Privacy van de dames bij privehuizen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Grappig dat juist de bezoekers hier bepalen wat de dames wel of niet als prettig ervaren. Ik heb nog nooit een dvp gehoord die zei: 'doe maar gewoon de hele wachtruimte af met je ogen.' Maar wat weet ik ervan, ik ben maar degene die er rekening mee probeert te houden 🤷‍♂️
Je maakt je echt te druk om iets wat totaal niet speelt. Ik kom al +10 jaar in meerdere privehuizen/salons. Iedereen weet wat je komt doen in een privehuis en er word echt wel met privacy en discretie rekening gehouden. Klant en dame zitten allebei in hetzelfde schuitje en hebben er geen belang bij om rottigheid uit te halen over het algemeen. Weet je iets meer van een dame wees gewoon discreet en je hebt de leukste dates. Ben gewoon relaxed en jezelf, zo'n trucje prikken de dames alleen maar doorheen en nergens voor nodig.
 
Me druk maken? Nee hoor, ik stelde gewoon een vraag en deelde een mening. Dat ik er rekening mee probeer te houden zegt toch niks over druk maken. Maar goed, we zijn het er blijkbaar over eens dat discretie belangrijk is, alleen ben ik dat al mijn hele leven, zonder dat iemand me dat hoeft te vertellen 🙂
 
Man man, wat een onzin. De meeste privehuizen hebben een camera in de wachtruimte hangen, zodat de dames vantevoren kunnen bepalen of ze iemand willen ontmoeten. Willen ze dat niet dan gaan ze niet. Daarmee filteren ze dus ook bekenden er uit. Ik zou me in dat geval vooral zorgen maken over de privacy van de bezoekers.
 
Bij Maison Monty (Rijswijk) bijvoorbeeld zitten echt niet alle dames achter die camera's hoor.
De enige die ik daar altijd zie zitten is Monica.
De rest zit gewoon achterin in de keuken.
Als je dan als vent binnenloopt en oogcontact probeert te maken met dames die niet eens weten wie er net binnen is gekomen, dan kan ik me heel goed voorstellen dat ze zich daar ongemakkelijk bij voelen.

Zelf loop ik daarom ook niet zomaar op de bonnefooi binnen om in de woonkamer te gaan zitten voor een kennismakingsronde.
Ik vraag gewoon wie er beschikbaar is en kies op voorhand al een dame uit, de reviews ken ik toch, en ik weet van tevoren al of ik een nieuwe dame wil bezoeken of eentje die ik al ken.
Ik heb weleens een voorstelronde bij MM gedaan, maar dan ga ik in de wachtkamer zitten voor een 1-op-1 kennismaking zodat de dames van tevoren even op de camera's kunnen checken of ze me niet kennen. Werkt altijd goed.
 
Privacy van de dames, staan jullie hier weleens bij stil?

Afgelopen april heb ik slechts één keer een dame bezocht en ben ik niet één keer ingelogd op GR.
In die tijd heb ik wel veel nagedacht over een onderwerp dat me al langer bezighoudt: de privacy van de dames, en dan met name bij privéhuizen.

Bij de ramen is er eigenlijk geen privacy.
Er lopen continu mensen langs, mannen die willen bezoeken, maar vooral gewoon burgers die benieuwd of geïnteresseerd zijn.
Dat is voor iedereen zichtbaar en de dames weten dat.

Bij privéhuizen ligt dat heel anders.
Daar werken veel dames die bewust geen foto online zetten en die altijd eerst willen zien wie er binnenkomt, om te voorkomen dat ze straks een bekende tegenkomen.
Als je daar even bij stilstaat, kun je je voorstellen hoeveel stress dat sommige dames kan opleveren.
Ik heb zelf een keer een dame horen zeggen in een privehuis: ik haat het dat mannen hier zomaar binnen kunnen lopen

Zelf probeer ik daar rekening mee te houden.
Als ik een afspraak maak, kijk ik vooral naar beneden en probeer ik de dames in de wachtruimte niet de hele tijd aan te kijken.
Klein gebaar, maar het voelt voor mij als het juiste om te doen.
Ik kan die angstgevoelens bij de dvp's niet weghalen en dat besef ik zelf ook goed.

