Is dat die Latina van 40+ met grote nepborsten?Meesteres Claudia van vh oa Geleenstraat 74 is na lange tijd weer terug, 106 b2.
Kan me haar nog vaag herinneren maar geen idee hoe haar service was
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs dat die Latina van 40+ met grote nepborsten?Meesteres Claudia van vh oa Geleenstraat 74 is na lange tijd weer terug, 106 b2.
Haha ja kon toevallig ff langsgaan maar wilde kijken of ik de mooie Linda van 98k3 kon bezoeken in geleen en toen ik zag dat ze er niet was, ff rondgelopen en toen naar doublet gegaan.
Oh ja kan wel! Ze is denk ik 40 jaar ongeveer maar ze ziet er pittig uit qua karakter
Is dat niet Enna?
Nee, Enna is het niet, want die ken ik wel. Die is trouwens al een tijdje niet aanwezig.Haha ja kon toevallig ff langsgaan maar wilde kijken of ik de mooie Linda van 98k3 kon bezoeken in geleen en toen ik zag dat ze er niet was, ff rondgelopen en toen naar doublet gegaan.
Oh ja kan wel! Ze is denk ik 40 jaar ongeveer maar ze ziet er pittig uit qua karakter
Is dat niet Enna?
Oh oke ik zal eens een praatje met dr maken. Wat voor asian is ze trouwens? Als ze Japans/ Koreaans is, dan ga ik wekelijks langsNee, Enna is het niet, want die ken ik wel. Die is trouwens al een tijdje niet aanwezig.
Moeilijk te zeggen. Ik nijg naar Thai/FilipinaOh oke ik zal eens een praatje met dr maken. Wat voor asian is ze trouwens? Als ze Japans/ Koreaans is, dan ga ik wekelijks langs
Ja, klopt.Is dat die Latina van 40+ met grote nepborsten?
Kan me haar nog vaag herinneren maar geen idee hoe haar service was
Deze week weet ik niet, vandaag is ze aanwezig.Weet iemand of andreea uit de geleenstraat 84 k3 deze week aanwezig is?
Nee geen idee, wellicht weet de enige echte Paulus2 het. Je kunt ook erop afstappen en dr naam vragen. Doe ik ook vaak als ik eerst op de forum zoek op kamernr en niets vindt wat met het uiterlijk matched.Iemand enig idee wie dat blonde jonge petite ding is op geleenstraat 110 k4. Voor mij een nieuw gezicht
Ja, klopt.
Ja hoor, allebei gewoon aanwezig.Was Diana van geleen 23k2 of Camelia aanwezig ivm warme weer?
Is irritant maar dan maar dichterbij lopen zo zag ik gisteren op 45 K 10 een mooie voor mij nieuwe dame zitten alleen zag geen recensie dan maar even wachten en naar een oude bekende gegaan ….Heel irritand die reflecteerende ramen loop er nu ook zo voorbij denk dat de dames daar ook wel zullen merken dat ze minder klanten hebben
Deze naam zegt me even niets, over hoe lang geleden hebben we het? In de SM-sectie hier is "Claudia" niet te vinden.Meesteres Claudia van vh oa Geleenstraat 74 is na lange tijd weer terug, 106 b2.
Is dat die Colombiaanse met die grote tieten?Deze naam zegt me even niets, over hoe lang geleden hebben we het? In de SM-sectie hier is "Claudia" niet te vinden.
Is dat die Colombiaanse met die grote tieten?
Attributen stonden op de vensterbank. Lichtje brandde. Maar Asha niet aan het raam gespot.Asha vanmiddag gespot?
Dat wil ik ook wel graag weten.Iemand enig idee wie dat blonde jonge petite ding is op geleenstraat 110 k4. Voor mij een nieuw gezicht
Ik heb het nog even nagezocht, maar Claudia is in juli 2021 vertrokken, vlak na de start van GR.Ik weet niet hoe lang geleden, maar in ieder geval vóór GR.