Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Krolse Kater en anderen, Wendy is er vandaag.
Dank Paulus, alleen vandaag had ik al wat gepland (achteraf had ik beter naar Wendy kunnen gaan vandaag, maar goed ?‍♂️).

Maar meer algemeen: werkt zij vaak op maandag? Want maandag is mijn vaste wandeldag, als zij er dan vaak is ga ik gewoon eens proberen op een maandag en is ze er niet dan is er nog wel een privehuis in de buurt.
 
Zo dankzij iemand via een persoonlijk bericht mij op de hoogte gebracht van dit forum als alternatief/ tegenwicht voor de hookerssite welke gaat verdwijnen. Me even verdiepen in deze site en kijken naar de indeling. Hopelijk kan er hier meer worden vermeld over de dames zoals uiterlijke kenmerken, lokatie en mogelijkheden want door de AVG privacywetgeving kon bijna niks meer over een dame worden gezegd
 
Ik kom niet vaak in de Geleenstraat maar nu de tarieven in de Doubletstraat inmiddels verhoogd zijn naar minimaal 35€ is de overstap naar de Geleenstraat, waar het tarief al een tijd op 50€ staat, minder groot geworden. Ik heb inmiddels tweemaal kennisgemaakt met een topdame uit Kazachstan "Sonja" genaamd. Een geweldige meid die gewoon NL spreekt. Ze is heel lief voor me en geeft me alle tijd. Ze ziet er prima uit en haar kont is geweldig mooi. Een volle kont en geweldige sex en ze doet je geloven dat ze zelf ook van de sex geniet. Je vindt haar in de Geleenstraat op 116 k3 of 4. Ze is veelgeboekt en werkt in ieder geval op de vrijdag- en zaterdagavond en ook de zondagmiddag vertelde ze me.
 
Ik kom niet vaak in de Geleenstraat maar nu de tarieven in de Doubletstraat inmiddels verhoogd zijn naar minimaal 35€ is de overstap naar de Geleenstraat, waar het tarief al een tijd op 50€ staat, minder groot geworden. Ik heb inmiddels tweemaal kennisgemaakt met een topdame uit Kazachstan "Sonja" genaamd. Een geweldige meid die gewoon NL spreekt. Ze is heel lief voor me en geeft me alle tijd. Ze ziet er prima uit en haar kont is geweldig mooi. Een volle kont en geweldige sex en ze doet je geloven dat ze zelf ook van de sex geniet. Je vindt haar in de Geleenstraat op 116 k3 of 4. Ze is veelgeboekt en werkt in ieder geval op de vrijdag- en zaterdagavond en ook de zondagmiddag vertelde ze me.
geleenstraat 116 bestaat niet dat is een deur naar boven!
theo
 
Terug
Bovenaan Onderaan