Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Haha ja kon toevallig ff langsgaan maar wilde kijken of ik de mooie Linda van 98k3 kon bezoeken in geleen en toen ik zag dat ze er niet was, ff rondgelopen en toen naar doublet gegaan ;).
Oh ja kan wel! Ze is denk ik 40 jaar ongeveer maar ze ziet er pittig uit qua karakter

Is dat niet Enna?

Haha ja kon toevallig ff langsgaan maar wilde kijken of ik de mooie Linda van 98k3 kon bezoeken in geleen en toen ik zag dat ze er niet was, ff rondgelopen en toen naar doublet gegaan ;).
Oh ja kan wel! Ze is denk ik 40 jaar ongeveer maar ze ziet er pittig uit qua karakter

Is dat niet Enna?
Nee, Enna is het niet, want die ken ik wel. Die is trouwens al een tijdje niet aanwezig.

Iemand enig idee wie dat blonde jonge petite ding is op geleenstraat 110 k4. Voor mij een nieuw gezicht
Nee geen idee, wellicht weet de enige echte Paulus2 het. Je kunt ook erop afstappen en dr naam vragen. Doe ik ook vaak als ik eerst op de forum zoek op kamernr en niets vindt wat met het uiterlijk matched.

Soms krijg ik dan weleens de vraag van why my name? Dan leg ik kalm uit dat we in NL de community GR hebben waar we als klanten elkaar beschermen en onze ervaringen met veel respect delen en er een admin bovenop zit die dit ook waarborgt.

Als ik dat zo kalm uitlegt, dan krijg ik meestal een begripvolle reactie.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan