Ze is stevig ja, dikke tieten, veelal gekleed in sexy zwarte lingerie. Wiens zus ze is weet ik niet. Is ze nog steeds niet terug? Ik reis eigenlijk speciaal voor haar naar daar.Bedoel je de stevige Nena van de doub 10-12 en de zus/vriendin van Sol?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.

Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe is stevig ja, dikke tieten, veelal gekleed in sexy zwarte lingerie. Wiens zus ze is weet ik niet. Is ze nog steeds niet terug? Ik reis eigenlijk speciaal voor haar naar daar.Bedoel je de stevige Nena van de doub 10-12 en de zus/vriendin van Sol?
Is het een echt volle kont of meer siliconen? Vergeleken met annie of joanna uit doublet?Ik kom niet vaak in de Geleenstraat maar nu de tarieven in de Doubletstraat inmiddels verhoogd zijn naar minimaal 35€ is de overstap naar de Geleenstraat, waar het tarief al een tijd op 50€ staat, minder groot geworden. Ik heb inmiddels tweemaal kennisgemaakt met een topdame uit Kazachstan "Sonja" genaamd. Een geweldige meid die gewoon NL spreekt. Ze is heel lief voor me en geeft me alle tijd. Ze ziet er prima uit en haar kont is geweldig mooi. Een volle kont en geweldige sex en ze doet je geloven dat ze zelf ook van de sex geniet. Je vindt haar in de Geleenstraat op 116 k3 of 4. Ze is veelgeboekt en werkt in ieder geval op de vrijdag- en zaterdagavond en ook de zondagmiddag vertelde ze me.
Nee een echte volle kont en slanke taille. Niet te vergelijken met die van Annie of Joanna. Een van de mooiste konten die ik ooit ben tegengekomen. We liepen de trap op naar boven en ze ging me voor. Kon me nauwelijks beheersen.Is het een echt volle kont of meer siliconen? Vergeleken met annie of joanna uit doublet?
Ik heb Nena overdag nog niet teruggezien in de Doub.Ze is stevig ja, dikke tieten, veelal gekleed in sexy zwarte lingerie. Wiens zus ze is weet ik niet. Is ze nog steeds niet terug? Ik reis eigenlijk speciaal voor haar naar daar.
120 is geen pand met ramen, maar de deur naar appartementen voor de dames, het moet dus nr 122 zijn.Ok ik heb het plattegrondje er nog bijgenomen en het moet dan 120 k3 of 4 zijn.
Was zeker een dame die altijd met haar kont richting het raam?Voor het corona tijdperk stond er een latina dame. Aan het begin van de straat (kant vd winkels) tegenover de Roemeense dames. Werkte een paar avonden in de week, iets oudere latina met blond haar, tattoo op onderrug en erg grote siliconen reet. Iemand die weet wie ik bedoel en haar gesignaleerd heeft?
Ja die bedoel ik inderdaad. Niet echt heel knap, een iets oudere maar wel vrolijke en vriendelijke dame.Was zeker een dame die altijd met haar kont richting het raam?
Zo oud is ze ook weer niet haha ze is rond de 27 jaar oud.Ja die bedoel ik inderdaad. Niet echt heel knap, een iets oudere maar wel vrolijke en vriendelijke dame.
Daarom schreef ik ook nummer 116 want daar stond Sonja 3e of 4e raamIk zie trouwens dat het huisnr van 120 is gewijzigd in 116, maar dat heeft dus geen ramen.
Ze klinkt wel interessant. Enig idee over haar exacte werktijden? Zag vrijdag en zaterdagavond en zondagmiddag. Laat in de middag of vroeg?Daarom schreef ik ook nummer 116 want daar stond Sonja 3e of 4e raam
Nee, 116 heeft geen ramen, zoals ik al eerder schreef.Daarom schreef ik ook nummer 116 want daar stond Sonja 3e of 4e raam
Vanaf 18 uurZe klinkt wel interessant. Enig idee over haar exacte werktijden? Zag vrijdag en zaterdagavond en zondagmiddag. Laat in de middag of vroeg?
Deze Anna op kinky stond daar ook als "partygirl" vermeld. In de straat heet ze Ramona. Ze heeft diverse tattoos en flinke tieten en volgens mij draagt ze een bril. Ik heb haar jaren terug tweemaal bezocht. Ik weet me te herinneren dat ze het standje "cowgirl" niet wilde uitvoeren. Het is een lekker wijf om te zien maar echt bijzonder was de sex niet. Weinig conversatie en intimiteit dus puur zakelijk. Goed voor een snelle cumdump. De laatste tijd zie ik haar regelmatig op 7 k1.Beste wandelaars, Heeft iemand ervaring met de dame van de doub op 7,k1 in de avond? ( ze wisselt nog weleens) Deze dame heeft tijdens de lockdown op kinky geadverteerd onder de naam Anna. Deze dame is stevig en diverse tattoo`s en enorme tetten. Als ik in de straat loop dan zie ik haar altijd staan maar haar gordijntjes gaan zelden dicht, geen goed teken.
En weet iemand hoe de dame heet op kamer 36 of 37 in de avond ( je gaat naar binnen op nummer 33) met de bril en krulletjes haar tot over haar schouders. Ze ziet er niet echt als een dvp uit. Ik wil namelijk een recensie schrijven maar zonder naam houd het op.
Met vriendelijke groet, TOM HOOKER