Nu ben ik benieuwd: staan jullie hier ook weleens bij stil?
Hoe gaan jullie hiermee om?
Of boeit het jullie totaal niet?
Er zijn ook veel dvp die in een privéhuis werken, maar daarnaast ook af en toe achter het raam staan of escort doen. Er zijn veel dvp die combinaties doen.
Sommige staan zelfs herkenbaar op andere advertenties en onherkenbaar bij het privéhuis.
Sommige hebben vroeger herkenbaar geadverteerd en gebruiken dezelfde foto's geanonimiseerd, waardoor de oude makkelijk boven gehaald kunnen worden.
Sommige huizen zoals relaxdreams, escorte Sofie en casa Brugge adverteren vaak met herkenbare foto's omdat de dames buitenlands zijn.
Wanneer ik in een privéhuis binnen kom, in de wachtruimte zit, door de gang wordt begeleid door de dame enz. doe ik mijn best om het gezicht te zien van andere dames. Als er een knappe tussen zit, wordt dat zelfs vaak mijn volgende bezoek.
Ik heb in de wachtruimte of aan de bar al gepraat met andere dames die passeerden terwijl ik wachtte op mijn dvp omdat ik te vroeg was.
Ik heb mij zelfs al eens samen met een dame die ik niet bezocht, opgefrist in de badkamer (zij had haar klant net buiten gelaten en ik was mij aan het opfrissen voor de dvp die ik bezocht) en praatje met haar geslagen. Contact met andere dames in het huis is echt wel ok, ze bijten niet tenzij je ervoor betaalt. Als je veel in dezelfde huizen komt, gaan dames zelfs al weten dat je ok bent omdat ze elkaar briefen over klanten.
Waar ik wel rekening mee houd, is dat ik geen persoonlijke details post over de dvp die ik bezoek.
Als ik bijvoorbeeld hun vorig beroep of vast beroep te weten kom, dan zwijg ik daarover. Ik ga niet typen dat ze een dochter hebben, met een zwarte audi a5 toekwamen enz.
Als ik door mijn vooronderzoek van hun foto's enz op een facebook of insta kom, zwijg ik daar ook over.
 
Dat is eigenlijk precies waar het mij om gaat: discretie over persoonlijke dingen. Wat je te weten komt hou je voor jezelf, daar zijn we het helemaal over eens.
Het contact zelf zie ik ook niet als probleem of bespreekpunt.

Ik bedoel meer dat ik niet zomaar de hele woonkamer ga afstruinen als ik binnenloop.
Maar als het contact natuurlijk ontstaat, prima.
Dat is iets anders dan bewust alle dames gaan bekijken die er niet op zitten te wachten.
 
Bij Maison Monty (Rijswijk) bijvoorbeeld zitten echt niet alle dames achter die camera's hoor.
De enige die ik daar altijd zie zitten is Monica.
De rest zit gewoon achterin in de keuken.
Als je dan als vent binnenloopt en oogcontact probeert te maken met dames die niet eens weten wie er net binnen is gekomen, dan kan ik me heel goed voorstellen dat ze zich daar ongemakkelijk bij voelen.

Als je zomaar de keuken binnen banjert , zeker.

Maar bij Monty is de deur bovenaan de trap dicht, en wordt open gedaan door de gastvrouw. Tenminste, toen ik er kwam, is wel even geleden.

En die vraagt dan of je een afspraak hebt , maar dirigeert je typisch meteen naar het wachthokje/voorstelkamer rechts .
Ook zodat (andere) gasten je niet tegenkomen als die net naar buiten gaan.

Zelf loop ik daarom ook niet zomaar op de bonnefooi binnen om in de woonkamer te gaan zitten voor een kennismakingsronde.

Ik denk dat de gastvrouw dat ook niet zou toelaten.

Ik vraag gewoon wie er beschikbaar is en kies op voorhand al een dame uit, de reviews ken ik toch, en ik weet van tevoren al of ik een nieuwe dame wil bezoeken of eentje die ik al ken.
Ik heb weleens een voorstelronde bij MM gedaan, maar dan ga ik in de wachtkamer zitten voor een 1-op-1 kennismaking zodat de dames van tevoren even op de camera's kunnen checken of ze me niet kennen. Werkt altijd goed.

Je praat alsof je niet opgevangen wordt door de gastvrouw bij binnenkomst - is dat idd nu het geval ?

Bij DS is (of was?) er ook een scherm in die woonkamer tussen "de wachtende dames" ,en nog een break room voor de dames , en de bank+ buro waar de klanten gingen zitten.
 
Jawel hoor, je wordt gewoon opgevangen door de gastvrouw, dat klopt.

Mijn punt was meer dat ik niet ga vragen om een voorstelronde door de woonkamer, maar gewoon zeg wie ik wil bezoeken (moet bekennen dat ik dat in het verleden wel gewoon deed, maar tegenwoordig niet meer).

De gastvrouw dirigeert je inderdaad naar het wachtkamertje, maar als je aangeeft dat je een voorstelronde wilt, komen de dames daar langs. Dat is wat ik bedoel: ik sla die ronde liever over en kies op voorhand. Want als een dame voor onze date gestrest is, stijgt haar cortisolniveau en dat komt de date niet ten goede.
 
Dat is eigenlijk precies waar het mij om gaat: discretie over persoonlijke dingen. Wat je te weten komt hou je voor jezelf, daar zijn we het helemaal over eens.
Het contact zelf zie ik ook niet als probleem of bespreekpunt.

Ik bedoel meer dat ik niet zomaar de hele woonkamer ga afstruinen als ik binnenloop.
Maar als het contact natuurlijk ontstaat, prima.
Dat is iets anders dan bewust alle dames gaan bekijken die er niet op zitten te wachten.
De dames geven het zelf aan. Kijkt ze weg of naar beneden in het passeren, doe ik hetzelfde.
Zegt ze hallo en een grapje ofzo, dan is het gesprek begonnen.
En badkamers delen met dvp's vind ik helemaal niet erg, wel in tegendeel.

Bij binnenkomen in de plaatsen dat ik bezoek, wordt je altijd begeleid naar een barkruk of zetel. Daar neem ik plaats tot mijn dame komt. De dames benaderen mij zelf.
Jawel hoor, je wordt gewoon opgevangen door de gastvrouw, dat klopt.

Mijn punt was meer dat ik niet ga vragen om een voorstelronde door de woonkamer, maar gewoon zeg wie ik wil bezoeken (moet bekennen dat ik dat in het verleden wel gewoon deed, maar tegenwoordig niet meer).

De gastvrouw dirigeert je inderdaad naar het wachtkamertje, maar als je aangeeft dat je een voorstelronde wilt, komen de dames daar langs. Dat is wat ik bedoel: ik sla die ronde liever over en kies op voorhand. Want als een dame voor onze date gestrest is, stijgt haar cortisolniveau en dat komt de date niet ten goede.
Ik kies altijd voor voorstelronde, ook al heb ik op voorhand al een idee.
Op andere plaatsen is het via reservatie.
 
Herkenbaar. Je leest de lichaamstaal van de dame en past je daarop aan, kijkt ze weg, dan respecteer je dat. Is ze open, dan ga je het gesprek aan. Zo ben ik er uiteindelijk ook mee omgegaan voordat ik de voorstelrondes helemaal liet varen. Nu weet ik zelf welke dames goed bij mij passen en de GB's van MM hebben me daar ook echt bij geholpen. Dan zie je ineens ook dames die je normaliter niet bezoekt en kan je uittesten of je klikt, anders had ik zelf eerlijk gezegd Isabella van MM niet ontdekt. Die is echt heel geil en tot nu toe vond ik haar de beste dvp op een MM gangbang en puur door haar energie en de intense drive om iedereen tevreden te houden. Op nr 2 komt voor mij Julia en eigenlijk ook Minou en Sofie maar die twee vind ik eerlijk gezegd geen GB dames, dat zijn meer echte GF's.
 
Herkenbaar. Je leest de lichaamstaal van de dame en past je daarop aan, kijkt ze weg, dan respecteer je dat. Is ze open, dan ga je het gesprek aan. Zo ben ik er uiteindelijk ook mee omgegaan voordat ik de voorstelrondes helemaal liet varen. Nu weet ik zelf welke dames goed bij mij passen en de GB's van MM hebben me daar ook echt bij geholpen. Dan zie je ineens ook dames die je normaliter niet bezoekt en kan je uittesten of je klikt, anders had ik zelf eerlijk gezegd Isabella van MM niet ontdekt. Die is echt heel geil en tot nu toe vond ik haar de beste dvp op een MM gangbang en puur door haar energie en de intense drive om iedereen tevreden te houden. Op nr 2 komt voor mij Julia en eigenlijk ook Minou en Sofie maar die twee vind ik eerlijk gezegd geen GB dames, dat zijn meer echte GF's.
Dat is het grote voordeel van privéhuizen. Je hebt die non-verbale interactie. Bij privé-ontvangst of escort heb je meer een blind date.
Van mij mogen het aantal privéhuizen met voorstelrondes toenemen. Spijtig genoeg verdwijnen ze net.
 
Sja, als ik eens dame was die nerveus is over wie er binnen komen, zou ik zorgen dat ik wel meekijk.
Ja idd maar ik voel dan echt mee met de dame, wat een angst moet je dan wel niet voelen... en ik vraag me dan echt af wat deze meiden wel niet meegemaakt hebben of wellicht is het pure angst voor de 'what if' scenario.. dat familie erachter komt of goede vriendinnen ofzo.
Vandaag om 12 uur dit topic geopend, en. om 18 uur zijn er 40 berichten.

Dat gaat best rap. Verhip ik zie het al, Cerave is weer terug.....
HAHAH maatje... je hebt gelijk. Ik heb GR echt gemist, of moet ik vaker een maandje rust nemen? Vond je het wel lekker eigenlijk: GR zonder Cerave?
 
Jawel hoor, je wordt gewoon opgevangen door de gastvrouw, dat klopt.

Mijn punt was meer dat ik niet ga vragen om een voorstelronde door de woonkamer, maar gewoon zeg wie ik wil bezoeken (moet bekennen dat ik dat in het verleden wel gewoon deed, maar tegenwoordig niet meer).
Ik moet toch zeggen dat je punt nogal meandert in deze discussie.

De gastvrouw dirigeert je inderdaad naar het wachtkamertje, maar als je aangeeft dat je een voorstelronde wilt, komen de dames daar langs. Dat is wat ik bedoel: ik sla die ronde liever over en kies op voorhand.

Maar waarom maak je dan zo'n punt van de woonkamer en dames niet bekijken als MM je netjes de voorstelkamer in dirigeert en de dames die voor jou beschikbaar zijn daar langs laat paraderen ?


De MM is het m.i. vrij simpel en netjes - keuken/en rookkamer achter e.d. zijn de "ontspan ruimtes alleen voor dames", woonkamer kan een klant min of meer "begeleid" binnen lopen (om te betalen bij de gastvrouw) en zitten ook wel dames , en verder voorstelhok plus de werkkamers , en wat je toevallig passeert op de gang.
En ze doen hun best dat de klanten elkaar niet tegenkomen "onderweg" (dame kijkt even of de kust veilig is voordat ze je de gang op laat gaan).

Want als een dame voor onze date gestrest is, stijgt haar cortisolniveau en dat komt de date niet ten goede.

Klinkt echt alsof je veel te veel vanuit je zelf projecteert.
Zij doen het een keer of wat per dag, jij eens in de zoveel weken ?

De dames zijn echt het voorstellen wel gewend .

Maar er is altijd een eerste keer dat jij en de dame elkaar zien.
Of dat nu is omdat je om haar vraagt nadat ze je gezien heeft, of omdat je haar op de recensie geboekt hebt - als ze al zenuwachtig wordt zal dat m.i. eerder zijn van een onbekende die haar boekt dan een voorsteller die haar kiest.
En allebei de situaties maakt ze tig keer mee.
 
Fair point mate 😚, mijn verhaal is inderdaad wat alle kanten op gegaan in deze thread. Waar het mij in de kern om ging: ik houd er rekening mee, zonder dat ik beweer dat elke dame er wakker van ligt. En ja, misschien projecteer ik deels, maar dat doe ik liever dan dat ik er helemaal niet bij stilsta.

Dat de dames het voorstellen gewend zijn geloof ik direct, maar gewend zijn aan iets en het fijn vinden zijn twee verschillende dingen.
 
HAHA faustoooooo, jij wil gewoon dat ik definitief van GR afga? Ik vind je intentie wel mooi man. Je doet me denken aan een oude oom die alle dvp's heeft geneukt en mij nu advies geeft van: "it ain't worth it son, there are better things in life" (en dan een slok neemt van zn bier)
 
Ja idd maar ik voel dan echt mee met de dame, wat een angst moet je dan wel niet voelen... en ik vraag me dan echt af wat deze meiden wel niet meegemaakt hebben of wellicht is het pure angst voor de 'what if' scenario.. dat familie erachter komt of goede vriendinnen.
Is dit echt of? Ik voel echt mee met die dame, wat een angst moetje dan welnietvoelen ....🤣🙈🤣. Ik hoop oprecht dat je er beter uitziet dan wat je hier lult, want WTF!
Zit met zoiets 1u in een kamer ... dan duurt elke seconde, 60 minuten!
 
Is dit echt of? Ik voel echt mee met die dame, wat een angst moetje dan welnietvoelen ....🤣🙈🤣. Ik hoop oprecht dat je er beter uitziet dan wat je hier lult, want WTF!
Zit met zoiets 1u in een kamer ... dan duurt elke seconde, 60 minuten!
dus omdat ik er even bij stilsta is het ineens 'WTF'? 😄 als jij daar al een uur last van zou hebben zegt dat misschien meer over jou dan over mij
 
Laatst bewerkt:
Voor mij is dit echt simpele, vanaf het moment dat een dame is aan het werken is ze aan het werken punt.
Dat past ook bij een straat, als de dame doorloop naar de kamer is nog niet "in dienst" ga ik niet vreemde doen (bv naar haar toe kijken met potentiële interesse).

Er zijn risicos voor iedereen in een privehuis, maar persoonlijk het is meer met andere klanten dat ik ben bang voor.
Als een dame bang is om zichtbaar te zijn door potentiële klanten wordt het problematisch want hoe kunnen ze hun werk doen?
Beter om thuis ontvangst te doen, geen gezicht fotos online, probleem soort van opgelost.
 
dus omdat ik er even bij stilsta is het ineens 'WTF'? 😄 als jij daar al een uur last van zou hebben zegt dat misschien meer over jou dan over mij
Misschien toen ik nog nieuw in dit vak was, mocht je dit zeggen. Dit heeft mij gisteren nogmaals er aan laten herinneren aan mijn beginjaren. Er waren sommige dames in éénzelfde huis die bepaalde enkelingen niet wilden doen, zelfs niet voor geld, ook al hadden ze die dag nog niets. 1 reden, omdat ze na die enkeling compleet mentaal leeggezogen waren. Ik dacht, dat ik Eveline, het wel zou kunnen, wat waren mijn collega's toch aan het zeuren, dacht ik. Tot deze klanten dus voor jou terug blijven komen. Geloof me, dat hakt er in! Een normale heer, kiest zelf hoever hij risico's neemt met het bezoeken van een dame, net zoals een dame die risico's ook overweegt.

Als je je zoveel zorgen maakt om het welzijn van een dame, breng ze dan per bezoek zeker een fooi mee van € 100,-. Kijken hoever je nog interesse hebt in het welzijn, of angst van de dame?

Bij het lezen van jouw reacties op antwoorden van medewandelaars gaan bij mij de rode lampen af, niet die van het bordeel, maar van te mijden!
 
