WHEM Coco (vh Maya), Brasschaat

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt 120 is aan de dure kant. Maar niks vreemd aan je 120 vraagt voor 30m, de prijs dan 200 is voor een uur. 100eur voor een half uur is ook het maximale dat ik spendeer.
 
Klopt 120 is aan de dure kant. Maar niks vreemd aan je 120 vraagt voor 30m, de prijs dan 200 is voor een uur. 100eur voor een half uur is ook het maximale dat ik spendeer.
Anders wordt het echt te zot. 100 euro is al veel geld. Zeker als het dan tegen valt. Vind raar bij sommige. Maar ok niks aan te doen.
 
Klopt 120 is aan de dure kant. Maar niks vreemd aan je 120 vraagt voor 30m, de prijs dan 200 is voor een uur. 100eur voor een half uur is ook het maximale dat ik spendeer.
Tieten worden betaald per gewicht. Er zijn weinig dames met echt grote tieten. Er zijn heel veel mannen die grote tieten willen. Vraag een aanbod : dames met grote tieten zijn duur. Ik het SKW zijn Kathy of Beatrice bijna constant bezet en ze zijn niet goedkoop.
 

Heren,

Er is al eerder een "whem" geplaatst omtrent deze mooie donkere dame met van alles erop&eraan zal ik maar zeggen.
In de corona tijd kwam deze ad. al in de lucht op redlights.be.
Later na de corona dacht ik OK, dit gaat het wel worden vanmiddag, ik naar Brasschaat BE toe, snel whatsapp berichten terug voor het adres etc; ik kwam toen uit op een verlaten kantoor gebouw uit.....daarna op de afgesproken tijd geen reply meer gehad op de het gsm telefoon bellen of sms/ whatsapp "verkeer".
Dus in ene "bezet" of niet meer thuis / beschikbaar die middag.
Toen maar door gereden naar SWK Ant'wp om daar toch m'n dingetje/ wandeling gedaan te hebben.
Het valt mij ook op dat de foto's na 6 jaar totaal NIET zijn veranderd, ja iedereen wordt alleen maar jonger ( was dat maar waar, haha).
Dus nog een keer "whem" omtrent deze CoCo te Brasschaat, we zijn benieuwd, weten jullie iets meer/ wel, laat het graag weten, weet je wel/ niet, wie weet ??
Ik ben bang dat dit door de jaren heen een "fake" ad is.
Bij geen recente ervaringen ben ik bang dat ik de moderators van RL.BE moet gaan informeren dat deze CoCo een gebakken lucht ad. is, helaas.
Had hier zeker wel wat Euro's voor over gehad.

Gegroet, Dredger
 
Heb een aantal maanden geleden ook eens proberen af te spreken; enfin afspraak was gemaakt tot zij plots, een uurtje op voorhand, afzegde wegens (beweerde?) dubbele boeking; nadien niet meer geprobeerd, maar inderdaad opvallend dat blijkbaar nog niemand met haar heeft kunnen kennis maken ...
 
Hi Deen. Ik heb gisteren contact gezocht met Coco voor een afspraak. Lijkt me een mooie vrouw en heeft me
Bevestig te TZ en PZC.
Kun jij dit ook bevestigen. Het gaat mij om het complete plaatje.
Hey om eerlijk te zijn is het enkele jaren geleden en was het maar 1x dat ik bij haar geweest was. Ze is wel de dame van de fotos en heeft grote borste(ik neem aan dat je daarom gaat) TZ en PZC deed ze ook toen. Laat me weten hoe het ging
 
Hey om eerlijk te zijn is het enkele jaren geleden en was het maar 1x dat ik bij haar geweest was. Ze is wel de dame van de fotos en heeft grote borste(ik neem aan dat je daarom gaat) TZ en PZC deed ze ook toen. Laat me weten hoe het ging
Denk je dat de foto's nog representatief zijn.
Ik denk er over om morgen eens te gaan onderzoeken.
 
Inmiddels heb ik de ervaring. Hele mooie vrouw, borsten die toch onnatuurlijk gegroeid zijn maar met een heel mooi lichaam.
Afgesproken PZC en TZ alleen TZ was heeeel minimaal
Voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan