Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kom niet vaak in de Geleenstraat maar nu de tarieven in de Doubletstraat inmiddels verhoogd zijn naar minimaal 35€ is de overstap naar de Geleenstraat, waar het tarief al een tijd op 50€ staat, minder groot geworden. Ik heb inmiddels tweemaal kennisgemaakt met een topdame uit Kazachstan "Sonja" genaamd. Een geweldige meid die gewoon NL spreekt. Ze is heel lief voor me en geeft me alle tijd. Ze ziet er prima uit en haar kont is geweldig mooi. Een volle kont en geweldige sex en ze doet je geloven dat ze zelf ook van de sex geniet. Je vindt haar in de Geleenstraat op 116 k3 of 4. Ze is veelgeboekt en werkt in ieder geval op de vrijdag- en zaterdagavond en ook de zondagmiddag vertelde ze me.
Is het een echt volle kont of meer siliconen? Vergeleken met annie of joanna uit doublet?
 
Voor het corona tijdperk stond er een latina dame. Aan het begin van de straat (kant vd winkels) tegenover de Roemeense dames. Werkte een paar avonden in de week, iets oudere latina met blond haar, tattoo op onderrug en erg grote siliconen reet. Iemand die weet wie ik bedoel en haar gesignaleerd heeft?
 
Is het een echt volle kont of meer siliconen? Vergeleken met annie of joanna uit doublet?
Nee een echte volle kont en slanke taille. Niet te vergelijken met die van Annie of Joanna. Een van de mooiste konten die ik ooit ben tegengekomen. We liepen de trap op naar boven en ze ging me voor. Kon me nauwelijks beheersen.
 
Ze is stevig ja, dikke tieten, veelal gekleed in sexy zwarte lingerie. Wiens zus ze is weet ik niet. Is ze nog steeds niet terug? Ik reis eigenlijk speciaal voor haar naar daar.
Ik heb Nena overdag nog niet teruggezien in de Doub.
Ben vroeger weleens bij haar geweest voor een blowjob zc.
Ze heeft een naambordje als ze er is.
Ik zal blijven opletten en geef een seintje als ik haar zie.
 
Voor het corona tijdperk stond er een latina dame. Aan het begin van de straat (kant vd winkels) tegenover de Roemeense dames. Werkte een paar avonden in de week, iets oudere latina met blond haar, tattoo op onderrug en erg grote siliconen reet. Iemand die weet wie ik bedoel en haar gesignaleerd heeft?
Was zeker een dame die altijd met haar kont richting het raam?
 
Beste wandelaars, Heeft iemand ervaring met de dame van de doub op 7,k1 in de avond? ( ze wisselt nog weleens) Deze dame heeft tijdens de lockdown op kinky geadverteerd onder de naam Anna. Deze dame is stevig en diverse tattoo`s en enorme tetten. Als ik in de straat loop dan zie ik haar altijd staan maar haar gordijntjes gaan zelden dicht, geen goed teken.
En weet iemand hoe de dame heet op kamer 36 of 37 in de avond ( je gaat naar binnen op nummer 33) met de bril en krulletjes haar tot over haar schouders. Ze ziet er niet echt als een dvp uit. Ik wil namelijk een recensie schrijven maar zonder naam houd het op.

Met vriendelijke groet, TOM HOOKER
 
Beste wandelaars, Heeft iemand ervaring met de dame van de doub op 7,k1 in de avond? ( ze wisselt nog weleens) Deze dame heeft tijdens de lockdown op kinky geadverteerd onder de naam Anna. Deze dame is stevig en diverse tattoo`s en enorme tetten. Als ik in de straat loop dan zie ik haar altijd staan maar haar gordijntjes gaan zelden dicht, geen goed teken.
En weet iemand hoe de dame heet op kamer 36 of 37 in de avond ( je gaat naar binnen op nummer 33) met de bril en krulletjes haar tot over haar schouders. Ze ziet er niet echt als een dvp uit. Ik wil namelijk een recensie schrijven maar zonder naam houd het op.

Met vriendelijke groet, TOM HOOKER
Deze Anna op kinky stond daar ook als "partygirl" vermeld. In de straat heet ze Ramona. Ze heeft diverse tattoos en flinke tieten en volgens mij draagt ze een bril. Ik heb haar jaren terug tweemaal bezocht. Ik weet me te herinneren dat ze het standje "cowgirl" niet wilde uitvoeren. Het is een lekker wijf om te zien maar echt bijzonder was de sex niet. Weinig conversatie en intimiteit dus puur zakelijk. Goed voor een snelle cumdump. De laatste tijd zie ik haar regelmatig op 7 k1.
 
Dankjewel @Doublethopper . Mijn gevoel was dus wel goed. Op kinky adverteerde ze ook met alleen High companion. Daar kun je alle kanten mee op. Ze heeft een geweldig figuurtje met enorme tetten zo groot als mijn hoofd :D . Ik vermoedde al op een ander forum dat iemand iets over haar had geschreven (voordat alles gewist werd) van dat als mannen mijn tieten zien ze vanzelf binnen komen. dus een cumdump.
 
Een vraagje, voor de lockdown stond regelmatig in de avond een latina op 12k3, amper 1.50m lang, brede heupen normal postuur, eind 20. Volgens mij heet ze Nena. Werkt ze nog, eimand nog haar gespot?
 
Nena ken ik wel. Altijd met naambordje. Een stevige meid maar in de avond heb ik haar nooit aangetroffen aangezien ze tot een uur of 17 uur werkt. Ze zou nu met vakantie zijn heb ik vernomen.
 
Die ken ik ook, die is ietjes ouder. De andere zat daar voor de eerst lockdown en zat tussen de Oost europese, geen naambord bij her gezien
Ze had altijd een strak ponytail en altijd op her mobielje.
 
Macedonische annie werkt niet meer in de straat en doet alleen priveontvangst helaas.
De anna met bril en enorme borsten moet je niet naartoe willen. Ziet er geweldig uit maar ze is zo laconiek als maar kan en service is drie keer niks. En met de borsten waar je voor naar binnen gaat kan je niets doen dus dan houdt het op.
 
Weet iemand hoe het meisje heet in gekeenstraat 98, middelste raam. half Bulgaars, hals Cypriotisch ?
heel mooi, 29 jaar en slank postuur…. Wil haar bezoeken maar even iets meer weten
 
Terug
Bovenaan Onderaan