Privacy van de dames, staan jullie hier weleens bij stil?

Afgelopen april heb ik slechts één keer een dame bezocht en ben ik niet één keer ingelogd op GR.
In die tijd heb ik wel veel nagedacht over een onderwerp dat me al langer bezighoudt: de privacy van de dames, en dan met name bij privéhuizen.

Bij de ramen is er eigenlijk geen privacy.
Er lopen continu mensen langs, mannen die willen bezoeken, maar vooral gewoon burgers die benieuwd of geïnteresseerd zijn.
Dat is voor iedereen zichtbaar en de dames weten dat.

Bij privéhuizen ligt dat heel anders.
Daar werken veel dames die bewust geen foto online zetten en die altijd eerst willen zien wie er binnenkomt, om te voorkomen dat ze straks een bekende tegenkomen.
Als je daar even bij stilstaat, kun je je voorstellen hoeveel stress dat sommige dames kan opleveren.
Ik heb zelf een keer een dame horen zeggen in een privehuis: ik haat het dat mannen hier zomaar binnen kunnen lopen

Zelf probeer ik daar rekening mee te houden.
Als ik een afspraak maak, kijk ik vooral naar beneden en probeer ik de dames in de wachtruimte niet de hele tijd aan te kijken.
Klein gebaar, maar het voelt voor mij als het juiste om te doen.
Ik kan die angstgevoelens bij de dvp's niet weghalen en dat besef ik zelf ook goed.

Nu ben ik benieuwd: staan jullie hier ook weleens bij stil?
Hoe gaan jullie hiermee om?
Of boeit het jullie totaal niet?
Als jullie elkaar niet kennen, is er toch helemaal geen reden om naar de grond te kijken? Je kunt juist een praatje maken of de volgende keer voor haar kiezen. Dus een mogelijkheid om alvast even kennis te maken ipv naar de grond kijken.
 
Haha nee tuurlijk kijk ik dvps wel aan als ze zich voorstellen maar als ik in de wachtkamer zit, kijk ik iig niet de kant op van de dvps, dus meer richting de grond en ben dan gwn met mn mobiel bezig en die richt ik naar beneden. Niet awkward iig maar je snapt mn punt wel toch jefe? Dames zoals Selina, Monica, Minou etc die hebben niet voor niets geen foto's. Maar ook de mooie Ines van MM waardeert dat vast ook (denk ik dan). Maar goed het is me iig duidelijk hoe de andere hiermee omgaan😚
Misschien toen ik nog nieuw in dit vak was, mocht je dit zeggen. Dit heeft mij gisteren nogmaals er aan laten herinneren aan mijn beginjaren. Er waren sommige dames in éénzelfde huis die bepaalde enkelingen niet wilden doen, zelfs niet voor geld, ook al hadden ze die dag nog niets. 1 reden, omdat ze na die enkeling compleet mentaal leeggezogen waren. Ik dacht, dat ik Eveline, het wel zou kunnen, wat waren mijn collega's toch aan het zeuren, dacht ik. Tot deze klanten dus voor jou terug blijven komen. Geloof me, dat hakt er in! Een normale heer, kiest zelf hoever hij risico's neemt met het bezoeken van een dame, net zoals een dame die risico's ook overweegt.

Als je je zoveel zorgen maakt om het welzijn van een dame, breng ze dan per bezoek zeker een fooi mee van € 100,-. Kijken hoever je nog interesse hebt in het welzijn, of angst van de dame?

Bij het lezen van jouw reacties op antwoorden van medewandelaars gaan bij mij de rode lampen af, niet die van het bordeel, maar van te mijden!
Interessant hoe je van 'ik sta even stil bij privacy' springt naar 'breng maar €100 fooi mee'. Ik heb het over discretie, jij maakt er een betaaldebat van. Die rode lampen gaan misschien wat snel af bij jou? Ik snap dat niet iedereen dat soort reflectie gewend is, maar dat is dan meer jouw probleem dan het mijne 👍🏻
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan