Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 100

Stamgast
Forumpionier
571
30/06/21
930
18
Openingstijden en dagdeel verwisselingen

De Haagse straten zijn geopend van 's ochtends 07:00 uur tot 's nachts 01:00 uur. Vrijdag- en zaterdagnacht mogen de dames tot 01:30 uur hun diensten aanbieden.
  • Dagelijks: 07:00 tot 01:00
  • Vrijdag: 07:00 tot 01:30
  • Zaterdag: 07:00 tot 01:30
De dames werken in twee shifts. De overdag dames werken vanaf 07:00 uur tot 18:00 uur. Daarna volgen de avond dames.
Sommige dames werken zowel overdag als in de avond.
De openingstijden kunnen per huisadres verschillen en de dames bepalen zelf hun werktijden binnen de openingstijden.

Tarieven
Geleenstraat/Hunsestraat :
± 20 min p + n €50,-

Doubletstraat :
± 15 min p + n €40,-

Let op: Dit zijn de instaptarieven voor standaard diensten. Over extra diensten en extra tijd zul je met de dame moeten overleggen en dit gaat mogelijk gepaard met een meerprijs.
Dames leveren een persoonlijke dienstverlening. Niet iedereen krijgt altijd hetzelfde. De geleverde dienstverlening is namelijk ook afhankelijk van de onderlinge klik.


doubletstraat-girlsreview.png

geleenstraat-girlsreview.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
het lijkt mij overigens wel handig om dit topic te splitsen:

-Den Haag info (algemene info zoals in bericht #1)
-Den Haag algemeen (relevant geklets)
 
@admin misschien een goed idee om dit topic bovenaan te pinnen?

Vraagje voor de Haagse wandelaars, er schijnt in de Doubletstraat een Katalina te werken. Weet iemand welke kamer en hoe ze er uit ziet?
 
@admin misschien een goed idee om dit topic bovenaan te pinnen?

Vraagje voor de Haagse wandelaars, er schijnt in de Doubletstraat een Katalina te werken. Weet iemand welke kamer en hoe ze er uit ziet?
ik ken er maar eentje en die zit in de 11/25p.
k13 dacht ik, met naambordje.
het is een rijpe gevulde latina, zeg maar.
 
ik ken er maar eentje en die zit in de 11/25p.
k13 dacht ik, met naambordje.
het is een rijpe gevulde latina, zeg maar.
Ik heb haar vandaag gezien op bovengenoemd adres.
Ze is in tegen stelling tot de andere dames met corona kilo s best wel afgevallen.
Ze was op haar kamer in gesprek met haar buurvrouw maar zal volgende keer zeker even binnen wippen.
 
Bedankt voor de informatie, heren. Katalina: dit zou gaan om een dame bij wie CIM mogelijk is, vandaar mijn belangstelling. Als het om een oudere latina gaat ben ik minder geïnteresseerd, die zijn over het algemeen niet mijn type. Een uitzondering is Manuela (Col), maar die is sinds einde lockdown niet meer gesignaleerd.

Die Catalina van 75p k3 zal wel een Oostblokdame zijn neem ik aan?
 
Als je de Zuid-Amerikaanse Lisa (met naambordje voor het raam bedoelt ) , die is er gewoon overdag en heb ik al een paar keer overdag gezien/gesproken . Zij zit volgens mij op nr 20 tegenover Camela en is de vriendin van Sandra .
 
@hellraiser666 Zeker wel.
De kleine Colombiaanse die hier voor de laatste Corona sluiting iedere avond stond.
Ik heb haar regelmatig bezocht.
Ze had wel tegen mij gezegd dat ze een opleiding voor verpleegkundige aan het volgen was, en plannen had dit jaar te stoppen met het vak.
 
@Bazuiner Ik weet denk wel wie je bedoeld, ze stond als laatste op 16A K2.
Ik wandel alleen in de avonduren, maar heb haar al een tijd niet meer gezien. Haar wel eens bezocht, relaxte dame.
Voorheen was ze altijd te vinden op nr 10, daarna verhuisd naar 16A idd.
Ik zag haar altijd overdag, maar laatste paar keer heb ik haar niet meer gezien.
 
Tja, zo gaat dat, ze komen en ze gaan. Er zijn er een aantal die er echt al jaren zitten, maar velen komen en zijn ook binnen no time weer weg.
Helaas begreep ik van mijn huidige favoriet Andrea (18 K2) dat ze er ook weer vandoor gaat ☹️
 
Tedman...thankss hé?
Betrouwbaar is er bij deze dus ook weer ben er echter
Ziek van dat mijn meer dan 750 recensies van hookers naar God zijn want daarom bezocht ik dvp....om recensies te tikken natuurlijk niet voor mijn plezier...
Alhoewel ??????
Mag er hier gewoon over pzc/nzc gesproken worden?
 
Laatst bewerkt:
Vraagje aan de Haagse raamwandelaars (in het bijzonder wandelende database @Paulus2 :LOL: ): ik ben nog een beetje half / half op zoek naar een zekere Wendy die oa bij Diane's Secret en Privehuis Lust heeft gewerkt. Praat ontzettend Rotterdams, is een tikje ordinair, maar dat past bij haar. Brunette met volle lippen, 40+. Er zullen er vast zijn die weten wie ik bedoel. Wil haar eigenlijk eens bezoeken, schijnt ook achter het raam te hebben gestaan.
Maar geen idee of ze nog werkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan