Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ja broeder dat was inderdaad rond die tijd goed van jouw broeder @wandelogist toen zaten we nog te lachen en zeiden de geleen prijzen zullen we nooit krijgen in de doubie en kijk nu betaal je gewoon het zelfde als in de geleen wie had dat ooit gedacht
Ja Ja,... vroegah :)
25 gulden ,....en veel Dvp gingen acoord voor 20 Gld :)
 
Vanaf 1 juni als het goed is kun je voor 49 euro per maand gratis met de trein iedere dag een kijkje komen nemen in de daluren. Dus op kosten van de werkende Nederlander. Kun je je vakantiegeld rustig ongehaast spenderen. Wellicht dat ik een keertje naar het uithoek van Nederland met de trein ga misschien een dagje Giethoorn en daarna hang ik de gieter uit in een voor mij onbekende nieuwe buurt. Wordt het belastinggeld toch weer goed gespendeerd👍🙂
 
Laatst bewerkt:
Klopt Paulus.
Nu reis ik altijd 2e klasse, en is het stukje met de trein naar Den Haag voor mij niet ver, en niet duur. Dus ik schiet er weinig mee op. Voor anderen die van verder moeten komen kan het interessant zijn.
 
Ik snap de ophef niet zo.
Ik betaal 49 euro weekendvrij zonder beperingen 1e klas. Dit nieuwe abonnement zorgt alleen maar voor overvolle treinen
Het gaat zeker voor overvolle treinen zorgen denk ik. Ze konden beter dat je per rit ook bijvoorbeeld 75%, dus driekwart korting geven en dan ticket net zoals in Duitsland €9 per maand maken in plaats van €49. Dan heb je ook nog een kleine drempe extra per keer dat je met de trein gaat om te beslissen of je wel of niet gaat. Want ik zie mij sowieso al in de zomer als het heet is alleen al in de trein stappen vanwege de airco😆
 
Het gaat zeker voor overvolle treinen zorgen denk ik. Ze konden beter dat je per rit ook bijvoorbeeld 75%, dus driekwart korting geven en dan ticket net zoals in Duitsland €9 per maand maken in plaats van €49. 😆

Het Deutschlandticket kost sinds januari inmiddels €63 per maand. Alleen tijdens de zomer van 2022 was de introductieprijs €9.

Maar dit terzijde.
 
Laatst bewerkt:
Dan vraag ik me af hoe jij zoekt.
Bijvoorbeeld Diana, dit forum (als je in Den Haag Algemeen staat), alleen in titels of gewoon op adres
 
Terug
Bovenaan Onderaan