen waarom in Zuid-Amerika anale sex blijkbaar routine is terwijl het toch in de rest van de wereld eerder maar de uitzondering is...
 
Voor mij liefst lokale dames, maar dat begint moeilijk te worden. Als je er dan toch eentje vindt, dan doet ze het meestal (!) niet tegen haar zin, zoals vele Oosteuropese dames. ik val ook wel op latina's omdat die meestal ook anaal aanbieden, waar ik een zwak voor heb. Ik heb trouwens nooit begrepen waarom in Zuid-Amerika anale sex blijkbaar routine is terwijl het toch in de rest van de wereld eerder maar de uitzondering is...
Omdat ze een mega bips hebben en dan slokker zijn en geen auw doen die blanke sabels
 
Gewoon, lekker Nederlands.
Gezellig babbeltje in je eigen taal.

Ik ging ook al zoiets zeggen. Mij maakt de nationaliteit niet zoveel uit, maar ik heb wél graag dat ze Nederlands verstaan én spreken, ik communiceer liefst in mijn eigen taal. EN dat ze ook goed begrijpen wat ik wil en verwacht, want ook al beheers je een taal in zijn letterlijke betekenis , écht goed begrijpen wat iemand anders wil zeggen, wenst en verwacht, is nog wat anders. :oops:
 
Ik kom altijd uit bij vrouwen uit Moldavie, Oekraine, Bulgarije en Roemenie natuurlijk. Het liefst over the top vrouweljk: te lange nagels, te lange wimpers, te veel make up, te grote tieten, te hoge hakken. Megageil is dat. En dan samen een lijntje of pilletje en mijn dag is perfect.
Nee geen 30min dus maar beginnen met 2 uurtjes. Goed geil worden gemaakt en verleid worden voor een extra uurtje
 
Ik kom altijd uit bij vrouwen uit Moldavie, Oekraine, Bulgarije en Roemenie natuurlijk. Het liefst over the top vrouweljk: te lange nagels, te lange wimpers, te veel make up, te grote tieten, te hoge hakken. Megageil is dat. En dan samen een lijntje of pilletje en mijn dag is perfect.
Nee geen 30min dus maar beginnen met 2 uurtjes. Goed geil worden gemaakt en verleid worden voor een extra uurtje
Nu... dat lijntje of pilletje laat is dus wel achterwege! Echt niet nodig!
Met de juiste bedpartner... word je gewoon mega-geil van mekaar... 'dronken' van lust & genot...
 
Lastig te zeggen, ik ben van begrip dat er in elk nationaliteit wel goeie en slechte zijn die je service biedt. Helaas voor mij heb ik weinig goeie latinas meegemaakt.

Tot nu toe is mijn beste ervaring West-Europees en Zuid-Europees, Oost-Europees heb ik ook slecht ervaring mee.. slechtste met een Latina. Daar in tegen heb ik ook wel goeie latinas gehad dus het is een hit or miss verhaal.

Afrika heb ik nooit gehad, zou graag wel een Afrikaans of Marrokaanse dame willen proberen. Aziatisch vind ik ook wel leuk, helaas moet ik daarvoor ver rijden (Bible Belt).
 
Ik heb de beste ervaring met dames uit Roemenie, Moldavie, Belgie (eentje dan, de bekende) en Marokko. Tussen 23 en 32 jaar oud. Ik vind beffen heerlijk, daar zijn de dames toch goed in.

Latina en africa heb ik geen aantrekkingskracht. Dames uit azie, vind ik okay door hun instelling, maar qua lichaam kies ik voor Roemenie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan