Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Woensdag 30 Juni liep ik s'middags door de Doubletstraat en zag ik een donkere dame zitten op 73 K2 (dacht ik), weet iemand hoe deze dame heet en of ze aan te raden is?
 
Je kan Amber zelfs met bril voorzien van "jampotglazen" niet missen want als ze er is staat het naambordje voor het raam.

Knuffelen met Amber deed ik altijd in de omgedraaide houding , die manier van knuffelen prefereer ik boven het "gewone" knuffelen. Amber is tevens voor het hardere werk.... In mijn vorige bericht had ik ondertussen wat toevoegingen gedaan.

Amber is dus van alle markten thuis .
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand ervaring met de dame die op Geleen 110p k11 zit en die een papiertje met "Albania" achter het raam geplakt heeft?
Ziet er wel lekker uit, maar is vaak vrij, ik weet niet of dat misschien een slecht teken is.
 
Heeft er iemand ervaring met de dame die op Geleen 110p k11 zit en die een papiertje met "Albania" achter het raam geplakt heeft?
Ziet er wel lekker uit, maar is vaak vrij, ik weet niet of dat misschien een slecht teken is.
ik heb haar 2 maal bezocht, gooede service, neukt lekker...
 
Er zit een vrij nieuwe dame op 86 k1, zal haar naam vragen.
Overigens zijn oa Ruru, die normaal aan dat raam zit, en nog één of twee andere dames momenteel met vakantie, dus als ze terug komen zal er wel weer wat veranderen.
 
Ariana is vrij lang, met paar mooie billen. Halflang donkerblond haar, meestal achterover.
Beetje type sexy secretaresse :p
Ik heb hier nog wel een foto van haar Kinky advertentie, maar weet niet of ik die hier wel mag posten..
 
Heeft iemand ervaring met die Roemeense/Hongaarse dame. Piercing, brunette en geile onderrug tattoo. Vermoedelijk doub 16a K1?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Tedman,
Nee,je moet niet proberen om Ariana's foto van Kinky's advertentie te plaatsen. Ze heeft inderdaad enkele foto's in een Kinky's advertentie geplaatst, maar ze heeft de advertentie enkele manden geleden geannuleerd. Je moet haar privacy respecteren, het zou van slechte smaak zijn en niet gepast voor een heer om doe het. Laten we respectvol zijn. Bedankt, Dennis Michael
 
Dear Tedman,
No, you shouldn't try to post Ariana's picture from Kinky's ad. She did indeed put some photos in a Kinky's ad, but she had cancelled the ad several months ago. You must respect her privacy, it would be in bad taste and not proper of a gentleman to do it. Let's be respecful and considerated. Thank you,
Dennis Michael
 
Klopt het dat er s'ochtends niet zoveel dames aanwezig zijn op Geleen? Ben al een tijdje niet geweest in de ochtend maar het was altijd superrustig (tiental dames) maar volgens mij was dit meestal in het weekend. Toch ga ik graag begin van de middag dus vraag het hier nog even voor de zekerheid.
PS. Als dit klopt, vanaf welk tijdstip wordt het wat drukker?
 
Beste Tedman,
Nee,je moet niet proberen om Ariana's foto van Kinky's advertentie te plaatsen. Ze heeft inderdaad enkele foto's in een Kinky's advertentie geplaatst, maar ze heeft de advertentie enkele manden geleden geannuleerd. Je moet haar privacy respecteren, het zou van slechte smaak zijn en niet gepast voor een heer om doe het. Laten we respectvol zijn. Bedankt, Dennis Michael
Als je foto's op een openbare site plaatst betekent dit dat je het niet erg vind dat iedereen ze kan zien.
Maar omdat haar Kinky advertentie met een paar dagen alweer weg was had ik de indruk dat ze er misschien wel spijt van had, ik zal hem hier dus niet plaatsen.
 
Ik zal het wel vragen aan de dame op 86 k1 als ik haar zie, maar als de advertentie van haar is zie ik geen reden waarom de link niet vermeld zou mogen worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan