- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Bezoekje gebracht aan de Wallen.
Was redelijk rustig. Er waren een paar voetbalprofs binnen. Wat rondgelopen, aan de bar gezeten, pintje gedronken en nog maar eens 'n ronde gemaakt. De dame waar m'n eerste keuze naar uit ging deed geen pzc, dus dan haak ik af.
Uiteindelijk terecht gekomen bij de Roemeense Yasmin, begin 20. Al snel merkte ik dat ik prijs had. Wat kan ze heerlijk pijpen zeg. Heerlijk afwisselend, diep, ze kan het allemaal...
Uiteindelijk in haar mondje gespoten.
herhalingsgevaar? 100 procent. Nog wat aan de bar gezeten, een hapje gaan eten en dan weer terug naar deze geile pijpster voor nog een keer hetzelfde menu!
Was redelijk rustig. Er waren een paar voetbalprofs binnen. Wat rondgelopen, aan de bar gezeten, pintje gedronken en nog maar eens 'n ronde gemaakt. De dame waar m'n eerste keuze naar uit ging deed geen pzc, dus dan haak ik af.
Uiteindelijk terecht gekomen bij de Roemeense Yasmin, begin 20. Al snel merkte ik dat ik prijs had. Wat kan ze heerlijk pijpen zeg. Heerlijk afwisselend, diep, ze kan het allemaal...
Uiteindelijk in haar mondje gespoten.
herhalingsgevaar? 100 procent. Nog wat aan de bar gezeten, een hapje gaan eten en dan weer terug naar deze geile pijpster voor nog een keer hetzelfde menu!